ErlendRU Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kan vi vær så snill og ansette Dalglish nå, så han kan overbevise Torres om at han skal bli?? Redd for hva som skjer dersom Barca skulle komme med et bud når vi ikke har noen manager som kan gi Torres noenting og eiere som ser etter penger til å dekke lånet. Hjelp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dalglish har vel nok å ta seg til for tiden egentlig? Både pølseflipping på Shell samt en heftig og tung moderatorjobb her inne.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hehe jotun, eg blir trist. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du bør vurdere noen piller Smågal Nei sånn litt seriøst: Det eg frykter mest er Dalglish i klubben. Rehagel kunne og blitt et mareritt, hadde hvertfall vært kjedelig å se på. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du som Unitedsupporter frykter Dalglish som Liverpooltrener mener du? Jeg tror absolutt Kenny kan tilføre laget en ekstra liten dimensjon som ikke mange andre trenere kamp. Bare navnet hans klinger godt på Anfield. Bare det at supporterne kommer til å hoppe i taket kommer til å drive laget fram. Hvis man synes Rafa har en kjedelig spillestil ansetter man ikke Rehagel. Makan til antifotball skal man leite lenge etter. Hadde kanskje sluppet inn lite mål da, men nei takk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du som Unitedsupporter frykter Dalglish som Liverpooltrener mener du? Bingo schåll og alt på en gang Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dalglish har vel nok å ta seg til for tiden egentlig? Både pølseflipping på Shell samt en heftig og tung moderatorjobb her inne.... Husk at PCM kommer ut i neste uke, da blir han å se lite her. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Han er jo ikke å se her fra før, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dalglish har vel nok å ta seg til for tiden egentlig? Både pølseflipping på Shell samt en heftig og tung moderatorjobb her inne.... Husk at PCM kommer ut i neste uke, da blir han å se lite her. Neste uke? Jeg sitter og spiller det nå, jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Magnus: CD-utgaven jeg tenker på. Orker ikke å herje med å laste ned. Skjønner jeg godt, samme gjør jeg. Har vi en tråd jeg ikke finner for 10? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Neste uke? Jeg sitter og spiller det nå, jeg. Bør vel ta dette i en annen tråd... Hvordan er det i forhold til 09?! edit: møkkaforum Endret 23. juni 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) EDIT: Svarte på det Bruno99 redigerte bort... Endret 23. juni 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Bør igrunn det. Hørt at spurtene er mye bedre og mer realistiske, men at større grupper ofte kommer samlet opp fjellene. Gjett om det blir Sanchez på meg da Fabelaktig i nedoverbakker... Edit Bør kanskje mekke en egen tråd... OnT: Heia Liverpool! Endret 23. juni 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Flere enn meg som har problemer med liverpool.no? Hver gang jeg forsøker besøke siden med Firefox som nettleser, henger siden seg. Med Explorer ser det imidlertid ut til å fungere... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hele greien kræsja her også med Firefox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hodgson klar innen to døgn! (ifølge the mirror) http://liverpool.no/newspg.aspx?id=25028&zone=1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hodgson klar innen to døgn! (ifølge the mirror) http://liverpool.no/newspg.aspx?id=25028&zone=1 videre fra saken: Maddock skriver videre at den nye manageren kan få bruke opp mot £50 millioner på spillerforsterkninger etter å ha solgt Yossi Benayoun for £5 millioner og Javier Mascherano for £35 millioner - men akkurat det anbefaler vi å ta med ti klyper salt. Hvis dette stemmer så gleder jeg meg til sommeren. Har STOR tro på Roy Hodgsons evner til å kjøpe de riktige spillerne til riktig pris og tid. Akkurat der har han bare Harry Redknapp foran seg av managere i England. Håper vi kan erstatte Macherano med en billig, ung britisk løsning som Jamie O`Hara. Så kan han og Lucas kjempe om den DM plassen. Da har vi svekket den posisjonen men har en god del penger til å handle inn 2-3 kanon gode førstelagsspillere og 2-3 backups. Med en slik sommer tror jeg både Torres og Gerrard vil legge alle overgangsplaner på hylla. Endret 24. juni 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Dalglish har vel nok å ta seg til for tiden egentlig? Både pølseflipping på Shell samt en heftig og tung moderatorjobb her inne.... Har faktisk ferie fortiden og reiser rundt i Norge. Så pølseflippinga er satt litt på vent. Uansett. Ser ut som styret vil ha Viking-roy. Og skjer det, så begynner jeg å grine. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Da poster Liverpool.no: - Roy Hodgson blir klar idag! - Yossi Benayoun går til Chelsea for £5M. Hvis dette stemmer er jeg fornøyd med managervalget. Håper han får bruke transfermidler han skaffer ved spillesalg. Ang Benayoun er det veldig lite med £5M når vi selger til en konkurrent. Hadde krevd 8-10M som Benitez ville ha fra Chelsea eller selge til utlandet for £5M. Endret 25. juni 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Er strengt tatt The Guardian som melder begge sakene, ikke Liverpool.no (ikke at artikklene er bull, ser ut som de kan stemme) Endret 25. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå