Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Torres ikke netter for Spania bryr jeg meg pent lite om i grunn.

Torres har forøvrig vært bedre i dagens 45 minutter enn Rooney har vært i to kamper. For å ''kontre ditt poeng''

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torres har forøvrig vært bedre i dagens 45 minutter enn Rooney har vært i to kamper. For å ''kontre ditt poeng''

Sier igrunn ingenting om at Torres var særlig god (For å dra en kloffsk: Bestemor mi hadde vært bedre enn Rooney, og hu er dævv...) For når man får servert på gullfat slik som dette så skal han score.

Men er jo bare marginer som mangler, og sku igrunn bare mangle etter et så langt skadeopphold!

Lenke til kommentar

Jeez, var jo ikke så seriøst heller. Men ja, det var morsomt å se Torres bomme på sånne 100% sjanser. Han skal jo være en av "verdens beste avsluttere", og må ta slike sjanser uansett om han har vært ute med skade eller ikke.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vanskelig og ikke like Jarmo igrunn.

Ja, det er bare ballen som er litt dårlig!

Tone Damli Aaberge tror på Torres.

7-1 til meg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at det er så vanskelig for styret å ansette mannen som vil ha jobben og som jeg har fått inntrykk av at brorparten, inkludert meg selv, av supporterne aller helst vil se i førersetet. Har ingenting å tape på det spør du meg, gi han et år og se hvordan det går. Går det bra er det ingenting som er bedre, går det dårlig så får vi se etter noen nye. Jeg tviler dog sterkt på at han gjør det dårligere enn 7.plass og denne begredelige sesongen.

Lenke til kommentar
- Vi har spøkt om kampen. Jeg har fortalt han at jeg har planer om å slå tunnell på han, og han svarte at han kom til å sparke meg ned. Vi vet det kommer til å bli en tøff kamp, for i et VM kan alle vinne, sier Maxi til Liverpoolfc.tv.

GHahahahahahahahahahahahahaha :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...