Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja blir jo sagt at budet var ganske nærme prisforlangende, så £12-13M tipper jeg han kommer for. Når han i tillegg uttaler at han har lyst til å komme til klubben så er jo den saken grei. :D

 

Hvis vi får Babel, Kompany og Quaresma så er det ikke langt unna at jeg feller noen gledestårer altså. :p Da har vi et knallgodt lag, med god dekning over hele fjæla. Tipper også Benayoun kommer, men håper ikke det går utover noen andre KLASSEvinger.

Lenke til kommentar
Erlend, du slutter aldri å drømme du :!:

9037739[/snapback]

:D

 

Babel, Kompany og Quaresma er jo faktisk ikke så veldig usannsynlig da. Spesielt ikke om vi faktisk har fått inn så mye som £24M av spillersalg. Vi skal nå være favoritter til å sikre Quaresmas underskrift foran Atletico som har prøvd å hente han en good stund, og vi har allerede budt på Babel. I tillegg trenger vi en midtstopper til, og det sies at Rafa ønsker seg Kompany.

Lenke til kommentar
Regner med at Torres får spille en del, mens Voronin og Kuyt bytter på å vær                       

spissmakkeren hans. Crouch tror jeg får en del mindre spilletid enn de tre andre

9037792[/snapback]

 

Er du gal?

Vil tro at Crouch er bortimot fast, menst Kuyt og Torres blir rotert ved siden hans.

Voronin blir nok en backup spiss om blir brukt på vingen, sågodt som spissplassen.

 

Vil tro at Kuyt spiller de store kampene, med tanke på hans arbeidskapisitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Regner med at Torres får spille en del, mens Voronin og Kuyt bytter på å vær                       

spissmakkeren hans. Crouch tror jeg får en del mindre spilletid enn de tre andre

9037792[/snapback]

 

Er du gal?

Vil tro at Crouch er bortimot fast, menst Kuyt og Torres blir rotert ved siden hans.

Voronin blir nok en backup spiss om blir brukt på vingen, sågodt som spissplassen.

 

Vil tro at Kuyt spiller de store kampene, med tanke på hans arbeidskapisitet.

9040590[/snapback]

 

Er du gal? Hvis Gud er grei havner Crouch i City mens Kuyt og Torres leker seg på topp, med Voronin som super-sub.

Lenke til kommentar
Er du gal? Hvis Gud er grei havner Crouch i City mens Kuyt og Torres leker seg på topp, med Voronin som super-sub.

9040602[/snapback]

 

Ja, sjakktrekk og hive ut den spisser vår som faktisk kan skape noe. Fantastisk smart og hive ut den spissen vår med best målratio! Fantastisk smart og hive ut Crouch, så vi mister muligheten til å variere spillestil!

 

Fantastisk langsiktig satsing.

Lenke til kommentar

Jeg vil i utgangspunktet tro at Crouch vil få mer spilletid enn Voronin, men dette er jo umulig å slå fast ennå. Siden Benitez har brukt så mye penger på Torres, er det vel sannsynlig at han vil få mye spilletid. Likevel tror jeg at Benitez vil fortsette sitt roteringssystem, og at Torres også må hvile i noen kamper. I tillegg vil form, skader og suspensjoner være avgjørende for hvem som får spille mest. Med andre ord; vi kan tro hva vi vil, men det er umulig å slå noe fast ennå. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja, sjakktrekk og hive ut den spisser vår som faktisk kan skape noe. Fantastisk smart og hive ut den spissen vår med best målratio! Fantastisk smart og hive ut Crouch, så vi mister muligheten til å variere spillestil!

 

Fantastisk langsiktig satsing.

9040631[/snapback]

 

Langsiktig satsing? Torres er langsiktig satsing!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...