Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simão er i mine øyne en bedre spiller enn Mancini og Quaresma, men for all del - får Liverpool tak i en av de to andre så kan de ikke akkurat klage. Begge to er spillere med internasjonalt snitt.

9022918[/snapback]

Jeg er uenig. :p Hvertfall Quaresma synes jeg er mye bedre, kanskje på høyde med Ronaldo om han har dagen. Han er også mye bedre alternativ med tanke på framtiden, 3-4 år yngre enn både Simao og Mancini. Simao liker jeg ikke spesielt godt, så vil heller ha Mancini framfor ham, men det betyr ikke at jeg ikke ønsker Simao velkommen om han skulle komme. Bare vi slipper Benayon er alt greit for meg (hvertfall om et kjøp av Benayon hindrer et kjøp av en ving til). Joaquin er jo også et meget godt alternativ.

 

Edit: Kampen mot Wrexham starter nå klokka 16, og oppdateres live på Liverpool.no for de som ikke kan se den på liverpoolfc.tv. Rimelig sterkt b-preget lag, kan vel egentlig kalles reservelaget/ungdomslaget men, spennende å se hvordan det går!

 

Edit2: Wiha! :D

5.min: 0-1 BESIAN IDRIZAJ - Liverpool tar ledelsen etter et fint angrep.  Jermaine Pennant kom seg ned langs høyrekanten, Jordi Brouwer la tilbake overlegget, og Idrizaj sendte ballen kontant i nettaket.
Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
17.min: 0-2 BESIAN IDRIZAJ - Et nytt flott angrep, og igjen er det kombinasjonen Pennant og Idrizaj.  Jermaine kommer seg løs gjennom et godt løp på høyrekanten og innlegg stupheader østerrikeren kontant inn i det lengste hjørnet.  Utmerket avslutning.

 

24.min: 0-3 BESIAN IDRIZAJ - "Same old story", Pennant skaffer seg plass og rom på høyresiden, legger presist inn, og Idrizaj header kontant i vinkelen fra 7-8 meter.

 

Tyder bra! :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
24.min: 0-3 BESIAN IDRIZAJ - "Same old story", Pennant skaffer seg plass og rom på høyresiden, legger presist inn, og Idrizaj header kontant i vinkelen fra 7-8 meter.

 

Dette er en mann for fremtiden! :dribble: Riktignok er det ikke United vi spiller mot nå, men dette lover jo meget godt.

 

Edit: Positivt at Pennant er i slag også, dette viste han jo godt på slutten av sesongen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Da skal Bellamy offisielt være solgt til West Ham, ifølge Sky News. Synd at han aldri slo gjennom på Liverpool, han skuffet meg enormt de gangene han fikk vise seg i fjor, og han var jo nesten nødt til å gå etter bråket med Riise. Ønsker han dog lykke til videre, alltid hatt litt sansen for ham jeg...

 

Ellers ser det jo bra ut i Wrexham-kampen, selv om Wrexham scoret to mot slutten. Uansett spiller jo ikke resultatet noe i disse kampene, men det å spille bra og spille på seg selvtillit er viktigere, spesielt for de yngre gutta. Fint at Pennant tar opp igjen tråden der han slapp i fjor. :)

 

Gleder meg stort til sesongen nå, får vi inn en skikkelig god ving eller to, og Torres og resten av laget ellers klaffer, så kan vi for første gang på mange år være med litt lenger inn enn de siste årene. Vet ikke om vi har sjangs på trofeet allerede, men man skal jo alltid tro og håpe som supporter. Vi har et mer enn godt nok forsvar, og er et av lagene i ligaen som slipper inn færrest mål. Kunne trengt back-up der, men ellers veldig bra. Vi har en fenomenal sentral midtbane som definitivt er en av ligaens beste, om ikke den beste. Vi mangler litt på vingene, men Pennant ser jo ut til å komme seg kraftig og kan bli en viktig spiller neste sesong. Er mer usikker på hvordan Kewell vil prestere, og ikke minst er han så utrolig skadeutsatt, så en skikkelig god venstreving er en nødvendighet, gjerne en venstreving + en ving som helst kan spille på begge kantene, men så lenge vi skaffer inn minst én skikkelig ving så skal jeg si meg fornøyd. Angrepet har også en del å gå på fra i fjor, men både Kuyt og Crouch gjorde det brukbart nok, og Torres kan bli stor, spørsmålet er jo hvorvidt han greier å tilpasse seg PL og Liverpool allerede denne sesongen. Det er litt mange spørsmålstegn ved laget enda, men det kommer seg, og det går fremover. Det gjelder å få en god start på sesongen, noe vi ikke har hatt på aldri så mange år nå.

 

Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg vil altid huske Cisses morsome og forunderlige hårfrisyrer,hans løpkraft og selvfølgelig linjedommeren som sier *Nei nei, det var nok offside*

 

og hvem av oss kan glemme Bellamys skorig mot Barcelona,og den høyst upasende golf sving feiringen i etterkant..

 

 

swing and a miss to you mr. Bellamy

Lenke til kommentar
Nå må det peises på med pengene vi fikk. Bruk alt på en ving, ikke Benayoun. Han kan vi eventuelt kjøpe om vi har litt til overs

9024461[/snapback]

Helt enig, en sjette midtbanespiller er ikke nødvendig akkurat nå...

 

danielzu:

Torres tar seg av hårfryserene nå, og forhåpentlighvis så spiller han bedre... Bellamy får det nok bedre i West Ham nå, siden der får han nok mer spilletid.

Lenke til kommentar

Hadde bare Cisse brukt mer tid på treningsfeltet enn hos frisøren hadde han kanskje vært riktig så god. :wee: Tror nok den franske ligaen passer han mye bedre, han er jo tross alt fransk. :p

 

Bellamy fikk aldri vist sine ferdigheter, og han var nok ferdig i klubben etter bråket i Portugal. Han vil bli mest husket for målet mot Barca, det glemmer jeg aldri, enormt takknemlig for det.

 

Ønsker begge to lykke til videre hvertfall! Måtte pengene bli brukt på Quaresma! :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

INGEN kan matche Cisse på DET området nei... til og med Beckham blir fjortis i forhold til Cisse :p

 

hna var jo rene reklamen for Shock waves :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...