Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt det hele tiden, at Hicks forventer å få et bud som tilsvarer det dobbelte av gjelden vår for klubben er helt hinsides. Mannen virker jo totalt blåst i hodet. Han betalte vel omlag £100m for klubben (korriger meg gjerne) og vil nå ha oppmot £800m for en klubb med over £300m i gjeld.

Noen burde gå inn og si at "du, mister, du har ikke noe du skal ha sagt. Dette budet er godt, og dette budet godtar vi. Hadetbra"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle jo tro bankene som har litt kontroll her faktisk banker litt vett i hodet på mannen og bare tar en sjefsavgjørelse på dette. Det er jo egentlig de som har finansiert dette kalaset. Hicks har jo mista alt småtteri av fornuft han muligens har hatt, hvem vil kjøpe en skakkjørt klubb for £800M<?

Ender vel med at de aldri selger fordi de aldri får det de forlanger, så synker klubben lenger og lenger ned i gjørma.

Edit: Ser at RBS vil gjøre noe litt mer drastisk etterhvert. Det er bra. :) Da blir eierne tvunget til å selge.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at tålmodigheten til RBS snart er slutt og at de vil tvinge amerikanerene til å selge når det kommer et bud som for RBS er tilfredstillende. Altså et sted mellom £350-400 millioner. RBS har den makten, da de kan stille et ultimatum. Selg klubben til denne prisen og sitt igjen med litt penger selv, eller mist alt.

Nå er ikke jeg noen hardbarka buisnessmann, men for meg virker det som et rimelig enkelt valg.

Lenke til kommentar

ShareLiverpoolFC har ihvertfall sendt ut en mail til alle interesserte med tittelen "Some good news at last" som sier at "this is our tilme". Det kan godt hende det endelig skjer noe, og at SLFC faktisk klarer å gjennomføre planen sin. Jeg kjenner ihvertfall at håpet stiger noe når jeg leser det.

Lenke til kommentar

Syntes drakten var jævla pen jeg, selv om det er LFC emblem på den. Slår bortedraktene vår (de hvite) dersom bildene som ligger på nettet er ekte vare. Den var rett å slett gyselig og så ut som noe Albert på 4 år hadde sydd sammen i sløyden.

United_home_and_away_2010_OT.JPG

Denne derimot er faen så lekker:

4hcb2w.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Arsenal fyrte jo med lignende ''baseball''drakter sist sesong.

Cmyrland: Ser absolutt ingen grunn å addresisere YNWA32 når han aldri i livet kommer til å gi deg et svar.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Der skjedde det som definitivt ikke kom til å skje i sommer, ifølge vårt forumorakel YNWA32, nemlig at Benitez blir sjef for Inter.

Skjønner du hva jeg mener med at du undergraver deg selv, YNWA32?

Joda, her får man svar Daniel.

Skrev som sagt tidligere at Benitez aldri ville bli sjef for Inter denne sommeren. Men som den ærbødige romanista Gialorossi har bekreftet, i spesielle situasjoner vil det kunne skje ekstraordinære overganger.

Michael Owen til United, Aquilani forlot Roma, Molde floppen Zane selges til LSK for 500k og blir toppscorer og selges igjen for 16 mill. Oleg Salenko scorer 6 mål i 3 kamper i VM og scorer aldri mer landlagsmål for Russland, Liverpool og Man City spiller blir legendarisk Man United manager. I fotball kan det meste også det veldig utenkelige skje. Det er ilagt i de fleste utsagn.

PS! veldig moro å se at flertallet av de siste 30 innleggene omhandler meg. Noterer meg den.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Over til Liverpool business...

Med nye manager er vel sansynligheten størst for at vi vil spille 4-4-2 fremover. (Harry O`Hodgson)

Samtidig foreligger følgende forandringer i stallen:

¤ Aurelio er på vei bort

¤ Degen er på vei bort

¤ Milan Jovanovic er på vei inn på Free Transfer

¤ Liverpool har meget begrenset med overgangsmidler.

Idag annonserte Man City at venstrebacken Sylvinho (36), spissen Benjani (32*) og vingen Martin Petrov (31) alle blir løslatt på Free Transfer.

I tillegg kunne jeg godt tenkt meg en vurdering av dere på Clarence Goodson (28) fra Start. Han kan vi få for £0-500k. Han er meget god i lufta og skal spille VM fotball for USA i sommer. Å få inn en ny billig backup i midtforsvaret som kan ta over for Kyrgiakos (kontrakt går ut om 12 mnd, da er han 32) er ikke dumt. Vi trenger å ha et 4.valg som er meget god på hodet (alla Ruddock-Hyppia-Kyrgiakos)

Sett i lys av kommende sesong uten transfermidler. Er det noen av disse spillerne som kunne vært aktuelle for Liverpool?

