Old Game Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 en skuldre? hvordan får du til det? Morsomt at du har en skrivefeil selv. Hvordan får du til det? Trist sorti. Jf redcafe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 en skuldre? hvordan får du til det? Morsomt at du har en skrivefeil selv. Hvordan får du til det? Trist sorti. Jf redcafe. Han har to. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det er så mange at jeg ikke klarer å telle dem engang. Fælt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Knall med PL-åpning mot Arsenal på Anfield. Spesielt når jeg skal være der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vuderer å dra med meg bror(arsenal-fan) og åke nedover jeg også. Kommer an på når studentåret starter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vuderer å dra med meg bror(arsenal-fan) og åke nedover jeg også. Kommer an på når studentåret starter. Jeg begynner ikke før 21. august, så det er perfekt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Herlig med tidlige storoppgjør. Vi er ikke fullt så "heldige" som ManU, som jeg ser har fått Arsenal og Chelsea back-to-back i begge halvdelene (hjemme-borte og borte-hjemme, respektive). Ser at det blir å appellere til slekt om bursdagstur igjen i år, selv om det "bare" er Blackburn hjemme som er oppgjøret Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Iløpet av en sesong skal alle lagene møte hverandre 2 ganger. Om vi får tøff motstand fra starten, eller om vi får det rundt juletider, spiller ingen rolle. Egentlig like greit å gjøre unna disse oppgjørene tidlig, så kan vi unnskylde oss med at vi hadde tøffere start enn de fleste andre, dersom det skulle gå dårlig i de første kampene... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Til folket som har vært over flere ganger: Hvordan reiser dere rundt i Liverpool? Fått noen tips til steder jeg bør besøke. Skal bo på Premier Inn i West Derby. Funker det med taxi rundtforbi? Ca hva koster en 20-minutters taxitur når vi er to personer? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Svirrer rykter om at Pellegrini er sett i London sammen med Kenny nå. Hadde ikke gjort meg noe, men vil helst se Kenny i førersetet neste år! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Iløpet av en sesong skal alle lagene møte hverandre 2 ganger. Om vi får tøff motstand fra starten, eller om vi får det rundt juletider, spiller ingen rolle. Egentlig like greit å gjøre unna disse oppgjørene tidlig, så kan vi unnskylde oss med at vi hadde tøffere start enn de fleste andre, dersom det skulle gå dårlig i de første kampene... Det gjør jo ikke vondt for moralen å få en god start. Får vi et helvete i starten (og gjør helvete ut av det) vil det sannsyligvis påvirke gutta når de skal møte lettere motstand. Og motsattt hvis vi får lett motstand i starten og kommer bra ut av det vil jo gutta gå med hodet høyt hevet mot de vanskeligere oppgjørene. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Iløpet av en sesong skal alle lagene møte hverandre 2 ganger. Om vi får tøff motstand fra starten, eller om vi får det rundt juletider, spiller ingen rolle. Egentlig like greit å gjøre unna disse oppgjørene tidlig, så kan vi unnskylde oss med at vi hadde tøffere start enn de fleste andre, dersom det skulle gå dårlig i de første kampene... Hva tror du er best å møte av disse alternativene? (eventuelt om det ikke spiller noen rolle..) Første 3 kamper: Alt 1: Man Utd B Chelsea H Arsenal B Alt 2: Blackpool H Wolves B Bolton H Selvfølgelig skal man møte alle lagene 2 ganger i løpet av en liga sesong. Men for Liverpool som akkurat har sparket sin mest suksessfulle manager siden Kenny Dalglish så vil det komme en mediestorm når vi ligger på 14.plass etter 5 runder og står med 6-8p. Dette sprer seg selvfølgelig i spillergruppa og det er selvfølgelig klart best å starte med å vinne flere kamper i starten. Jeg regner nesten med 1 poeng på 2 kamper og kanskje 0. Burde si seg selv at dette ikke er gunstig for et lag med en helt ny manager og høyst sannsynlig ikke styrket lag eller spillerstall fra en sesong der vi tok en 7.plass. Media bryr seg lite om vi har møtt Arsenal & Manch x2 når vi ligger under midten av tabellen etter 5 runder. Edit: En annen faktor for Liverpool er at vi får en trøblete sesongåpning i år. Grunnet VM & tidlig kvalikk til EL. Hvis 3 av lagene England, Argentina, Spania og Nederland kommer til semi-finalene skal opp til 9 av våre faste spillere spille første Liverpool kamp 23 og 24 dager etter siste VM kamp. Endret 18. juni 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Til folket som har vært over flere ganger: Hvordan reiser dere rundt i Liverpool? Fått noen tips til steder jeg bør besøke. Skal bo på Premier Inn i West Derby. Funker det med taxi rundtforbi? Ca hva koster en 20-minutters taxitur når vi er to personer? Fyrte taxi vi ivertfall, men buss inn til og vekk fra stadion(stemning som få). Milan nettet da, Liverpoolspillere i Vm gjør det skarpt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Taxi er nok det beste, ja. Stress om man skal sette seg inn i alle busslinjer i en ukjent by, og i tillegg tar det mye mer tid. Taxi i England er svært billig og i Liverpool er det bare hyggelige taxisjåfører også. Men om dere ikke har bestilt hotell enda ville jeg vurdert å bo litt mer sentralt, det trenger ikke koste mye det og da har du gåavstand til hele sentrumsområdet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) [quote name='YNWA32' date='18. juni 2010 - 09:20' Hva tror du er best å møte av disse alternativene? (eventuelt om det ikke spiller noen rolle..) Første 3 kamper: Alt 1: Man Utd B Chelsea H Arsenal B Alt 2: Blackpool H Wolves B Bolton H Som sagt, det bryr jeg meg ingenting om. Lagene skal vi møte allikevel, og om vi ikke hadde fått en tøff sesonginnledning, ville vi garantert fått det en annen periode i sesongen. Kanskje vi ikke er i vår beste form ved sesongstart, men det er sikkert ikke lagene vi møter heller. Og hva om vi får en god start mot disse lagene? Da ser jo programmet videre framover svært lyst ut... Edit: Hva skjedde? Ser jo ut som at jeg quoter meg selv, men det er jo ikke det jeg gjør... Endret 18. juni 2010 av Superparanoid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Velkommen til diskusjon.no forbedret verson. Liker du å ikke komme inn på siden? Ja, da er du in luck, dette skjer minimum to ganger daglig. Og alltid mens du skriver et innlegg. Endret 18. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er da ingen feil med forumet? Er da ingen feil med forumet? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Bytte manager leken Flere rykter går nå på at Hodgson er fornøyd med livet som Fulham manager. Videre har Kenny Dalglish og Christian Purslow møtt Manuel Pellegrini i London for samtaler. Real Madrid tar Inter`s manager José Mourinho og sparker Manuel Pellegrini. Liverpool sparker Rafa Benitez og Inter ansetter spanjolen. Liverpool ansetter Manuel Pellegrini. Da er sirkelen, eller trekanten om du vil komplett. Alle tre lagene har bare rotert på managerne, Liverpool sitter igjen med svarteper. Personlig håper jeg heller på King Kenny og Hodgson før Pellegrini som ny manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå