Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

It's the language of love?

Næh. Kjærlighetskvota er full og for resten er jeg stinn av hat og som du sikkert vet, jeg liker å hate. En blodkristen og rappkjeftet sørlending i sin egen bobleverden er ikke helt i min gate, som så altfor mye annet.

Om jeg er så mye bedre sjøl? Ikke for å være overbeskjeden, men denne låta er dedikert til meg.

http://www.youtube.com/watch?v=aIrCFrFpHvw

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I Games verden er alt nord for Lillehammer trøndere(med bart).

Alt sør for oslo er sørlending, og alle fra sandefjord er et rasshøl.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ok, her er kartet:

Sørlandet/Vestlandet (samme ulla, like jævlig begge to) = Minus for uberkristent, KRF, fæle dialekter, hewitt. Pluss for mange fine damer.

Østlandet (da regens ikke innlandet, der finner man bondeavl som Limbeck. ) Normale folk bor langs kyststripa og majoriteten av disse snakker og skriver som seg hør og bør. Fra Oslo - til Sør for Telemark. Pluss for Meg med stor M og vakre byer som Tønsberg. Minus for Bærum og klesstilen til Raste.

Midtnorge er det ingen som bryr seg om.

nordnorge innebærer Trønderlag og oppover. Kaldt, kaldt og 100mil til butikken. Ellers bor det stort sett konemishandlere og fylliker med bart der. Pluss for Hyrlen i Tromsø, minus for stort sett alt annet.

Endret av Game
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, her er kartet:

Sørlandet/Vestlandet (samme ulla, like jævlig begge to) = Minus for uberkristent, KRF, fæle dialekter, hewitt. Pluss for mange fine damer.

Huff, geografiundervisningen i skolen går nedover ser jeg. Man må aldri blande Sørlandet og Vestlandet og bibelbeltet. Vestlandet skal på ingen måte blandes inn i dette bibelbeltet litt lengre sør. Nå er nok det også litt overvurdert, men har selv erfart litt av hvert i den gata derfra. Sørlandet har litt finere vær, men i vest tenker vi sjæl. Og du kan snart dra til Vestlandet ettersom Hewitt ikke har mange månedene igjen i landet. ;) Fine damer er det flere av, undertegnede har jo selv kapret noe av det bedre Norge har blomstret frem.

Østlandet (da regens ikke innlandet, der finner man bondeavl som Limbeck. ) Normale folk bor langs kyststripa og majoriteten av disse snakker og skriver som seg hør og bør. Fra Oslo - til Sør for Telemark. Pluss for Meg med stor M og vakre byer som Tønsberg. Minus for Bærum og klesstilen til Raste.

Østlandet er kjipt ass. Føler med deg.

nordnorge innebærer Trønderlag og oppover. Kaldt, kaldt og 100mil til butikken. Ellers bor det stort sett konemishandlere og fylliker med bart der. Pluss for Hyrlen i Tromsø, minus for stort sett alt annet.

Undertegnet. Bare spør Jefecito.

Lenke til kommentar

Er Aquiliani i Italia-troppen?

Niks.

Røde i VM:

Argentina: Javier Mascherano (kaptein) og Maxi Rodriguez.

England: Steven Gerrard (kaptein), Jamie Carragher og Glen Johnson.

Danmark: Daniel Agger.

Hellas: Sotirios Kyrgiakos.

Nederland: Dirk Kuyt og Ryan Babel.

Slovakia: Martin Skrtel.

Spania: Fernando Torres og Pepe Reina.

(Serbia: Milan Jovanovic)

Lenke til kommentar

Så ikke denne før nå. Haha, sorry for at jeg ikke er lettlurt. Tror ikke engang et sekund på slike artikler. Ler bare når jeg ser dem. Etter lang tid som fotballsupporter har jeg lært meg at 95% av det er totalt bullshit, og det skinner voldsomt igjennom at dette er tullball. Jeg tviler sterkt på at Masche har sagt det, men til og med om han har sagt det er det en tullesak. Han sier selv at han ikke vet hva fremtiden hans er. Kan godt hende han går fra Liverpool, det har jo ligget i kortene med kona og uttalelser fra ham selv tidligere, men denne artikkelen har heller lite å gjøre med det. Jeg er kildekritisk, noe du også kanskje burde være før du angriper meg for å ikke tro på det.

Hvis du ikke klarer å se relevansen mellom dette (At han lærer seg Italiensk) og at han da er på vei ut dørene, er for meg helt ufattelig. Du prøver å vri det til at det er denne faktoren, ene og alene som gjør at Masche er på vei bort. Vel, det er ikke sant, det har heller aldri undertegnede gitt tegn til. Det er mange (Faktorer) som du sier, men denne saken understreker bare faktumet. Masche er på vei ut.

Hvis du bare overser denne saken så understreker du bare mine antagelser rundt patriotismen din.

Kildekritisk er jeg som få andre, at du kritiserer meg på akkruat dette punktet bør være flaut på dine vegne.

I fare for at YNWA32 skal dra frem dette om 2 måneder eller 3 år, så kan et VM snu ting på hodet.

Det er en av vedkommendes mange og heller mindre appetittlige egenskaper.

Tusen takk Game! Du er så snill med sånne varme ord, jeg blir nesten rørt. ;)

Innerst inne så bør du ta det til deg. Konstruktiv kritikk, selv om det er gjennomsyra med dritt.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke klarer å se relevansen mellom dette (At han lærer seg Italiensk) og at han da er på vei ut dørene, er for meg helt ufattelig. Du prøver å vri det til at det er denne faktoren, ene og alene som gjør at Masche er på vei bort. Vel, det er ikke sant, det har heller aldri undertegnede gitt tegn til. Det er mange (Faktorer) som du sier, men denne saken understreker bare faktumet. Masche er på vei ut.

Hvis du bare overser denne saken så understreker du bare mine antagelser rundt patriotismen din.

Kildekritisk er jeg som få andre, at du kritiserer meg på akkruat dette punktet bør være flaut på dine vegne.

Du er jo ikke kildekritisk i dette tilfellet i det hele tatt, det kan jeg stå inne for å kritisere (hva du er ellers har jeg ingen peiling på). Du presenterer denne korte og spekulative nyhetsartikkelen uten noe annet enn et påstått sitat som fakta. Hvem vet om Masche engang har sagt det? Jeg leser slike artikler daglig, og har lært meg til at det meste av det er bullshit.

Om jeg er patriotisk ... jeg er jo supporter, da blir du patriotisk slikt sett, det sier seg jo selv. Men jeg er også realitisk. Som jeg sier er det gode sjanser for at Masche kan forsvinne i sommer. Men denne artikkelen gir meg ingenting annet enn en god latter, og bidrar ikke akkurat til bekymring for min del. Man må være litt skeptisk til alt man leser i silly season. At du kaller meg ting for at jeg ikke er lettlurt for være din sak, og du for stå for måten du presenterer dette på. Jeg biter ikke på artikkelen hvert fall.

Det er en av vedkommendes mange og heller mindre appetittlige egenskaper.

Tusen takk Game! Du er så snill med sånne varme ord, jeg blir nesten rørt. ;)

Innerst inne så bør du ta det til deg. Konstruktiv kritikk, selv om det er gjennomsyra med dritt.

Kan ikke hverken bry meg eller la meg endre av hva folk på et forum sier, da hadde jeg hengt her for å si det slik. Hva Game eller du mener om meg er helt likegyldig. Vi er rivaler med mange diskusjoner bak oss, at vi ikke er bestevenner sier seg selv. Men jeg hever meg over drittslengingen og sier at jeg respekterer mine motdebattanter uansett. Jeg er en snillas.

Lenke til kommentar

Da må jeg spørre; Hva er du legger i en kilde som kan bli antatt som seriøs? Video opptak med Norsk-oversetting?

Du kommer med en uttalelse, eller en mening om du vil, uten begrunnelse. Jeg derimot kommer med utsagn om hvorfor dette kan være sannsynlig, jeg kommenterer bak-budskapet til artikkelen; Masche er på vei ut.

Lenke til kommentar

Da må jeg spørre; Hva er du legger i en kilde som kan bli antatt som seriøs? Video opptak med Norsk-oversetting?

Videointervju er glimrende til å vise hva som faktisk er sagt. Vanskelig å gi en fasit på hva som er seriøst, man må nesten se litt an på artikkelen, avisen/nettstedet, osv. Generelt sett bør man ta slike spekulative artikler med en veldig god klype salt.

Hva med alle artiklene om at Torres og Gerrard er på vei bort? Ingen av de har bestemt seg enda. Eller om Liverpools jakt på ny manager? Hodgson har vært nevnt i mange uker, uten at Liverpool enda har kontaktet han. Det viser at man må være kritisk til artikler om overganger og slikt i denne tiden. Alle supportere med noen år på baken har erfart det. Jeg ser ingenting med denne artikkelen som skulle være mer troverdig enn hvilket som helst annen spekulativ overgangsartikkel. At avisene skriver ting viser seg gang på gang ikke betyr at det stemmer, spesielt ikke om sommeren.

