Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

... så kommer det en langtidsskade og vi har ingen å sette inn som duger. Fail. Har jo sett det uendelig mange ganger før at vi har brukt alle fire stopperne i ganske mange kamper hver sesong. Dessuten skaper det konkurranse og spillerne jobber mer for plassen sin, det synes jeg bare er positivt. Selvfølgelig er det ideelt om vi kunne hatt to midtstoppere som spilte fast hele sesongen, men ikke faen om Carra, Agger og Skrtel går en hel sesong skadefri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derfor jeg skriver at vi burde selge Kyrre. ;) De unge stopperne føler jeg kommer litt i en egen kategori. Ingen av dem er klare til å spille fullt på A-laget om vi skulle få en langtidsskade på en av de sentrale stopperne. Dessuten var det mest et svar til zu som skrev at det ikke er optimalt å ha tre-fire stoppere. :) Nei jeg synes Hangeland er et godt kjøp om vi selger Kyrre, men absolutt ikke et nødvendig kjøp eller noe jeg ville prioritert.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Om noen hadde sagt til meg for to sesonger siden etter at vi hadde valset over Real Madrid og United at på begynnelsen av 2010 sesongen ville vil sitte med Roy Fucking Hodgson i førersetet, så hadde jeg ledd og sagt de var gal. Hans ansettelse sender ut et signal i fotballverden at Liverpool er en klubb som sliter.

Hodgson har 2, kanskje 3 års erfaring med å lede en klubb på Liverpool's størrelse og ambisjonsnivå. Han floppet med et Blackburn lag som bare sesonger tidligere hadde vunnet ligaen. Han er kjent for å ikke gi unggutter særlig med sjanser, så noen videre utvikling for Pacheco og Kelly i Liverpool-trøya vil vi nok måtte se langt etter. Og verst av alt; han kommer helt sikkert til å hente en eller annen middelmådig skandinav til klubben fordi han beundrer "mentaliteten" til disse nasjonene.

Lenke til kommentar

Om noen hadde sagt til meg for to sesonger siden etter at vi hadde valset over Real Madrid og United at på begynnelsen av 2010 sesongen ville vil sitte med Roy Fucking Hodgson i førersetet, så hadde jeg ledd og sagt de var gal. Hans ansettelse sender ut et signal i fotballverden at Liverpool er en klubb som sliter.

Hodgson har 2, kanskje 3 års erfaring med å lede en klubb på Liverpool's størrelse og ambisjonsnivå. Han floppet med et Blackburn lag som bare sesonger tidligere hadde vunnet ligaen. Han er kjent for å ikke gi unggutter særlig med sjanser, så noen videre utvikling for Pacheco og Kelly i Liverpool-trøya vil vi nok måtte se langt etter. Og verst av alt; han kommer helt sikkert til å hente en eller annen middelmådig skandinav til klubben fordi han beundrer "mentaliteten" til disse nasjonene.

La meg bare påpeke at Benitez ledet Valencia som det eneste "storlaget" før han tok over. Hodgson tok over et Blackburnlag som var på nedtur, å som ville krevd mer enn bare to sesonger å reise. De har forresten ikke reiset seg enda. Benitez ga heller ikke ungutter sjansen, mye mindre enn Hodgson. Ja huff, Skandinaver, de har virkelig ikke prestert i Fulham iår. Svartmal mer.

Dere er forresten en fotballklubb som sliter.

Lenke til kommentar

Da er det egentlig bare å vente på bekreftelse fra offisielt hold, om at Roy Hodgson er vår nye manager. Jeg er skeptisk, men håper dette er den beste løsningen for klubben vår. Han forlater et Fulham lag som ble mye bedre under hans ledelse, og jeg håper vi får denne effekten. Uansett, så kommer jeg til å støtte ham i likhet med Rafa.

Lykke til Hodgson, måtte du gjøre all tvilen til skam :)

Lenke til kommentar

Mener at han er ganske innstilt på å spille i en 4-4-2. Er vel det han har gjort i alle klubbene han har trent. Tror han vil fokusere mye på det defensive kjenner jeg han rett, men samtidig så skal vi fremover på banen å dominere kamper (spesielt hjemme) hvor lag ligger bakpå, så han må jo innføre en god offensiv plan på hvordan vi skal bryte de mindre klubbene ned på hjemmebane. Der feilet jo Benitez ofte, og det ble mange uavgjort resultater. Trenger vel ikke si at vi trenger mer kreativ kraft utpå banen - spesielt - nå som Benayoun har forlatt oss.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Når LFC ansetter Hodgson er det noe rivruskende galt...Føler faktisk med dere i disse tunge tider gutter. Sliter vi også, riktignok ikke like tungt, men dog.

Plastikk-rivalisering uten historisk perspektiv med dopere som shitty og Chelsea er uaktuelt. Gigantenes oppgjør i England er mellom Utd og Liverpool og slik håper jeg det fortsetter å være.. Men med oss som klart best :p

Kjedelig om tre snyltere fra yankeeland skal få ødelegge noe så vakkert og hellig som Englands finest bare for å tjene noen kroner. :(

Endret av Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hodgson som manager da, ikke mitt førsteønske etter at Rafa dro, men langt fra det verste Liverpool kunne hente inn.

Roy har vært bra for de fleste klubbene han har trent(minus Blackburn) og har kvalitetene til å snu flisa fra siste sesong til Liverpool.

Men underholdningsverdien blir nok ikke prioritert under Hogdson, resultat blir nok prioritert. Blir spennede om han får økonomien han ønsker til spillesalg, og hvem han vil hente.

Ikke usannsynlig at YNWA32's våte drøm å hente spillere fra tippeligaen blir en realitet. Men så lenge spilleren passer for Liverpool og at spilleren presterer så er jeg åpen for det.

Angående innkommende spillere: Milan Jovanovic har signert 3års-kontrakt med Liverpool.

PS:Drittforum, thank God for copy\paste-funksjon.

Lenke til kommentar

Fra Wikipedia:

On June 30, the Liverpool Echo reported that Hodgson would be named as the new Liverpool manager after the club had a agreed a £2 million compensation deal with Fulham.

Fyren er også språkgal:

Hodgson is multilingual, able to speak fluent Norwegian, Swedish and Italian as well as good German, Danish, French, Japanese and Finnish
Endret av Latias
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gløsere er så søte irriterende.

Edit: Jarmo on the loose.

On-Topic: Arda Turan nærmer seg 12mill-signering i Liverpool.

Turan sier selv følgende ''‘As I always mention, Liverpool attracts me because of their tradition. In Europe, I am a Liverpool supporter, so if I go to play in Europe, I would like to play for them.’'

Link: http://www.caughtoffside.com/2010/06/30/liverpool-target-desperate-for-12m-anfield-move-talented-playmaker-arda-turan-keen-to-sign/

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det at eierne er problemet, og løsningen er å bytte manager.. La oss få nye eiere!

Dette er for meg en mellomløsning. Og/men et lag på vei nedover trenger fokus på defensivt. Vi trenger å vinne kamper mot lag som er/burde være lengre nede på tabellen. Det er kansje en god mellomløsning, men fremdeles en mellomløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...