Liddell Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva er realistisk pris på bønna? £4-5M? Har vel bare et år igjen av kontrakten... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg var ikke seriøs i min rant Gialorossi, noe jeg trodde var innlysende. Les den hvite teksten. Kjeder meg bare vilt mellom VM slagene. Benayoun er faktisk enda dårligere enn Cole, så skjønner ikke hva russeren tenker med. Om Liverpool får mer for Yossi en hva de kjøpte han for, gjør de en god deal. Jeg syntes han er verdt £3-4m, toppen. Endret 14. juni 2010 av Game Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hehe, det har jeg vanskeligheter for å tro på. Men det får bli en annen sak. Jeg sa ihvertfall det jeg mente, mye av det er positivt ladd i min særegne verden, noe er negativt. Nå har jeg egentlig ingen formening hvordan jeg skal anse deg ellers, du er bare en av dem. Noe som er ille nok? Endret 14. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bønna er en av Premier Leagues mest undervurderte spillere, så leit at han går (hvis rapportene stemmer). Vi trenger han mye mer enn Chelsea. Regner med, og håper at Riera også forsvinner, så da blir det vitalt at vi får oss en ny venstreving. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Sillyseason når nye høyder: Rafa tenker å by £24m for å få med seg Aquilani og Lucas Noen flere enn meg som tror på det her? Nå er jo jeg riktignok trønder, og da tydeligvis enten konemishandler eller fyllik med bart, litt usikker på hvilken kategori jeg faller i egentlig, da jeg drikker en hel del, men ikke har bart, og ikke slår jeg dama (så veldig hardt) heller... Endret 14. juni 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Sillyseason når nye høyder: Rafa tenker å by £24m for å få med seg Aquilani og Lucas Hvis vi legger med £33M for Macherano+Kuyt så har vi jo følgende pengekiste til gjeld og billige spillere: £70M. Dette er da for salg av disse 4 spillerne + Benayoun til Chelsea for £7M og Riera ut for £6M. £70M burde holde til rentebetaling for 1 år og noen gode Free Transfer spillere. Har tro på at Benitez vil hente Macherano, men ingen flere fra Pool. Selger vi Macherano vil jeg gjerne beholde Lucas. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Litt usikker på hvordan du får 24 + 33 til å bli 70 (i min bok blir det nemlig 57)? EDIT; ... lese før man poster er fint ja, ser du regner med £14m for Riera og Bønna også, da er vi mere enige... Endret 14. juni 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Haha angående brukere som tar selvkritikk, så tror jeg ikke det finnes en eneste en av dem på forumet. Fullt klar over at jeg er en av de minst likte her på forumet og sett på som besserwisser. Angående italienske medier så er de vel generelt pålitelige, vet ikke helt om jeg skal tro på det som står skrevet i artikkelen, men det blir langt fra noe sjokk om Mascherano tar veien til Milano. Respekter for øvrig (nesten) alle brukere på forumet. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Litt usikker på hvordan du får 24 + 33 til å bli 70 (i min bok blir det nemlig 57)? EDIT; ... lese før man poster er fint ja, ser du regner med £14m for Riera og Bønna også, da er vi mere enige... Eventuelt kan vi få £70M ved å selge Torres til Barcelona som Liverpool.no melder om idag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og plutselig har vi £140m, og må ha to sentrale midtbanespillere og en spiss? Fra spøk til alvor, tror alt dette er sillyseason som sagt, og tar det ikke spesielt seriøst. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Forhåpentligvis er ikke situasjonen så bekmørk som man skal ha det til. Det viktigeste nå er å få på plass en ny manager, og jeg begynner å tro mer og mer på Dalglish himself som bare ved å være der kan få spillere til å bli og skape ny tro i laget. Jeg tror ikke han blir noen messias, men kanskje det som trengs for å stabilisere klubben og spillergruppa nå. Noen spillerexiter må vi jo bare regne det, det skjer hver sommer. Får bare håpe at laget henter forsterkninger og ikke svekkes som en følge av eventuelle salg. Jeg tror ærlig talt ikke at å selge Torres eller Gerrard (altså bare én av dem) kommer til å bety katastrofe. Fotballhistorien er full av nøkkelspillere som forlater klubben, og så blir den enda sterkere etterpå. Pool og United har mange eksempler på det. Om vi mister begge i sommer blir det nok litt verre, men det vil jo også generere såpass bra med kronasjer at de skal ha råd til å hente tre-fire sterke erstattere. Problemet da blir at vi kommer inn i enda en ny "innspillingssesong" der ferskinger må bruke hele sesongen på å tilpasse seg. Det er jo det som til slutt felte Rafa. Han hentet mange utlendinger som trengte tid på å tilpasse seg at laget aldri ble skikkelig stabilt. Og når det først begynte å ligne på noe ble noen solgt (td. Alonso og Arbeloa) og prosessen måtte starte på nytt. Håper at "våre" spillere får mange positive opplevelser i løpet av VM slik at de stiller opp til pre-season med godt humør og den begredelige fjorårssesongen ute av systemet! