guttorm Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Fantastisk å få Cole til klubben, men jeg skjønner virkelig ikke salget av Insua. Hvem skal vi bruke på den plassen?! Forhåpentligvis så har Hodgson og klubben noe lurt på gang, hvis ikke så er det egentlig skandale. Word is at salget av Insua var avgjort av før Roy var ansatt, bare kjekt å vite. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Gratulerer. Om Joey får masse tillitt og holder seg skadefri er han blant de beste angriperne i ligaen. Ekstremt kreativ, vanvittig dyktig på å finne løsninger mot tøffe forsvar og en av de mest driblesterke engelskmenn på veldig lenge. Utsøkt teknikk. Sutrekopp og usynlig når det butter i mot, som så mange andre spillere av den typen, men et fantastisk toppnivå. Håper han flopper og er skada resten av karrieren. Brenn. Sutring er vi vant med. Bare se på Torres når det butter i mot. Dere fikk jo en juvel av oss for noen uker siden da. Selveste Bønna Bønster. Han kan godt brenne i Chelsea. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jefe said it! Burn the jew. 1 Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Korleis er Joe Cole sine £90.000 i forhold til andre spelarar i klubben? Noken som har ei oversikt/peiling på kva dei forskjellige spelarane tjenar? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Gerrard har vel £120 000. Samme gikk vel Torres opp til, men han hadde £90 000 de første to årene han var her i alle fall. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er faen meg lenge siden vi har fått tak i noen med Joe Coles kvalitet. Jeg synes jeg ser lys i tunnelen. Jeg er optimistisk foran neste sesong og gleder meg til å se hva gutta våre klarer. Jeg har tro på en betraktelig bedre sesong enn i år. Håper flere ser det positive og ikke er like negative som for noen uker/mnd siden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Håper flere ser det positive og ikke er like negative som for noen uker/mnd siden. Kan skrive under på det. Dette hjelper forresten også: Shelvey: The first interview Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jonjo og Johnson er våre to "obviously"-spillere Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Obviously Magnus Tenkte på det i går, når kom det egentlig en gladnyhet fra denne klubben sist? Joda, men det gjenstår jo å se på en del punkt, dog lover det mye bedre. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg blir mer positiv når vi henter spillere av slikt kaliber, selvfølgelig, men kabalen er langt fra lagt på bordet enda. Her trengs det flere spillere skal vi greie å komme oss opp til en CL-plass hvert fall, vi trenger bredde og noen forsterkninger i ellveren, spesielt venstreback og helst en spiss. Remy kan jo være på vei, så da mangler vi i så fall en venstreback og gjerne en potetspiller i tillegg. Og vi må greie å beholde spillerne vi har nå, aller helst Masche også. Men det er bra det kommer positive nyheter, det har ikke vært mange av de for å si det slik. Jeg håper vi kan kjempe om CL-plass, og kanskje, kanskje overraske og kjempe enda litt høyere hvis vi er heldige med skadene og får en effekt av ny trener. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Flere gladnyheter i dag. Trykk så får du se. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Flere gladnyheter i dag. Trykk så får du se. JAAAAAAA! Nå mangler bare lovnader fra Torres og Mascherano at dem blir. Men har mine tvil på Mascherano, virker som har bestemt seg for Inter. Mascherano blir svært vanskelig å erstatte, tror ikke folk er klar over hvor stor defensiv jobb han gjør mellom midtbanen og forsvaret. Endret 20. juli 2010 av Blueone Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Joda. Vi er klar over det. Dog vi trenger egentlig ikke et så defensivt midtbaneanker som han er. Så om han stikker til Inter så trenger vi nødvendigvis ikke kjøpe en erstatter som er like defensiv. Two more: Endret 20. juli 2010 av Jefecito 1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvorfor har han nummer 10 der? Jovanovic fikk vel det nummeret? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Er vel bare fordi de ikke har treningsutstyr med nr 7 der borte ennå. Betyr ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 De treningstrøyene nummerne er aldri riktige, tror de fleste har randoms nummer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 For de som er interessert: Hogdson intervjues på TalkSport Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Joda. Vi er klar over det. Dog vi trenger egentlig ikke et så defensivt midtbaneanker som han er. Så om han stikker til Inter så trenger vi nødvendigvis ikke kjøpe en erstatter som er like defensiv. Two more: Liker bildene der..kjøpte den nye hjemmedrakta med mitt navn og nr 7 bakpå angrer litt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå