Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Feller en gledeståre om vi hadde hentet Goodson. God backup, han er rask, god på hodet, god på posisjonering og taklinger. I tillegg er han ganske målfarlig og veldig god på hodet. Hadde to assists med hodet i USAs nest siste oppkjøringskamp til VM. Tror helt seriøst han hadde funka bra jeg :)

Bra at noen ser objektivt på saken og ikke er farget av (TP = drææt)

Ser at Goodson blir ledd ut av en over her. Men her snakker vi om en spiller som skal inn i troppen som 5 (!) midtstopper. Om 12 mnd blir Kyrgiakos 32 år og kontrakten løper ut. Da har jeg lyst på en yngre spiller en grekeren.

Dermed mener jeg en amerikansk landslagspiller ikke er så gærnt. Husk at man ikke skal måle Clarence Goodson opp mot eks Vidic, Agger osv. Men heller se han opp mot Belleti, Kyrgiakos, John O`Shea osv.

En annen faktor er at steget som midtstopper er mindre fra en liten liga til PL en det er for offensive spillere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du sier mye sant der, Kjakan. Bare se på Hangeland.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg ser du har hentet Harry O'Hodgson kommentaren fra Kopforum, noe som tyder på at du er en bruker på siten. Kan vi få vite brukernavnet ditt?

Dere her inne tar alt VELDIG seriøst, dette er et forum og virker mer som om ting står på liv og helse av og til. Tar selvfølgelig ikke noe av det jeg leser om meg som noe mer en det det er, skriverier på et forum.

Når det er sagt så er Harry O`Hodgson faktisk orginalt fra Daily Mirror. Men jeg plukket den opp på KopForum.

Der er har jeg Bread&Butter som brukernavn, hvordan det?

Lenke til kommentar

Der skjedde det som definitivt ikke kom til å skje i sommer, ifølge vårt forumorakel YNWA32, nemlig at Benitez blir sjef for Inter.

Skjønner du hva jeg mener med at du undergraver deg selv, YNWA32?

Joda, her får man svar Daniel.

Skrev som sagt tidligere at Benitez aldri ville bli sjef for Inter denne sommeren. Men som den ærbødige romanista Gialorossi har bekreftet, i spesielle situasjoner vil det kunne skje ekstraordinære overganger.

Michael Owen til United, Aquilani forlot Roma, Molde floppen Zane selges til LSK for 500k og blir toppscorer og selges igjen for 16 mill. Oleg Salenko scorer 6 mål i 3 kamper i VM og scorer aldri mer landlagsmål for Russland, Liverpool og Man City spiller blir legendarisk Man United manager. I fotball kan det meste også det veldig utenkelige skje. Det er ilagt i de fleste utsagn.

PS! veldig moro å se at flertallet av de siste 30 innleggene omhandler meg. Noterer meg den.

Du ramser opp "ekstraordinære" hendelser som egentlig ikke er ekstraordinære. At Benitez kunne måtte forlate pool i sommer var det snakk om store deler av sesongen, og ikke for første gang. At TSO ikke trivdes i Italia har vært kjent lenge. Benitez og Mourinho har ikke veldig ulike filosofier, noe som gjør at Inter ikke trenger å gjøre store utskiftinger ved å erstatte Mourinho med Benitez. Dette lå hele tiden i kortene. Opplagte "facts". Likevel avfeier du denne overgangen som umulig i sommer. Og hva skjer..?

Bombastiske påstander kan være fint en gang i blant, men litt jordnærhet og ihvertfall forsøk på å veie for og imot opp mot hverandre gir langt større troverdighet.

Nok om det, heia Liverpool!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der er har jeg Bread&Butter som brukernavn, hvordan det?

Jeg og Points er lesere på KP, dersom du ikke var klar over det.

At du var B&B overrasker meg noe, da den brukeren fremstår som langt mer velformulert/vokabulær, objektiv og innsiktsfull, enn hva tilfellet er med "kjakan" på d.no. Hmm, Kanskje du bare legger mer tid i innleggene derpå (?), for på KP syntes jeg du er en gjennomført god debattant (blant de beste på siden), noe jeg med all respekt å melde ikke har inntrykk av herfra.

Internett er en liten plass ;)

Lenke til kommentar

Feller en gledeståre om vi hadde hentet Goodson. God backup, han er rask, god på hodet, god på posisjonering og taklinger. I tillegg er han ganske målfarlig og veldig god på hodet. Hadde to assists med hodet i USAs nest siste oppkjøringskamp til VM. Tror helt seriøst han hadde funka bra jeg :)

Bra at noen ser objektivt på saken og ikke er farget av (TP = drææt)

Ser at Goodson blir ledd ut av en over her. Men her snakker vi om en spiller som skal inn i troppen som 5 (!) midtstopper. Om 12 mnd blir Kyrgiakos 32 år og kontrakten løper ut. Da har jeg lyst på en yngre spiller en grekeren.

Dermed mener jeg en amerikansk landslagspiller ikke er så gærnt. Husk at man ikke skal måle Clarence Goodson opp mot eks Vidic, Agger osv. Men heller se han opp mot Belleti, Kyrgiakos, John O`Shea osv.

En annen faktor er at steget som midtstopper er mindre fra en liten liga til PL en det er for offensive spillere.

Flere stoppere? Skal med det? Er ikke dette en gyllen mulighet til å gi Mavinga en sjanse ellers så er vel Danny Wilson overgangen fortsatt i forhandlingsstadiet.

