Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Haha, sjekk Wikipedia før det blir fjernet! Apparently he has joined Liverpool FC for 2.5 million LMFAO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Young? Hoff, selge to en ung Insua for en 31år gammel engelskmann. Håper Liverpool kjøper han som back up og kjøper en venstreback til. Han er jo ikke akkurat young. Endret 28. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Pacheco virker absolutt som en svært lovende spiller, men med sine beskjedne 168 cm tror jeg han vil få problemer med å slå til i PL. Kan ikke huske Messi slet nevneverdig mot United i CL finalen, bare et eksempel. Hovedstyrkene til Pacheco er ballkontroll, passninger, innlegg og frispark. Man trenger ikke høyde til dette. Dog er det fordel å ha litt fysikk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Messi? Tenker du på en av tidenes beste fotballspillere? Nå har ikke jeg sett så mye av Pacheco, men jeg kan ikke akkurat se for meg at han noen sinne kommer på samme nivå som Messi. Hva som er hovedstyrkene hans er urelevant. Se på de mestscorende spissene fra i fjor; Didier Drogba (1,89), Wayne Rooney (1,78), Darren Bent (1,80), Carlos Tevez (1,73), Frank Lampard (1,84), Fernando Torres (1,85) osv. Rooney og Tevez er de eneste under 1,80, men de er begge fysisk sterke. Som sagt må en ha fysikk og/eller høyde for å lykkes i PL. Pacheco kan selvsagt fort å finne på å være et unntak, men jeg tror han kommer til å vende tilbake til Spania innen noen år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Rooney og Tevez er de eneste under 1,80, men de er begge fysisk sterke. Som sagt må en ha fysikk og/eller høyde for å lykkes i PL. Pacheco kan selvsagt fort å finne på å være et unntak, men jeg tror han kommer til å vende tilbake til Spania innen noen år. Eventuelt andre ekstreme spissferdigheter som f.eks fart og målteft. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Fordi hengende spiss Messi klarte seg mot Utd så taler det til fordel for Pacheco? Den gutten passer best som hengende spiss, får vi ikke brukt han der er jeg redd han vil bli veldig ordinær. Hodgson liker best 4-4-2, men spiller oxo en del 4-4-1-1. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Owen/fowler, anyone? Har man smartness og kvikke bein må man ikke være en fysisk stor spiller så lenge man blir brukt på riktig måte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Herregud, det var snakk om høyde, ikke om det var verdens beste fotballspiller eller ikke. Jeg dro inn United da de har store og gode stoppere. Ja, verdens beste fotballspiller er lav, stoppet høyden han i å lykkes?, nei! Skulle muligheten være til stede for at Pache kan lykkes i PL?, ja. Forresten er ikke de engelske reservelagskampene noen walk in the park, så det er fysisk der også. Selvsagt er det en fordel å ha fysikken i orden når man er lav, men det nevnte jeg jo. Forresten så er frisparkene til Pache til å få hakeslipp av, så jeg håper for all del han lykkes, samme hvor det måtte være. Jeg er forøvrig ikke for å låne ham ut nå, han er snart klar og bør får prøve seg mer for førstelaget. Han trener jo fast med dem. Endret 28. juli 2010 av guttorm 3 Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 jeg synes det er rart av man vurderer å leie ut spillere som han som har ett potensialet når man ser at man ikke har mange spiller i troppen Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Torsdag: FK Rabotnicki - Liverpool Noen som har noe info om denne kampen mtp å få sett den på norsk tv / lovlig stream på nett? noen som har noe info her? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Den går ikke på norsk TV i hvert fall. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Lurer på om man kan streame den på LFC TV ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Nei, LFC TV har ikke rettighetene til den ettersom Rabotnicki har solgt dem til Primetime i UK. Så vidt jeg vet er det bare der man kan se den, men er vel få som har tilgang til den her. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Degen jaktes på av tyske klubber! "The Switzerland international has been told by Liverpool boss Roy Hodgson he can leave Anfield this summer. Stuttgart and Borussia Monchengladbach are interested in Degen, who is available from Liverpool for £500,000." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) I alle dager! Fant dette på .no ''Fabio Aurelio skal ha akseptert en prestasjonsbasert kontrakt på Anfield, og returnerer til Liverpool for den neste sesongen. Back Page Football'' Aurelio tilbake igjen? Samt en liten mulighet at Insua også retunerer. Endret 28. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Nei, LFC TV har ikke rettighetene til den ettersom Rabotnicki har solgt dem til Primetime i UK. Så vidt jeg vet er det bare der man kan se den, men er vel få som har tilgang til den her. TV2 sender Molde - Stuttgart Ellers er det jo bare å bruke myp2p.eu for Liverpool-kampen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det vil sikkert alltid komme opp en eller annen stream, ja, men jeg pleier som regel å avstå fra stream da jeg er kvalitetsbevisst. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Skjelden treffende kombinasjon av innlegg og signatur Danielzu. Hewitt, fellestur????? Får ikke sett kampen i morra, skal nok overleve. Dog kunne vært morrsomt å sett unguttene i aksjon. Edit: Jeg vil faktisk beholde Degen. Endret 28. juli 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg trenger ikke tur, jeg bor i England. Men det hadde jo vært veldig morro da, åpnet jo for forslaget gjennom et emne for lenge siden, og siden har jeg sett flere andre også dra opp forslaget. Det hadde vært veldig moro, men er også vanskelig å få organisert. Men så klart, man behøver jo ikke være mer enn 4-5 personer for å få til en morsom Liverpool-tur. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det vil sikkert alltid komme opp en eller annen stream, ja, men jeg pleier som regel å avstå fra stream da jeg er kvalitetsbevisst. Hvorfor valgte du Liverpool som favorittklubb da? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå