kloffsk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Faen, har lenge fryktet at David Martin skulle gå til MK Dons:/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Faen, har lenge fryktet at David Martin skulle gå til MK Dons:/ KØDDE DU???????????? Pokker og... Det verste som kunne skjedd i dag Våkne opp til en sånn melding.... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 I morra kl 12 kommer terminlista! Håper på hjemmekamp første runde, så blir det sannsynligvis første tur over til Anfield Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Spørsmål: Dere hadde en midtbanespiller rundt 2000-tallet i periodene da Gerrard var læregutt. Fyren var kortklipt og hadde endel arr i trynet. Ca 180 høy og hvit. Tror han het zigler elns. Hadde en bra venstrefot også mins jeg. Fyren spilte også i Tottenham er jeg nokså sikker på. Noen som vet hvem jeg tenker på? Edit: Christian Ziege het fyren. Endret 16. juni 2010 av Game Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Christian Ziege ja. God venstrebein, spilte mest venstre back etter hva jeg kan huske. Han har en grei merittliste faktisk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Wut? Ziege var da i all hovedsak en venstreback, en offensive sådan, noe anvendelig på begge flanker, men ingen sentral midtbanespiller? Endret 16. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Game sa vel ikke sentral midtbanespiller? En ving er vel å betrakte som en midtbanespiller pr. def? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Wut? Ziege var da i all hovedsak en venstreback/venstrekant, en offensive sådan, noe anvendelig på begge flanker, men ingen sentral midtbanespiller? Gratulerer med wikipedia surfinga G! Så du engelsk fotball på den tiden? Kan godt hende at han spilte VB, ja. Vi er en gjeng som så at Ziegler (som du sikkert kjenner bedre enn meg, spiller vel i sampdoria?) startet for Sveits og diskusjonene fort rundt denne tyskeren som vi ikke husket navnet på. Husker han hadde tidenes mot Arsenal bl.a. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hihi, gjorde nok dessverre det. Ziege er ingen ukjent man i min bok, spesielt da han var i Milan. En fiasko i vær eneste klubb etter at han forlot Bayern, muligens med unntak av Monchengladbach og Boro (Forhåpentligvis stavet riktig). Skal sjekke med Wikipedia hvem denne Ziegler du babler om, er Endret 16. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Spørsmål: Dere hadde en midtbanespiller rundt 2000-tallet i periodene da Gerrard var læregutt. Fyren var kortklipt og hadde endel arr i trynet. Ca 180 høy og hvit. Gratulerer, du beskrev nettopp 70% av spilerne i liverpool på den tiden. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 70% av spillerne hadde endel arr i trynet? Ziege levde aldri opp til forventningene vi hadde til han. Hvis jeg husker rett var det faktisk Carragher som utkonkurrerte han i kampen om hvem som skulle spille venstre-back. Markus Babbel derimot, der har du en back det var klasse over. Synd at den rare sykdommen han fikk ødela karrieren hans, for han var virkelig god. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hjelpesmeg! Arsenal hjemme og City borte i de to første kampene! :S Så United to kamper etter det. Hva faen PL? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som reiser over til første kamp? Prøver å få til noe med noen kompiser jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Saklig at Liverpool og Arsenal møter hverandre, mens United og Chelsea møter nyopprykkede lag begge på hjemmebane. Møter Tottenham og Villa de siste to rundene også. Snakk om ræva trekning, FA. Endret 17. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 KONSPIRASJON!!!!!!!!!!! Enig Daniel... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) *meh, lese alt før man poster noe* Endret 17. juni 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Sick at Liverpool får en så tøff åpning ja. August 14 Arsenal (H) 21 Man City (B) 28 West Brom (H) September 11 Birmingham (B) 18 Man Utd (B) På "papiret" skal vi kunne regne med 7-8p (1-1-3-1-0) på de 5 første kampene. Dette vil normalt sett gi en 13-15.plass i ligaen etter 7 kamper. Ser for meg ramaskrikene om hvorfor vi kastet Benitez og hvor dårlig Liverpool er. PS! Ikke noe nytt at United får lett åpning i PL. 06/07: Fulham & Charlton 07/08: Reading & Pompey 08/09: Newcastle & Pompey 09/10: Birmingham & Burnley De har altså møtt utpreget "svak" motstand i en eller begge kampene. Dessuten har de ikke møtt noen av topp lagene i sine åpninger. Ifjor klarte de altså å møte to nyopprykkede lag på sine to første kamper. Av de 7 lagene de har møtt har 6 spilt i Championship siste årene. Endret 17. juni 2010 av YNWA32 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Trenger du en skuldre å gråte på, YNWA? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Trenger du en skuldre å gråte på, YNWA? en skuldre? hvordan får du til det? 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det kalles skrivefeil, du har gjort det, jeg har gjort det og Game har gjort det. Big Deal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå