Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal eierne bry seg om en demonstrasjon? De bryr seg jo dritten i alt annet supporterne sier....

Og de vet at supporterne er misfornøyde.

Det eneste som kan funke er at folk slutter å gå på kamper. Dersom Anfield og OT blir stående folketomme i lang tid MÅ de høre på fansen. Problemet er vel bare at noe sånt aldri kommer til å skje så lenge det finnes asiater og nordmenn.

Lenke til kommentar

Om alle tenker sånn, er det bare å gi opp kampen først som sist. En boikott ville virke sammlende og du ville blitt svært uglesett om du betalte for å se en kamp de lokale boikotter. Er det en ting folk er redde for, så er det å bli stemplet som dårlige supportere.

Men jeg tenker ikke på matchdaysrevenues foreløpig. Det holder med å boikotte supportereffekter. Tro meg, det spiller ingen rolle om ikke alle er med, for dersom en større masse slutter å bruke penger på Liverpool og United effekter, vil nøtteknekkeren kjennes langt opp i administrasjonen og etterhvert true til salg. Husk at eierne sliter med å betale lånene som ståa er i dag, hva tror dere blir tilfellet om et par hundre tusen til en mill supportere slutten å kjøpe drakter, skjerf og andre klubbeffekter? Bankene/fond, som i teorien eier LFC/United kan kreve innsyn i inntekspapirene og vil se en nedadgående kurve - ergo, enda mer press.

Lenke til kommentar

Uansett hvordan en protest skjer, med eller uten samarbeid så må det skje. Den må også som Game sier samle massene som sitter på gjerdet.

Men en tanke jeg har hatt i snart et tiår. Hvordan kunne FA nekte Rupert Murdoch oppkjøp, men gi grønt lys til Glazer? Rupert hadde på den tiden ikke trengt å ringe kontofonen for kjøpe United engang. Jeg skjønner at hans eierskap i Sky o.l skapte en konflikt. Men Glazer la jo frem planer lenge før overtakelsen hva han skulle gjøre med gjelden.

Lenke til kommentar
Tidligere Liverpool-manager Rafa Benítez ble i dag offisielt klar for de regjerende mesterligavinnerne Inter. Før han forlot Merseyside, stakk han inn Hillsborough Family Support Group, og donerte en sjekk på £96,000 til gruppen, skriver Liverpool Echo.

-http://liverpool.no/newspg.aspx?id=24926&zone=1

Rafa, din jævla legende. Nesten så jeg feller en tåre her, dette var virkelig noe spesielt. YNWA

Lenke til kommentar

Når du vinner CL med en klubb, er du en legende der. Man trenger ikke å være på Sir Alex, Giggs eller Scholes nivå for å nå den statusen. Ikke alle kan være ytterpunktene på skalaen.

Ikke overraskende at økonomidebatten faller igjennom på d.no, dernest som vanlig, spesielt her i LFC-trådene. Shallow supporters? YNWA32 vil jeg tro har noen synspunkter om situasjonen i klubbene våre, så jeg ser frem til svar. Jeg har fornyet tiltro etter avsløriingen av hans alias på kopforum.

Lenke til kommentar

Fint gjhort, men skakke mye til før man er legende gitt.

Et CL-trofe, godt forhold til supporterene og det faktum at han prøvde å bli en del av byen. Håper han ikke glemmer scouser-dialekten sin under fremtidige pressemøter, på engelsk though. Jeg har alltid likt Rafa, og en del av meg er fremdeles trist for at mannen er i en annen klubb. Sportslig var det riktig å skilles...

Endret av WCH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du vinner CL med en klubb, er du en legende der. Man trenger ikke å være på Sir Alex, Giggs eller Scholes nivå for å nå den statusen. Ikke alle kan være ytterpunktene på skalaen.

Nei, du har helt rett. Man får en litt annen definisjon på legender når man har slike i klubben!

Lenke til kommentar

Dalglish og Rush > Scholes og Giggs ;)

Er enig, likte Rafa veldig godt som person, og det var nok også mye av grunnen til at han var så populær i Liverpool og supporterne alltid har "beskyttet" ham mot amerikanerne. Sportslig sett kunne det vært bedre, og veiskillet nå er nok riktig, men Rafa er en hederlig og sympatisk manager. Og denne gesten er stort gjort av Rafa. Hyll, hyll.

Lenke til kommentar

Dalglish og Rush > Scholes og Giggs ;)

Vet du ønsket en reaksjon og jeg går rett i fella. Jeg klarer ikke å dy meg. Cantona, Sir Bobby, Denis Law, G. Best > Dalglish og Rush.

Jeg vet du er misunnelig på Giggs og Scholes, to hederskarer.

Sjekk ut topp 50 listen i min signatur du lillevennen min. <3

Edit: Hilsen Game.

Endret av gaamst
Lenke til kommentar

Liverpool med 4-4-2.

Vi venter på ny manager, de som er de største favorittene nå ser ut til å være Roy Hodgson og Kenny Dalglish, sistnevnte kanskje på et 1 års vikariat for å se an nye eiere.

Begge disse sverger til 4-4-2 og noen ganger 4-4-1-1 for Hodgson. Men sistnevnte liker best 4-4-2 hvis han har spillermaterialet til det.

Jeg mener vi har 4 spillere som kan spille sentralt i 4-4-2:

Macherano, Lucas, Gerrard og Aquilani. DM blir naturlig nok Macherano (om han ikke blir solgt da). Gerrard er det mange som mener ikke er noen sentral midtbanespiller som passer sentralt i 4-4-2. Hva med Aquilani? Er ikke hans "favoritt" posisjon en hengende spiss i 4-4-1-1 / 4-2-3-1?

Hvis vi legger om til 4-4-2, hvordan skal midtbanen vår se ut med dagens tropp?

Benayoun - Macherano - Gerrard - Maxi - har vi råd til å ha £20M på benken?

Babel - Macherano - Aquilani - Gerrard - Gerrard tilbake på Høyre?

Gerrard - Macherano - Aquilani - Maxi - Gerrard til venstre som for Eng + Maxi?

Andre løsninger i 4-4-2? Gerrard som spissmakker til Torres :dribble: ?

Hva mener dere ang dagens stall sett i lys av 4-4-2?

Jeg mener Kuyt da ikke lenger er noen fast spiller i førsteoppstillingen hverken som spissmakker til Torres eller som høyreving. Samtidig mener jeg vi har et "luksus" problem med sentrale Aquilani og Gerrard.

PS! før alle begynner å hakke og 3 sider med YNWA32 poster dukker opp, DETTE ER HVA JEG TROR KOMMER TIL Å SKJE. Samtidig blir dette en hypotetisk diskusjon der det forutsettes at vi vil legge om til 4-4-2 som virker sansynlig HVIS Hodgson eller KingKenny blir managere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...