Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett litt på Liverpool.no i dag, og ser at stadionplanene blir offentlige 25 juli. Stadionet ser bra ut, 60 000 nå og yterliggere ca 20 000 seter til når stadion utvides. Synes det virjer bra, jeg.

Atletico prøver stadig å få tak i Quaresma, men de ser ut til å feile. Forhåpentligvis blir han vår. Det skjer nok noe i neste uke...

Lenke til kommentar

Jeg er for så vidt enig med deg i det, selv om jeg synes prisen på engelske spillere ganske overdrevet. Men jeg er glad for at vi som regel stiller med 4-5 briter i startellveren vår. Jeg er ikke så opphengt i det som mange andre er, men det er alltid positivt at et lag ikke kun består av utlendinger, og spesielt for supporterne er det gøy med lokale spillere.

Lenke til kommentar
daniel alves kan også spille høyreving, ville heller hatt han enn en quaresma som er blottet for defensive egenskaper.

9030733[/snapback]

Først og fremst det offensive som burde styrkes. Alves er først og fremst en offensiv høyreback, og han er utrolig dyr. Synes det blir litt halvveis og bruke en offensiv back som ving til fordel for en ren offensiv ving som spiller for å lage sjanser og mål.

Lenke til kommentar

Thorsø:

Bruk en netbutikk neste gang, vettu. Unisport.dk og The Oficcial LFC store er bra ;)

ErlendRU:

Alves ligger på £12 millioner, og det er en grei pris for kvalitetene hans. Men vi har jo Finnan på venstre side, selv om han begynner å bli eldre. Først vinger, så backer. Quaresma og en venstreback bør vi ha.

Lenke til kommentar

£12M ja, hvor har du det fra? Sist jeg hørte noe om han så skulle de ha £20-25M. :) Skal sjekke litt rundt og se om jeg finner noe nytt om han.

Edit: Jepp.. Sevilla selger ikke for under €30M, noe som tilsvarer £20.2M, som er det samme so vi betalte for Torres. ;)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...