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og plutselig har vi £140m, og må ha to sentrale midtbanespillere og en spiss? Fra spøk til alvor, tror alt dette er sillyseason som sagt, og tar det ikke spesielt seriøst. vil bare understreke at jeg tror ikke på akkurat disse 3 ryktene. Kan ikke se for meg at Barca går for Torrs når de har hentet inn David Villa. Dessuten prøver de nok alt de kan for å få inn Fabregas, dog ser det rart ut å ha Messi, Xavi, Iniesta og Fabrigol på samme lag. En av de "må" jo starte på benken eller? Men er 100% sikker på at Benitez vil prøve å hente inn noen av "sine" spillere. Dermed er jeg temelig sikker på at han vil gjøre forsøk på å hente Macherano. Tror også Real Madrid vil forsøke seg på Gerrard om de ikke får sitt førstevalg. Samtidig vil det nok dukke opp bud på stallfyllet samt noen av de andre toppspillerne som Torres. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gitt at ny manager får bruke 95-100% av salgsum, hvor setter vi "smertegrensa" for våre beste salgsobjekt (cash inn mao)? ¤ Torres ¤ Gerrard ¤ Macherano ¤ Reina ¤ G.Johnson ¤ Kuyt ¤ Aquilani ¤ Agger ¤ Babel For hvilken sum takker du JA til bud på disse spillerne, HVIS alle midler går tilbake til nye spillere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Litt usikker på hvordan du får 24 + 33 til å bli 70 (i min bok blir det nemlig 57)? EDIT; ... lese før man poster er fint ja, ser du regner med £14m for Riera og Bønna også, da er vi mere enige... Eventuelt kan vi få £70M ved å selge Torres til Barcelona som Liverpool.no melder om idag. Hva i all verden skal Barca med Torres når de har kjøpt Villa? Messi har jo også denne sesongen trekt mye mer inn i banen enn tidligere. Tror verken Villa eller Torres kommer til å stortrives på vingen, og du lar i hvert fall ikke noen av de slite benk. Tror både Villa og Torres kunne gjort en god jobb på vingen, men de er nok mye bedre som midtspiss og da kan du heller kjøpe en billigere ving, evt. en som spiller bedre på kant for samme prisen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Litt usikker på hvordan du får 24 + 33 til å bli 70 (i min bok blir det nemlig 57)? EDIT; ... lese før man poster er fint ja, ser du regner med £14m for Riera og Bønna også, da er vi mere enige... Eventuelt kan vi få £70M ved å selge Torres til Barcelona som Liverpool.no melder om idag. Hva i all verden skal Barca med Torres når de har kjøpt Villa? Dette får du sende mail og spørre folkene som skriver på Liverpool.no. Hvis du ikke skjønte det, så var dette en post som gjorde narr av ryktene om at Benitez skulle kjøpe Kuyt, Macherano, Lucas & Aquilani for ca £57M! DET SKJER IKKE! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ¤ Torres £80M ¤ Gerrard £50M (Kun om han selv sier han ønsker å gå) ¤ Macherano £35M ¤ Reina £40M ¤ G.Johnson £25M ¤ Kuyt £8M ¤ Aquilani £10M ¤ Agger £25M ¤ Babel £13M Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ¤ Torres £80M ¤ Gerrard £50M (Kun om han selv sier han ønsker å gå) ¤ Macherano £35M ¤ Reina £40M ¤ G.Johnson £25M ¤ Kuyt £8M ¤ Aquilani £10M ¤ Agger £25M ¤ Babel £13M Føler Reina for £30M hadde vært helt greit. Dessuten vil jeg gjerne skru opp Aquilani med 75% og krevd £17-18M for han. Tross alt skadefri og på gang. Burde kunne gå for ca det vi hentet han for da han tross alt var skadet for 10 mnd siden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ¤ Torres £80M ¤ Gerrard £50M (Kun om han selv sier han ønsker å gå) ¤ Macherano £35M ¤ Reina £40M ¤ G.Johnson £25M ¤ Kuyt £8M ¤ Aquilani £10M ¤ Agger £25M ¤ Babel £13M Hva i all verden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det realistisk med 80 mill for Torres? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ¤ Torres £80M ¤ Gerrard £50M (Kun om han selv sier han ønsker å gå) ¤ Macherano £35M ¤ Reina £40M ¤ G.Johnson £25M ¤ Kuyt £8M ¤ Aquilani £10M ¤ Agger £25M ¤ Babel £13M Hva i all verden? Det jeg også skulle si, I tillegg til Masche og Reina for 35 og 40. En defensiv midtbanespiller og en keeper for over 30mill er enorme summer. Her er det noen som må få opp øynene. Selv Chelsea og United har ikke så mange over 30 mill. Rooney er den eneste vi ville fått over 30 for på et normalt marked, kanskje Nani og Evans med tanke på potensial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå