Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I starten av sesongen ja. Men i slutten av sesongen når han kom tilbake fra skaden og fikk spilletid var han ikke "nani" i noen kamper.

Men får han ristet av seg disse kampene så blir det bra. Nå skal det jo sies at Ronaldo hadde flere sånne kamper selv i sesongene der han var kongen på haugen. Men man glemmer slike ting når man scorer mål i bøtter og spann. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

3 mål av Liverpoolspillere så langt i VM. Not Bad.

Torres startet trolig på benken imorgen,men kan fort putte noen om han får komme innpå.

Lenke til kommentar

Cocca har "bekreftet" at Benayoun har gått til Chelsea. Her er det som står om LFC overganger på siten, men det er ikke tatt høyde for "usikre" ryker fra media her tydeligvis.

In

Milan Jovanovic (free agent/Standard Liege) (2013) (confirmed)

Jonjo Shelvey (Charlton Athletic) (2013) (confirmed)

Kristoffer Peterson (Sävedalens IF) (2013) (confirmed)

Raheem Sterling (Queens Park Rangers) (2014) (confirmed)

Out

Yossi Benayoun (Chelsea) (2014) (confirmed)

David Martin (MK Dons) (2013) (confirmed)

Mikel San Jose (Athletic Bilbao) (permanent transfer) (2015) (confirmed)

Fabio Aurelio (released/free agent) (confirmed)

Står ikke noe rundt Gerrard eller Torres enda. Kan nevnte at han har ført om Vidic på *pending negotiations* hos oss, noe som kan bety at det ligger noe i ryktene rundt vida. jeg stoler i alle fall på cocca, for det er ikke mulig å gjette seg til alt han har skrevet og treffsikkerheten er latterlig god. Han har tilgang til noen bbs servere elns, så det er ikke rene spådommer. Kan nevne han var LENGE i forkant av mediene osv med å hevde at Hyypia var klar for en tysk klubb (husker ikke hvem), noe folk (spess LFC supportere) lo rått av.

Lenke til kommentar

Hva i all verden?

Det jeg også skulle si, I tillegg til Masche og Reina for 35 og 40. En defensiv midtbanespiller og en keeper for over 30mill er enorme summer.

Her er det noen som må få opp øynene. Selv Chelsea og United har ikke så mange over 30 mill. Rooney er den eneste vi ville fått over 30 for på et normalt marked, kanskje Nani og Evans med tanke på potensial.

Det var jo ikke spørsmål om realistisk prissetting, men om hvor mye jeg ville krevd for å si ja til å la spilleren gå. At Agger kanskje har en verdi på godt under £25M er jeg helt enig i, men jeg ville ikke latt han gå for mindre enn det.

Er nok dere som må lese hva YNWA faktisk spør om, ikke bare lese prisene mine og gå ut ifra at jeg mener det er realistisk... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Et av Unitd-kidza(og de andre) største problem det ja, kunnskapen å faktisk LESE hva som står skrevet. Istede for å anta.

Syns Liverpool skal hente Toni fra i sommer. Var sugen på han før han dro til Bayern og nå som han er frigitt er jeg like sugen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Høres ut som en plan. Jeg har skrevet dikt i fleres profiler nå, vurderer å bli heltids poet. Ser frem til at det opprettes en egen fantråd i kunstforumet der mine største verker samles.

På tide å ta kvelden merker jeg, blir som vanlig bare rør midt på natta...

Lenke til kommentar

Jeg skrev i andre profiler så du ikke skulle mistenke meg for å forfølge deg på forumet. Jeg var redd du skulle gå lei av meg og henge meg ut, så jeg måtte "kamuflere" diktet og det gjorde jeg med å lage flere. Slik lot jeg en bakdør stå oppe i tilfelle jeg måtte forsvare meg. Da kunne jeg skrevet "ikke smigre deg selv, din selvgode rotte, jeg har skrevet i mange profiler. Din var rett over innlegget ovenfor, så det falt seg naturlig"

Nå kan jeg legge meg med god samvittighet.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...