Er det noen som vet om andre gratis kanidater som kan hentes som backup til førsteelleveren? Vet om Kim Kallstrøm, Robert Koren og Vadim Demidov. Dog passer de to første best for en tropp med 4-2-3-1.

Hvorfor er det så veldig ekstraordinært at Rafa gikk til Inter?

På tidspunktet jeg skrev det var Jose Mourinho Inter manager, Rafa Benitez var sjef i Liverpool med utkjøps klasul på £12M. Samt Real Madrid hadde fortsatt en sittende manager. Dessuten ville jeg på død og liv ha ut Benitez av klubben og var overbevist om at fotballgudene ikke ville oppfylle mitt ønske.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Allikevel var det nærmest klart at TSO hadde planer om å forlate Inter etter sesongen. Benitez med sin filosofi var også en opplagt kandidat til det, og i motsetning til Aquilani-avtalen var det ingenting ekstraordinært med denne avtalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå har Liverpool ikke 0kr til transferbruk heller da, tror at den 5mill'n er misvisende,men mye penger har de ikke til bruk. Sett ut ifra at Hicks sier nei til alle tilbudene han får frem til sesongstart. Noe som heller ikke er utenkelig.

Petrov vil jeg helst ikke se i Liverpool,uspisselig spiller. Men Benjami hadde vært grei som back up. Sett aller helst at Daglish hadde hentet kvalitet når det kommer til ny spiss, Turan har selv sagt at han er villig til å gå ned i lønn om Liverpool henter han.

Kim Kallström hadde vært knall. Ballack og Belletti skal ogå bli frigitt fra chelsa med Cole, men tviler de vil til Anfield.

Ser også helst at Liverpool ikke henter spillere fra Tippeligaen, verken det er Strømstad,Huseklepp,Lars Bohinen eller Demidov(som sannsynligvis blir i rbk)

Du har flere ganger lansert at Liverpool skal\kan kjøpe Tippeligaen, og det er temmelig liten sjanse for at det skjer. Ble nok av det på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Skrev som sagt tidligere at Benitez aldri ville bli sjef for Inter denne sommeren. Men som den ærbødige romanista Gialorossi har bekreftet, i spesielle situasjoner vil det kunne skje ekstraordinære overganger.

Du prøver å beholde æren og respekten gjennom å nevne mitt forumnavn? Bruker det som en unnskyldning. Sorry men det var du som dreit deg ut, Have balls to admit it.

Les forøvrig gjennom Wisebatov sitt innlegg. Det handler om sannsynlighet og vurdering av diverse faktorer.

Aquilani forlot Roma.

Helt feil, Roma forlot Aquilani (På godt vis).

Molde floppen Zane selges til LSK for 500k og blir toppscorer og selges igjen for 16 mill.

Dette her handler da om noe helt annet, en spiller kan prestere noe helt annerledes på et annet lag i en annen og viktigere rolle. At Molde hadde et inkompetent styre som solgte han for den nevnte summen, blir noe helt annet enn hvordan Rafa plutselig ble Inter-trener.

Igjen så forstår du ikke at det ikke er meningene dine vi henger oss opp i, men måten du ordlegger deg på i dem.

Legger også merke til at du plutselig endrer diskusjonstemaet for å unnlate å komme med innrømmelse.

Endret av Giallorossi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

YNWA: Jeg er uenig i bortimot alt du skriver, måten du formulerer deg på og din profil oppleves om et magesår av dimensjoner alt for ofte. MEN, jeg må si jeg er full av respekt for at du gidder å skrive her tiltross for all dritten du får, samt står på ditt - uansett hvor hardt det blåser. Ingen skal ta fra deg at du er en fargekladd, selv om det blir litt for mye av det gode titt og ofte. Jeg ser du har hentet Harry O'Hodgson kommentaren fra Kopforum, noe som tyder på at du er en bruker på siten. Kan vi få vite brukernavnet ditt? Evt send det til meg på PM, om du er villig og grei.

Guud summer to ju.

Lenke til kommentar

Feller en gledeståre om vi hadde hentet Goodson. God backup, han er rask, god på hodet, god på posisjonering og taklinger. I tillegg er han ganske målfarlig og veldig god på hodet. Hadde to assists med hodet i USAs nest siste oppkjøringskamp til VM. Tror helt seriøst han hadde funka bra jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

http://bleacherreport.com/articles/402899-sheikh-khalifa-in-negotiations-for-a-complete-liverpool-fc-take-over

Halvbroren\stebroren(usikker hvilken det var) til City-sheiken. But this guy has even MORE cash!

Og han ønsker (ifølge linken) å ta over Liverpool.

Ikke en stor fan av pengedoping,men det er mye bedre en nåværendes situasjon. Yanks out, Sheiks in.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...