MagnusW Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nå blir kanskje nr. 11 også ledig da, når Riera drar, og det er det nr. han hadde i Chelsea. Flere Joe Cole bilder: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Faen jeg blir glad inni meg bare jeg ser de bildene der. 2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Gutta trener på Melwood også. Inkl. Insua. Endret 20. juli 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 I og med at det medisinske personellet i Liverpool kan ha fått bukt på skadeproblemene til Aquilani, så kanskje de kan gjøre det samme med Cole. Holder disse to seg skadefri, samt Gerrard og Torres så begynner vi å få en offensive rekke det lukter svidd av. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ikke nok med det, den medisinske stallen er også forsterket etter alle strekk skader osv, så nå burde vi være enda bedre stilt mot skader. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Joey var 10 i Chelsea. Drogba 11. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Joey var 10 i Chelsea. Drogba 11. My mistake. Da blir det vel 7 da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gleder meg til å se Cole i action. Ellers må vi fortsatt få inn minst en venstreback. Kunne også tenkt meg en spiss til. Men etter kjøpet av Cole, fortsetter vi kanskje i 4-2-3-1? Cole er ikke akkurat noen typisk 4-4-2 ving, da han ikke er verdens beste til å jobbe hjemover i banen? Det samme gjelder jo forsåvidt Maxi også. Er spendt på hvordan dette blir. Tror heller ikke Jovanovic er kjent for sine defensive kvaliteter. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Reds close in on Wilson, Sky Sports Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Skal vist komme til Liverpool for 2-5mill. Fin utvikling vi har sett uken her. Joe Cole, muligens Remy og Wilson på vei. samt Riera på vei ut. Endret 20. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Flott at vi får Wilson, han ble jo årets unge spiller i skottland i fjor. Alikevel litt synd for Kelly, Mavinga og (spesielt) Ayala, som nå blir sjettevalg på stopperplass. Hadde ikke vært meg imot om Skrtel eller Kyrgiakos ble solgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kyriakos kan fort bli solgt. Ifølge The People er han høyt på salgslisten til Roy. http://tribalfootball.com/liverpool-seeking-buyer-kyrgiakos-986231 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan ikke selge Skrtel. Han blir stor sammen med Agger iår. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Maaagaaad, kan ikke selge Skrtel vettu. Han blir enorm om han setter litt fart i utviklingen igjenn. Satser på at VM har gitt ham ekstra motivasjon før ligastart. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg er redd Skrtel fort får en dårlig sesong igjen. Bortsett fra VM så har han ikke vært god siden begynnelsen av 08/09 sesongen. Men får satse på at han tar steget opp ja. Både han og Agger er jo fortsatt unge til midstoppere å være. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skal være enig i at har noen steg og ta, men skulle vi solgt alle som var under pari i fjor, hadde vi jammen fått problemer med første ellever`n gitt. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Faen så godt å se at klubben signerer britisk igjen! Det ble for lite av det under Benitez. Er glad nå. Da er det bare å vente på at en førsteklasses VB signerer, så er alt bare kos. Skal ikke utelukke at Babel kan få en oppblomstring under Roy. Mistenker at litt av problemet til Rafa er at spillerne ble for låst i angrep, at spillet ikke fikk flyte så fritt som det burde. Men vi får se. Nå er ihvertfall humøret mitt på oppadgående igjen Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (og hvis grekern blir solgt fra £2,5 mill var det jo en genial signering av Rafa i fjor sommer siden han kom gratis ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Tre dager, tre overganger. Spennede å se hva som skjer imorgen. cymland: Rafa betalte for grekeren. Endret 20. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hmm, tribalfootball: Greece centre-half Kyrgiakos was landed on a free transfer byRafa Benitez last summer but he is now being hawked round Europe for around £2.5million. Men ok, jeg ser andre steder at vi betalte for ham, ja. Greit nok så lenge han selges med fortjeneste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå