Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er skeptisk til hvem som skal spille kanter i en 4-4-2. Da alle kantene våre så å si ikke har noen defensive egenskaper(Kuyt har en god porsjon dog)

 

Men, i 4-4-2 må kantene jobbe veldig mye mer hjemmover, og vi har vell knapt ingen typisk 4-4-2 kanter, da vi kun har offensive vinger. Babel, Jova, Maxi, Cole.

 

Vi får se. Venter i spenning. Virker som Hodgson starter i en 4-2-3-1/4-5-1 i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fabio Coentrao hadde gjort seg på venstrebacken ja. Selv om han egentlig er venstrekant, så syns jeg han gjorde et bra VM for Portugal. Spiller vel ikke fast for Benfica eller så vidt jeg vet. Løp og kjøp Roy.

Joda, han er et førstevalg på venstrebacken til Benfica, og en svært viktig spiller iforhold til neste sesong. Han har blitt omskolert fra en venstrekant til en venstreback, så det er isåfall motsatt. Han er en venstreback.

 

Når det er sagt så har han en veldig stiv pris, så stiv at verken Bayern gidder å interessere seg lenger (Som definitivt ønsker seg en ny back), da faller naturligvis også Liverpool bort - £20 Millioner.

Lenke til kommentar

Vi får se. Venter i spenning. Virker som Hodgson starter i en 4-2-3-1/4-5-1 i kveld.

 

På .tv står det at vi spiller i 4-4-2, mens kommentatorene sier vi spiller i en slags 4-1-4-1. Tror vi hovedsaklig kommer til å spille i en 4-4-2 eller 4-4-1-1 under Hodgson. N'Gog har vært frisk så langt og jeg håper ikke vi selger ham (les: Daniel sin post)

 

Daglish: Jo, men likevel hvis vi nå skal spille i 4-4-2 så trenger vi en mer klassisk ving som oser litt mer klasse en hva de der gjør (Cole er unntaket).

 

Hyperio: Vet ikke hvor hissig han er, eneste jeg har forstått er at han er Liverpoolsupporter, god og vil til oss. :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Ikke for å lage kvalme eller noe, men ble litt nysgjerrig:

 

Hva genialt har Hodgson gjort? Sånn bortsett fra Cole (som egentlig kun handlet om å gi fyren nok lønn så kom han) hvordan vet man at noen av overgangene er geniale?

 

Er ikke det litt tidlig å si?

Lenke til kommentar

Ikke for å lage kvalme eller noe, men ble litt nysgjerrig:

 

Hva genialt har Hodgson gjort? Sånn bortsett fra Cole (som egentlig kun handlet om å gi fyren nok lønn så kom han) hvordan vet man at noen av overgangene er geniale?

 

Er ikke det litt tidlig å si?

Altså, når man har vært stuck med Rafa i 5 år, så blir alt annet genialt i forhold. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Genial og genial. Den mannen som får solgt Riera for 17£m burde bli knighted på stedet.

 

Ikke at jeg tror på ryktene.

Det var vel bare et latterlig rykte at man skulle få 17m euro for han, tho.

 

.no skrev for en time siden at overgangen var verdt £4.5m for Liverpool sin del, noe som virker litt mer sannsynlig.

 

Jeg har troa på Babel iår.

 

Edit; Lurer egentlig på hvordan Jovanovich tolker det når Cole kommer inn å stjeler trøya hans.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Riera går for ca. £4M.

 

Jeg er fortsatt skeptisk til Hodgson, men håper han motbeviser meg og at vi får se et Liverpool som tør litt mer nå. Rafa var den mer forsiktige typen, jeg håper vi får se et litt annerledes Liverpool under Hodgson. Ellers vet jeg ikke om det er tilfeldig, men jeg føler at overgangene har gått veldig kjapt med Hodgson i forhold til Rafa, selv om det ikke er manageren som er direkte ansvarlig for transfers. Vet som sagt ikke om det er tilfeldig, men det er positivt. Vi signerte Cole lynkjapt, og etter at Hodgson kom inn ble plutselig Wilson og Shelvey kjapt klare - spillere vi har vært linket til en evighet.

Lenke til kommentar

Håper det, men det virker som Hodgson er meget defensivt orientert - selvfølgelig bare etter en treningskamp tho. Men om han er det, trenger det absolutt ikke å være negativt. Bare se hvilken suksess Mourinho har med sin defensive satsning.

 

Og ja, angående overgangene virker det som Hodgson holder det nært, og utenom mediene mest mulig, i motsetning til Rafa som prøvde å gjøre enorme numre av overgangene (Barry, Alonso, Keane...). I like it.

Lenke til kommentar

Det var vel bare et latterlig rykte at man skulle få 17m euro for han, tho.

 

Med andre ord så er vi vel enige. Dronning Elzabeth sykler til dørstokken og slår han til ridder den dagen Hodgson selger Riera for 17m.

 

Er også "spent" på Babel i år. Alltid likt han og syns det var tidvis smertefult å se han under Benitez (...). Alikevel så er han vel langt ifra sikra spilletid nå som Cole også ble handla inn.

 

Hodgson, ONeill etc. står ikke alltid for champagnen og smellbonbonger, men de klarer å vinne kamper. Tror jeg har større tro på Liverpool i år enn de fleste. Tipper 3 plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...