Du kommer med en uttalelse, eller en mening om du vil, uten begrunnelse. Jeg derimot kommer med utsagn om hvorfor dette kan være sannsynlig, jeg kommenterer bak-budskapet til artikkelen; Masche er på vei ut.

Begrunnelsen er knallenkel: kildekritikk. Enklere kan det ikke forklares. Jeg svelger ikke alt som står over alt, og det har vist seg å være svært smart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke deg noe bedre G, går du i deg selv og tar selvkritikk når jeg slenger dritt til deg? Neppe. Ikke bare mangler du fullstendig kildekritiske evner til vanlig, du holder med femti lag, later som du er ekspert og presenterer uttalelser om spillere du åpenbart ikke har spesiell kjennskap til. Alle ullabullaich-talenter med teknisk reportoar er verdens nye "ronaldinho" eller "facchetti" om du skal brife med wikipedia-kunnskapen du nylig har tilegnet deg i en SerieA-emo diskusjon på gialorossifanboys.com. Jeg syntes til og med Danielzu, YNWA og kloffsk er flinkere debattanter enn deg....

Jeg vil ha en brukeranalyse av meg!

Om du ikke har registrert at jeg liker å slenge dritt til dem som har andre verdier og oppfatninger enn meg, så er du spesielt treg. Respekterer de fleste, inkludert Hewitt, selv om han er grenseløst kristen og slitsom.

;)

Siden VM er så kjedelig tyr jeg til gøying på forumet.

Endret av Game
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Videointervju, skal si man krever mye for å overbevise deg, for å si det sånn; Det får man rett og slett ikke i Italienske medier. Allikevel er det Italienske medier som definitivt er de mest seriøse og stødige når det kommer til rykter.

Da spørr jeg videre; Hva er det ved det nettstedet som gjør at du rynker på nesa? Football Italia, eller Channel 4, er den mest seriøse Engelsk-skrivende nettsiden for Italiensk fotball.

Jeg svelger ikke alt som står over alt, og det har vist seg å være svært smart.

Utifra utsagna dine nå, så svelger du ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke deg noe bedre G, går du i deg selv og tar selvkritikk når jeg slenger dritt til deg? Neppe.

Først og fremst; Det vet jeg utmerket godt. Vi har to helt vidt forskjellige synspunkter når det kommer til fotball. Klart vi klinsjer og er direkte uenige.

Nei, det er fordi jeg ikke utgreier om ting som er utenfor mitt kunnskapsfelt. Selvkritikk eller unngåelse av diskusjon, you pick. Et artig punkt forøvrig. Du er ikke akkurat selvkritikkens store sønn.

Jeg syntes til og med Danielzu, YNWA og kloffsk er flinkere debattanter enn deg....

Dette høres ut som er skrevet av ei jente...

Ikke bare mangler du fullstendig kildekritiske evner til vanlig, du holder med femti lag, later som du er ekspert og presenterer uttalelser om spillere du åpenbart ikke har spesiell kjennskap til. Alle ullabullaich-talenter med teknisk reportoar er verdens nye "ronaldinho" eller "facchetti" om du skal brife med wikipedia-kunnskapen du nylig har tilegnet deg i en SerieA-emo diskusjon på gialorossifanboys.com.

Jeg presenterer aldri en spiller som "Den nye (...)" i den forstand, men sier heller at man har likhetstrekk med "...". Tro det eller ei men jeg ser skadelig mye fotball, dette begynte i det store og hele i 14-års alderen da jeg ble karakterisert som treningsnarkoman. At du og flere med deg ikke tar mine kunnskaper for god fisk er for meg relativt likgyldig, dette underforumet er et lekesamfunn for anglofile nordmenn.

Jeg kan vel forsåvidt slenge inn samme bemerkelse angående dine tidligere United-legender-analyser. De er basert på gamle ærke-Engelske meninger og noen småelige videoer.

Holder med eller sympatiserer, du kan få velge her også. Jeg har stort sett en formening om alle klubblag eller landslag, berettiget ellre uberettiget.

Om du ikke har registrert at jeg liker å slenge dritt til dem som har andre verdier og oppfatninger enn meg, så er du spesielt treg. Respekterer de fleste, inkludert Hewitt, selv om han er grenseløst kristen og slitsom.

Du klarer å slenge inn en eller annen bemerkelse i omtrent vært eneste innlegg, klart jeg legger merke til det.

Til slutt, jeg respekterer dine meninger og standpunkter, synes bare det er synd at du (Og så mange andre) lider av det Norske synet på Italiensk fotball, uvitenheten lenge leve!

Endret av Giallorossi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...