Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Du skal forresten ikke dele ut gratisbilletter i år også?

Hyrlen: Det ble da ikke delt ut noen gratisbilletter i fjor. Dette var jo bare lureri fra en bruker som kalte seg Kjakan. Skuffet mange fans i fjor med denne godt gjennomførte reklamehoaxen fra et pissebookingselskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Punkt 1. Sportslig suksess går hånd i hånd med en bedring i økonomi. Det er 2+2. Beklager at jeg sa det noe nedsettende.

Punkt 2. Jeg snakker ikke om hva Benitez gjorde, jeg nevner hva Hodgson kan tilføre.

Punkt 3. Jeg har har ikke sagt noe om at dere er et godt kontringslag. Jeg sier at Hodgson og O'neil ofte skaper gode kontringslag.

Punkt 1:

Du sa ikke noe nedsettende, men måten jeg tolket det på var at det var gitt at regnestykket gav suksess. Altså Hodgson/O`Neil+Defensivfotball=sportslig sukess.

"Sportslig suksess går hånd i hånd med en bedring i økonomi" jo jøss, det viser jo igjenn i United. Sportslig suksess gir større inntekter.

Pungt 2:

Poengtet mitt er at forsvaret vårt har nesten alltid vert vår største styrke de seneste år, forutenom nylig.

Punkt 3: Jeg missforstod.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Neimen huff da. Kollektiv angrep på Kjakan her.

Om jeg tolket Hyrlens (første)innlegg riktig, så mener han at Tottenham\City spilte bedre fotball enn Liverpool sist sesong, og det er jeg enig i.

Om jeg tolker faktaopplesningen til YNWA32 riktig så mener han at Liverpool blir bookmakerens favoritt til å ta 4.plassen neste år. Noe jeg også tror.

Problemet er ikke hva YNWA32 skriver,men hvordan han skriver det. Tycker jag.

Samt total mangel på sosiale antener, men ikke alle er på forumet for å skaffe seg venner. Så det i seg selv skal ikke være et problem.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Manager update:

Internazionale Milano - Rafael Benitez (2013) (confirmed)

Benitez blir ikke Inter trener, ihvertfall ikke denne sommeren.

Hvem av disse er mest troverdig?

Lenke til kommentar
Manager update:

Internazionale Milano - Rafael Benitez (2013) (confirmed)

Benitez blir ikke Inter trener, ihvertfall ikke denne sommeren.

Hvem av disse er mest troverdig?

Vent, må sjekke med noen bookies.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg synes du trekker det vell langt nå Danielzu, sette Kjakans troverdighet på spill?

Gjør da heller ikke det, begge disse poster sin mening, som de presanterer som ''fakta''.

(Dog førstnevnte sier det samme som de fleste, han er ganske lur sånn.)

Lenke til kommentar

Riera åpner for å bli i Liverpool.

Fuck him, og selg han.

:!: Vel, har aldri likt fyren av en eller annen grunn. Ikke er han så jævla god heller, men hva er det vi kan oppdatere vingen med?

Tviler vi tjener så mye penger på ham, og Babel alene holder ikke. (Hvis Yossi blir solgt)

Endret av WCH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tabloidavisen Mirror hevder at Tom Hicks har avslått to gode bud på Liverpool FC, til stor frustrasjon for Barclays Capital som mente de hadde perfekte kjøpere på hånden.

Det ene tilbudet skal vist være oljepenger fra midt-østen, mens den andre tilbude er amerikanere(like what?)

Men ingen var villige å betale Hick's syke pris for klubben å ble avslått.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=24900&zone=1

Plus: Både Lippi og Rijkaard har sagt at de ikke ønsker å trene Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...