Når det gikk så dårlig som det gikk denne sesongen og økonomien er som den er, ser jeg mye heller at vi begynner å satse på de unge vi har når vi først skal bygge oss opp igjen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Gode nyheter at Kenny er lysten på managerjobben! Jeg synes vi burde gi han et år i første omgang. På den tiden kan vi få inn nye eiere med mer kapital og det kan bli lettere å hente de store navnene. Mye heller Kenny enn Hodgson, thats for sure. Hvem vet, kanskje han lykkes også? Ingenting hadde vært bedre enn det. Jeg synes hvertfall ikke vi har så mye å tape på det når vi helt sikkert ikke kommer til å få noen førstevalg uansett til jobben.

Lenke til kommentar

snipp

Om 12 mnd blir Kyrgiakos 32 år og kontrakten løper ut. Da har jeg lyst på en yngre spiller en grekeren.

Flere stoppere? Skal med det? Er ikke dette en gyllen mulighet til å gi Mavinga en sjanse ellers så er vel Danny Wilson overgangen fortsatt i forhandlingsstadiet.

Når det gikk så dårlig som det gikk denne sesongen og økonomien er som den er, ser jeg mye heller at vi begynner å satse på de unge vi har når vi først skal bygge oss opp igjen.

Goodson vil være billigere i lønn en alle de andre midtstopperne våre. Dessuten kan han komme gratis. Er ikke snakk om "enda" en midtstopper, men som erstatter for Kyrgiakos. Han spiller i Start frem til November, sendes på ferie til USA og kommer gratis til oss 1.januar. Ser ikke for meg at grekeren skal spille i Liverpool etter endt kontrakt. Ser på Goodson som en mer komplett spiller og ikke bare en one-trick pony. Ergo vil jeg ha inn han som erstatter. 6 mnd med 5 senior midtstoppere i klubben og få ned lønnskostnadene er ikke dumt i disse dager.

Mavinga kan få sjansen han, det spiller ingen rolle om Goodson blir hentet inn. Mavinga er primært en venstreback.

PS! vi så jo også at Ayala i årets sesong ikke klarte nivået i PL. Men hvis noen av de unge tar store steg de neste 12 mnd så kan godt en av disse erstatte grekeren. Men jeg tror ikke Kelly, Ayala eller Wilson for den saks skyld vil være på Goodson sitt nivå om 12 mnd. vi trenger spillere som kan prestere om 3 mnd, ikke 3 år.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Hva er deres tanker rundt en felles protest rundt de amerikanske eierne? Jeg for min del kan ikke fordra Liverpool, akkurat som dere ikke tåler synet av United, men jeg tror at blant massene finnes det en genuin respekt for hverandres klubber og supporterskarer. Jeg er for en felles massedemonstrasjon og vil helt klart fly over til England for å delta i en, uansett om det er i Manchester eller i Mersyside.

Synspunkter? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om det er en sak der jeg er villig til gå side by side med ussle United-kidz så er det i en demonstrasjon mot elendige amerikanske eiere.

Ser forøvrig for meg at om det blir en demonstrasjon at ''vi'' benytter oss av begge stadione ikke bare en av de(blir ikke enig om kun en uannsett.:p). United og Liverpoolsupportere hand in hand på Anfield og Old T, vært et syn.

Hele seansen avsluttes når Gary Nevile kliner med Jamie Carragher.

Største problemet slik jeg ser det er at jeg ikke ser noe løsning komme ut av en demonstrasjon, både liverpool og United har vist sine følelser mot eierne sine ofte, både med skjerf, trussler og plakater bortimot hver kamp. Ser ikke ut som eierne bryr seg så meget. Hadde blitt symbolsk og muligens litt vackert, men tror ikke det hadde ført til noe forandring

Lenke til kommentar

Hvorfor skal eierne bry seg om en demonstrasjon? De bryr seg jo dritten i alt annet supporterne sier....

Og de vet at supporterne er misfornøyde.

Foreløpig ser Gill, Hick&Gillete co på G&G/SOS kampanjene som en slitsom minoritet. De tror resten av fansen er likegyldig, eller i alle fall ikke aksjonsterke nok til å ta opp kampen. En felles demonstrasjon som markering på boikotter feks, ville ikke bare svi på pungen rent økonomisk, det ville vist omverdnen hvor langt dette har faktisk har sporet av. Når LFC-United supportere kan stå side om side og synge om en felles agenda, først da vil medieoppmersomheten ta av og FA eller ect sportsministeren i UK måtte ta grep.

Jeg er 100% sikker på at en felles protest, dersom den er ressigert godt nok, ville være ekstremt effektiv. Ikke nødvendigvis for å overbevise eierne, om andre viktige topper i fotballengland (som i PL komiteen) skjønner alvoret, vil amerikanerne trues vekk med nytt lovverk i verste fall.

Vi har ingenting å tape på det.

Lenke til kommentar

Får vi med oss dem som ikke pr i dag har nok kunnskap om, eller ikke bryr seg nevneverdig om den økonomiske situasjonen i PL, vinner vi kampen. Jeg tenker på den generelle supporten og politikere osv.

EPL har mer gjeld enn alle de andre europeiske ligaen til sammen. Hvordan FA og PL-styret kan sitte på sin høye hest og snakke om at PL er verdens rikeste (inntekter) og største liga, uten å ta rede for nettoen er for meg en gåte. Hva med fremtiden? Vi nærmer oss 40 konkurser dere og nå for ikke lenge siden gikk en PL KLUBB til helvetet.

Fotball skal ikke være en risikoforettning, der fansen a) betaler i dyre dommer for et produkt som er en del av folkets kultur, slik at en utenforstående part kan tjene penger. Det blir som at et par rikinger skal kjøpe opp alt vann på jorda og kreve penger for at vi skal kunne drikke det. b) Fotball er ikke en bedrift som cocacola eller simens. Vi kan ikke bytte butikk om vi er misfornøyd med produktet.

Det er på tide å aktivisere også dem som ikke er dypt interessert i fotball.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...