Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
£12M ja, hvor har du det fra? Sist jeg hørte noe om han så skulle de ha £20-25M. :) Skal sjekke litt rundt og se om jeg finner noe nytt om han.

Edit: Jepp.. Sevilla selger ikke for under €30M, noe som tilsvarer £20.2M, som er det samme so vi betalte for Torres. ;)

9031668[/snapback]

Sevillas president sa 30 mill € nøyaktig

Lenke til kommentar
£12M ja, hvor har du det fra? Sist jeg hørte noe om han så skulle de ha £20-25M. :) Skal sjekke litt rundt og se om jeg finner noe nytt om han.

Edit: Jepp.. Sevilla selger ikke for under €30M, noe som tilsvarer £20.2M, som er det samme so vi betalte for Torres. ;)

9031668[/snapback]

Sevillas president sa 30 mill € nøyaktig

9031823[/snapback]

Ja, har da ikke sagt noe annet? Sa at de ikke selger for under €30M, men jeg tviler på at de avslår bud som kommer over det. Hvis det var det du mente. :ermm:

Edit: Som sagt, heller Quaresma enn Alves atm. Gode nyheter ang den saken her forresten. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Æsj ser ut som om Rafa skal bare gjøre to kjøp til, og de virker ok. Hvor mye vet dere om Ryan Babbel fra Ajax?

Quaresma og Mancini linkes forsatt, og et nytt bud ser ut til å legges på Benayoun. Og Heinze er også linket. Jeg har mest lyst til å se Mancini eller Quaresma i LFC. Er Mancini venstre- eller høyreving? Og hva med Benayoun?

Uff og uff, dette er jo forrvirrende...

Lenke til kommentar

Ryan Babel er et utrolig talent. Så han sist i finalekampen i U-21 mesterskapet hvor skåret et mål. Utvilsomt en spiller å følge med på.

Han spiller forøvrig venstre ving, men med tanke på Liverpools suksess med nederlandske spillere i den posisjonen, så ville jeg ventet med å sprette schampagnen. ;)

Lenke til kommentar
Ryan Babel er et utrolig talent. Så han sist i finalekampen i U-21 mesterskapet hvor skåret et mål. Utvilsomt en spiller å følge med på.

Han spiller forøvrig venstre ving, men med tanke på Liverpools suksess med nederlandske spillere i den posisjonen, så ville jeg ventet med å sprette schampagnen. ;)

9035689[/snapback]

Babel er annderledes, han er som Torres ung og villig til å kjempe. Sånne spillere tilpasser seg best til laget. 20 år, Vi trenger noen som er ung og jeg har sett mer på ham, og han er helt utrolig talentfull. Hvorfor ikke? Hva er prislappen på?

Lenke til kommentar

Indeed. De to største ankepunktene mot Quaresma (Ifølge de som har fulgt med på portugisisk fotball i det siste) er at han er veldig dårlig til å jobbe hjemmover (Ikke akkurat Rafa sin type?) og at han har veldig lett for å komme i konflikter med spillere og ledelse.

Greit nok at han er en veldig god spiller.. Men jeg ønsker ikke å se ham i klubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...