Maynard James Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg mener at vår gamle "helt" Abel Xavier kan matche han :b Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hehe, Abel ja.. Riktig så snasen på håret. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet hvilket draktnummer Fernando Torres får tildelt? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Han får nr.9, Voronin får nr.10. Quaresma får så klart 11. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har sett litt på Liverpool.no i dag, og ser at stadionplanene blir offentlige 25 juli. Stadionet ser bra ut, 60 000 nå og yterliggere ca 20 000 seter til når stadion utvides. Synes det virjer bra, jeg. Atletico prøver stadig å få tak i Quaresma, men de ser ut til å feile. Forhåpentligvis blir han vår. Det skjer nok noe i neste uke... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja, håper jeg kan komme hjem fra en uke i Oslo med gode nyheter. Sist gang jeg kom hjem fra nevnte sted hadde vi plutselig solgt Gerrard til Chelsea, Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Synes vi kunne kjøpt Lennon jeg men ! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Synes vi kunne kjøpt Lennon jeg men ! 9028747[/snapback] Er veldig fan av han jeg også. Hadde ikke vært dumt med noen som vi vet kan spille i PL. Downing er en annen ving jeg har sansen for som kunne gjort det bra. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ja helt enig, og det er greit at de er engelske også Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Og dermed en god del dyrere, kun av den grunn.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jaja det kan nok hende med synes det er hvert det , liker at engelske lag har engelske spillere! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg er for så vidt enig med deg i det, selv om jeg synes prisen på engelske spillere ganske overdrevet. Men jeg er glad for at vi som regel stiller med 4-5 briter i startellveren vår. Jeg er ikke så opphengt i det som mange andre er, men det er alltid positivt at et lag ikke kun består av utlendinger, og spesielt for supporterne er det gøy med lokale spillere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det beste hadde selvfølgelig vært om alle lag bestod av britiske spillere, men britiske spillere er som oftest ganske overpriset. Kvalitet går også foran nasjonalitet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nasjonalitet har blitt en bonus. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 daniel alves kan også spille høyreving, ville heller hatt han enn en quaresma som er blottet for defensive egenskaper. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Fikk nettopp tak i Liverpool drakten, har lett en stund etter en som er "the real shit", ting tar tid når man bor på landet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 daniel alves kan også spille høyreving, ville heller hatt han enn en quaresma som er blottet for defensive egenskaper. 9030733[/snapback] Først og fremst det offensive som burde styrkes. Alves er først og fremst en offensiv høyreback, og han er utrolig dyr. Synes det blir litt halvveis og bruke en offensiv back som ving til fordel for en ren offensiv ving som spiller for å lage sjanser og mål. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Thorsø: Bruk en netbutikk neste gang, vettu. Unisport.dk og The Oficcial LFC store er bra ErlendRU: Alves ligger på £12 millioner, og det er en grei pris for kvalitetene hans. Men vi har jo Finnan på venstre side, selv om han begynner å bli eldre. Først vinger, så backer. Quaresma og en venstreback bør vi ha. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) £12M ja, hvor har du det fra? Sist jeg hørte noe om han så skulle de ha £20-25M. Skal sjekke litt rundt og se om jeg finner noe nytt om han. Edit: Jepp.. Sevilla selger ikke for under €30M, noe som tilsvarer £20.2M, som er det samme so vi betalte for Torres. Endret 8. juli 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Thorsø:Bruk en netbutikk neste gang, vettu. Unisport.dk og The Oficcial LFC store er bra Will do. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå