Tosha0007 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Takk for svar! Nok ein faktafeil hos Dagbladet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ikke få av de nei. Blir vel skrevet en bok om det rundt juletidene. Er forøvrig for et gjensyn med finnen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 What? Bønnefyren til Chelsea, det hadde jeg faen ikke trodd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Du er overasket at en jøde verdsetter penger? Har du lært ingenting av amerikanske fordommer? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 ah nice, Hyypiä er hjertelig velkommen tilbake til Liverpool Vi har en spennende tid i vente , mange ting som er uvisst. Håper Torres Og Stevie blir , pluss nye eiere så hadde det vært topp Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 En fantastisk og nesten rørende historie på slutten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hehehee.... Han sier ikke at han ikke vil forlate Liverpool, kun at han ikke vil forlate liverpool for City Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 det var rett etter at Hyypia forlot oss at det raknet. sier ikke at det var hans feil, men en liten del overtro i meg gir meg følelsen av at gode ting vil skje med finnen tilbake i klubben. Benayoun ut og mest sannsynlig Riera òg. spørsmålet er hvem som skal erstatte disse gutta. vinger er som kjent dyrest å oppdrive, selv en middelmådig ving går for £10M i disse dager. Hodgson kommer til å spille 4-4-2, dvs med Kuyt som spiss, så der forsvinner enda en "superving". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Per dags dato har tror jeg Roy kjører 4-4-2 med disse spillerne Reina Johnson-Carra-Agger-Insua Maxi-Aquiliani\Lucas-Gerrard-Babel Milan-Torres Regner med at Mascherano selges til Inter, og at Kuyt bytter med Milan om han fremdeles er i klubben. Liverpool trenger bedre dektning, og en bedre benk. Edit:Blir spennede å se hvem Roy bruker av Lucas\Aquiliani. Og hvem han henter på transfermarkedet. Endret 3. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Liverpool er spennende nå. Har vært totalt i VM-modus de siste ukene og hadde hverken fått med meg Hodgson eller Benayoun-nyhetene før i går. Hvordan tok Daniel tapet av jewinho? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Skuffet, men var lenge in the works, så ble ikke store sjokket. Skal ikke okkupere Polen på grunn av at han gikk til Chelsea for å si det sånn. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 les. Regner med at alle her kjøper hver sin. Jeg skal i hvertfall ha. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 artig avatar, Danielzu... the man, the myth, the meth!!! om Roy går for engelske spillere så kan jeg ikke se så mange som er tilgjengelige til en grei pris og samtidig er god nok til å forsterke oss. jeg kommer bare på Ashley Young, James Milner og Joe Cole. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Young og Cole er ihvertfall velkomne. Milner.. usikker, men han har ihvertfall PL i blodet! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg skal ikke ha den svarte trøya. No way. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hehe, Rafa vil visst ha Lucas med seg til Inter og Liverpool har satt en prislapp på £8M på stjerneskuddet. Good news! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hahaha! Da dauer eg av latter. Kan bli en del positivt ut av Benitez avgang for dere Endret 4. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det verste er at Lucas kommer til å danke ut alle andre hos Inter og spille fast der evt. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Han kommer ikke til å danke ut noen, men at han spiller fast er hevet over enhver tvil 2 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hva faen, de har jo Cambiasso i den rollen. Men, sier ikke nei takk til £8M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå