Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Søndag: Insua drar fra Liverpool Mandag: COle kommer til Liverpool Tirsdag: Wilsom kommer til Liverpool Onsdag: Degen får beskjed om at han kan dra fra Liverpool Torsdag: ? = Morsom uke Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 haha, bruttern kom hjem med Cole drakt med nr. 7 på i går. Dreit han på leggen? 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Å kjøpe drakter før offisiell annonsering er en risikosport, ja. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 hahaha, han kom hjem furt fra jobb nå ja Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du kan si at jeg er villig til å bytte den mot bortedrakt med Keane 7 bak. Eller Owen 10. ... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Fabio Coentrao hadde gjort seg på venstrebacken ja. Selv om han egentlig er venstrekant, så syns jeg han gjorde et bra VM for Portugal. Spiller vel ikke fast for Benfica eller så vidt jeg vet. Løp og kjøp Roy. Edit: Daniel :!: Endret 21. juli 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Håper Riera går, så kan vi hente en ny ving for pengene vi får for ham (Arda Turan?). Er ikke Turan en jævla hissigpropp da? Liker ikke den typen. Vet han er god, men med en bismak. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vi blir visst linket til Reto Ziegler fra Sampdoria på venstreback, tidligere spilt i Tottenham. Noen som vet noe mer om denne spilleren? http://www.eatsleepsport.com/liverpool/swiss-star-in-boss-sight-1079276.html Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Spørsmålet er om vi trenger en ny ving nå Jefe. Vi har jo Maxi, Kuyt, Cole og Jovanovic. Altså 4 vinger på 2 posisjoner. Det skal i utgangspunktet være god nok bredde. Kommer nok an på om vi spiller 4-2-3-1 tipper jeg. For da trenger vi enda en spiller i den offensive 3'ern. Da Cole også vil bli brukt som backup for Gerrard. Endret 21. juli 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Spørsmålet er om vi trenger en ny ving nå Jefe. Vi har jo Maxi, Kuyt, Cole og Jovanovic. Altså 4 vinger på 2 posisjoner. Det skal i utgangspunktet være god nok bredde. Kommer nok an på om vi spiller 4-2-3-1 tipper jeg. For da trenger vi enda en spiller i den offensive 3'ern. Da Cole også vil bli brukt som backup for Gerrard. Vil ikke Jovanovic bli brukt som spiss? Vi har btw også Babel på ving posisjonen. Selv tror jeg vi må prioritere venstreback, backupback som kan spille på begge sidene og spiss. EDIT: Jeg går ut fra en 4-4-2 formasjon. Endret 21. juli 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Coles første offisielle intervju Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fott lesning der. Gleder meg meget til dagens kamp, blir vm-spillerne sparet i denne kampen?. N'Gog kan være på vei bort for 6mill. Det er litt synd igrunn. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Laget til kampen: Cavalieri, Degen, Darby, Kelly, Ayala, Amoo, Eccleston, Lucas, Spearing, Aquilani, Ngog. Subs: Gulacsi, Irwin, Palsson, Robinson, Shelvey, Ince, Dalla Valle, Riera. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eg tror Rooney har stjålet vesken til Torres. Dårlig gjort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Forundrer meg ikke, han er jo en scouser. Endret 21. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Laget til kampen: Cavalieri, Degen, Darby, Kelly, Ayala, Amoo, Eccleston, Lucas, Spearing, Aquilani, Ngog. Subs: Gulacsi, Irwin, Palsson, Robinson, Shelvey, Ince, Dalla Valle, Riera. Rart Riera ikke starter. Må jo bety at en overgang er så si ferdig forhandlet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er skeptisk til hvem som skal spille kanter i en 4-4-2. Da alle kantene våre så å si ikke har noen defensive egenskaper(Kuyt har en god porsjon dog) Men, i 4-4-2 må kantene jobbe veldig mye mer hjemmover, og vi har vell knapt ingen typisk 4-4-2 kanter, da vi kun har offensive vinger. Babel, Jova, Maxi, Cole. Vi får se. Venter i spenning. Virker som Hodgson starter i en 4-2-3-1/4-5-1 i kveld. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nice CEO Patrick Governatori says West Ham have made fresh €13.5m bid for Loic Remy that puts them in pole position ahead of Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå