Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Joe Cole vil ha samme lønn som Gerrard, £120.000 i uka, så spørs vel om han kommer med mindre han firer litt på det kravet. Som forventa egentlig. Men hadde absolutt vært konge å få han til klubben! En skadefri Cole ville vært uvurdelig for oss.

Jeg har snudd på flisa ang Cole, ønsker ikke han i klubben. Ene og alene grunnet grådighet.

Han er 28 år og har tjent ti talls millioner siden han slo igjennom som 18 åring. Hva med å akseptere "bare" 700-800.000kr i uken og spille fast for et Premier League lag?

Virker som hans nye klubb blir den som betaler han mest, om det blir Stoke, West Ham, Man City eller Real Madrid virker ikke å spille så stor rolle.

Personlig ville jeg dratt til Tottenham, han er London gutt og sier han likte Harry Redknapp når han var i West Ham. Men nei da, Cole skal "play the market" for å gå fra Masse til enda mer penger i året.

SPYR, hold han unna Anfield.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pfft, guttorm prøver seg bare på litt Jotun-ironi, men det funker ikke ;)

Du er invitert Jotun, akkurat som meg, invitasjon ventes i posten iløpet av dagene som kommer. Har hørt vi skal sove over hos Hewitt i hans slott i Scouser-town.

Siden Liverpools gater er småkriminelt, gjelder det å forberede seg.

Lenke til kommentar

Eg kan ta med Dattera guttorm, så blir totalsnittet fra min deltakelse mer på nivå med den gjevne Liverpool supporter? ;) (Lov å tolke som man selv ser det passer :D )

Hun har selvsagt allerede fått nattas av respektløse Liverpool supportere som bruker penger på ting som går i ovnen.....

(Nå kommer sikkert YNWA og lurer på hvorfor vi snakker om Liverpool nattaser i Anfield tråden. Og om det teknisk sett ikke burde være mulig å lage en egen tråd for babynattaser med Liverpool logo....)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Vi kan jo fly sammen til Manchester da, vet ikke om strekker meg lenger :p

Giallo, stikk til Italia da, ta deg en bolle :yes:

Morrsomt når vi var der sist, noen måtte på United kamp pga at Liverpoolkampen ble flyttet etter vi hadde bestillt. Han ene sovna på Old Trafford og sov gjennom hele kampen. :D

Lenke til kommentar

Ps: Jeg har blitt onkel nylig, broderen er United fan. Her skal det krøkes tidlig, i tillegg kommer søstera snart etter, der skal det også krøkes.

På toppen av av alt har jeg fått meg dame som er Hottentott fan, travle tider :)

Hyppige besøk i på supporter sidene :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit nok at masche stikker spør du meg. I en 4-4-2 passer han rett og slett ikke inn i mine øyne, og er rimelig sikker på at det er formasjonen Hodgson går for.

+ at vi sikkert får en god slump penger for han, som frigjør midler til nye kjøp, i posisjoner som vi sårt trenger flere spillere, blant annet backer, høyreving, spiss. Jovanovic kommer nok til å få sjansen på venstrekanten, og der har vi appåtil Babel(om han ikke får spille i tospann med torres. Ellers frykter jeg for lite backup på backene, da vi kun har en ren back om vi selger Insua. Et salg av masche gir også mulig matching for Shelvey, som vistnok skal være et stort talent.

Lenke til kommentar

Nå må dere ikke glemme meg. Nå som jeg slutter som moderator begynner jeg kanskje å skrive igjen.

Er du moderator????

Jotun, jeg sender noe liverpoolstash nedover som dåpsgave. Må lære dattra rett lag så tidlig som mulig.

Forventer en pakke i posten ja, som eg kan gi videre til neste person i rekken som er kommet over på "the dark side" :p

Lenke til kommentar

Nattas Hyrlen. Slææææng for nattdrakt, pysj eller andre ord for klær man har på seg når man sover. Oftest brukt om barnetøy, men også utbredt blandt den voksne befolkning. Mitt inntrykk oftere brukt av kvinner/jenter enn menn/gutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...