Smågal Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvordan kan £5m for Insua være en skandale? Middelmådig back med synlige tempoproblemer. 1 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 21 år, debutert for landslaget, spilte fast for oss hele forrige sesong. Å nå har ingen venstrebacker men de pengene vi får får Insua går sikkert til banken. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva med å se realiteten i øynene? Tror dere virkelig vi kan handle i øst og vest? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva med å se realiteten i øynene? Enig, Insua er en grei back, men kommer aldri til å bli noen verdensklasse spiller. At vi får solgt han for £5m er en god deal, GITT AT ERSTATNING ALLEREDE ER PÅ VEI INN. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det er forresten snakk om £4M og kan stige til £5M om han lykkes. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Paul Scharner kan sikkert spille på VB Ja, jeg koser meg nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Skjønner jeg godt. Kjøper vi Paul Scharner, en spiller som har spilt i Brann så er sommeren komplett. Eks-viking trener og eks-brann spiller hadde gjort seg. Men, på den lyse siden, de dårlige spillerne våre bruker å putte på United. Hvem glemmer ikke Dossena sin flotte lobb på VDS? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva med å se realiteten i øynene? Tror dere virkelig vi kan handle i øst og vest? Hva med å se realiteten i øynene? Tror dere virkelig at Liverpool skal spille neste sesong uten venstreback? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ja, jeg koser meg nå. Du får kose deg mens du enda kan Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva med å se realiteten i øynene? Tror dere virkelig vi kan handle i øst og vest? Hva med å se realiteten i øynene? Tror dere virkelig at Liverpool skal spille neste sesong uten venstreback? Vi spiller jo store deler av sessongene uten spisser, så hvorfor ikke? Faktisk spilte Kelly strålende på venstreback når han var utlånt, dog var det bare 5 kamper, still.... Han hadde vell knapt hatt rollen før. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Om vi skal kjempe om en topp 4 plassering i år, så holder ikke Kelly mål. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Mitt spørsmål er hvordan vi skal dra inn penger til å kjøpe en klasseback, når vi selger den ene vi har som faktisk kan spille der? Det er jo ikke akkurat slik at venstreback er det eneste stedet vi trenger forsterkninger. Nei Daglish, det viste han jo mot Lyon, selv om det var på høyre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvorfor ikke bruke Agger på VB? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Han er for treig spør du meg. Dessuten syns iallefall jeg at han passer bedre som en spillende stopper sammen med en litt sterkere en (carra/skrtl) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Ja, skal vi greie topp 4 plassering må vi handle ny venstreback. Tror også Hoggy har noen på blokka som han vurderer å hente inn. Lure på om Taiwo kunne vært noe? Endret 17. juli 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva med å se realiteten i øynene? Dette uttrykket kommer til å bli årets uttrykk! Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Tottenham, Atletico Madrid og Sunderland er interessert i han, så han blir nok £8m++ isåfall. Ifølge daily mail. Endret 17. juli 2010 av SkagenK Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har ikke akkurat store forhåpninger for denne sesongen. Pdd er vi ikke gode nok for topp 4. så alt som innebærer en CL plass vil imponere meg iallefall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Taye Taiwo spilte lite i fjor, Heinze tok den plassen. Inntil årets verdensmesterskap gikk av stabelen regnet alle med at han skulle signere, Didier inkludert. Det har ikke skjedd. Ikke så rart mtp at han hadde et relativt greit VM og har fått vist seg frem. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 http://propaganda.photoshelter.com/gallery-image/100717-Liverpool-v-Al-Hilal-Al-Saudi/G0000mYKtrGPSYXg/I0000PgwGfVfDeuM Gillett var tilsted i sveits. Hva i all verden gjør han der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå