Schweigaard Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Redknapp vil jeg ikke ha som manager, han har fast spalte i The Sun. Hadde vært utrolig fornærmende mot Liverpool-fansen å ansette han. Satser på Jorge Jesus, men det skjer nok ikke.. Cmyrland: Ikke glem hvordan King Kenny gjorde det som manager for Blackburn. Endret 6. juni 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dalglish hadde vel tidenes beste LFC-lag da han var sjæf sist... Men da var forutsetningen en ganske annen siden laget hadde dominert i europeisk fotball i et par tiår allerede. Jeg er mest skeptisk til at han overtar nå med så godt som null erfaring med tetstriden siden sist han satt i godstolen på Anfield. Men ikke for det, det kan godt være at han er mannen som kan løfte laget med sitt hjerte for Liverpool og røtter til "gamle dager" med Paisley & co. Hva mener du med dette (markert i bold)?? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dalglish hadde vel tidenes beste LFC-lag da han var sjæf sist... Men da var forutsetningen en ganske annen siden laget hadde dominert i europeisk fotball i et par tiår allerede. Jeg er mest skeptisk til at han overtar nå med så godt som null erfaring med tetstriden siden sist han satt i godstolen på Anfield. Men ikke for det, det kan godt være at han er mannen som kan løfte laget med sitt hjerte for Liverpool og røtter til "gamle dager" med Paisley & co. Hva mener du med dette (markert i bold)?? At han siden sine siste bravader i Liverpool ikke har noe erfaring som manager for en klubb i tetstriden, Ting har endret seg på X antall år. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Dalglish hadde vel tidenes beste LFC-lag da han var sjæf sist... Men da var forutsetningen en ganske annen siden laget hadde dominert i europeisk fotball i et par tiår allerede. Jeg er mest skeptisk til at han overtar nå med så godt som null erfaring med tetstriden siden sist han satt i godstolen på Anfield. Men ikke for det, det kan godt være at han er mannen som kan løfte laget med sitt hjerte for Liverpool og røtter til "gamle dager" med Paisley & co. Hva mener du med dette (markert i bold)?? At han siden sine siste bravader i Liverpool ikke har noe erfaring som manager for en klubb i tetstriden, Ting har endret seg på X antall år. Kenny Dalglish tok Blackburn fra 1.divisjon og rett opp i Premier League. Første sesong tok han andreplass, neste sesong vant han Premier League. Senere tok han over Newcastle og førte de til 2.plass i Premier League. Mitt spørsmål blir da; Er dette så godt som "null erfaring med tetstriden siden han var manager i Liverpool" ? HVA I GRANSKÆVEN SKAL MAN GJØRE FOR Å HA NOK ERFARING FRA TETSTRIDEN HVIS IKKE DET Å VINNE PL + 2x 2.plasser ER NOK? greit nok at det er noen år siden, men det forandrer ikke det at her etterlyses det erfaring med tetstriden i PL uavhengig av tidspunkt. Endret 6. juni 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 greit nok at det er noen år siden Men hjelpe meg. Det er jo hele poenget til Cmyrland, at det er mange år siden. HVA I GRANSKÆVEN SKAL MAN GJØRE FOR Å HA NOK ERFARING FRA TETSTRIDEN HVIS IKKE DET Å VINNE PL + 2x 2.plasser ER NOK? Trenger ikke bruke caps. Vi er så unge her inne at vi klarer å lese vanlige bokstaver. Til og med eg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Med et slikt utgangspunkt så fjerner du jo også Redknapp og tildels O'neil. Uansett hvem dere ansetter er erfaring viktig, i tillegg bør han være hentet eksternt. Sammy Lee har jeg ingen tro på. Sånn sett ja, men det de har gjort med Tottenham og Villa i det siste er i det minste nærmere Liverpool enn Fulham og Viking. Og jeg tror ikke Liverpool har råd til noen stjernetrener nå, så man må nok se litt lenger ned på stigen. Av interne kandidater blir det nok Dalglish, men jeg tror ikke det blir en langsiktig løsning. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) greit nok at det er noen år siden Men hjelpe meg. Det er jo hele poenget til Cmyrland, at det er mange år siden. Spar deg a... Han sier jo svart på hvitt at Kenny Dalglish ikke har noen erfaring med tetstriden siden sist han var Liverpool sjef. Etter han forlot Liverpool har han vunnet PL + 2x 2.plasser. Mitt spm til deg, er det å vinne PL + 2x 2.plasser nok til å ha vært med i tetstrid? Endret 6. juni 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Han setter en ting på spissen, og du kverulerer som vanlig. Så spar deg a.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ser at Inter nok engang vil ha Rafa som ny manager. Noen må fortelle de nissene at YNWA32 allerede har avkreftet at noe sånt kommer til å skje!! Benitez blir ikke Inter trener, ihvertfall ikke denne sommeren. Link: http://liverpool.no/newspg.aspx?id=24888&zone=1 Endret 6. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Han setter en ting på spissen, og du kverulerer som vanlig. forskjell på å sette ting på spissen og ta fullstendig feil. Hvorfor nevnte han ikke PL tittelen med Blackburn eller 2.plassen til Newcastle? Jeg aner ikke hvorfor, men føler det er naturlig å stille seg spørsmålet om hvorfor dette ikke er verdt å nevne. For meg virker det veldig rart å ikke ta med disse bragdene når man nevner Kenny Dalglish. Hvis det er slik at for å trene Liverpool så må man ha vært med i toppstriden i PL de siste 10 årene så kan man jo telle antall mulige kanidater på en hånd med god margin. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvis du slutter med caps lock, 40 i skrift og bolde bokstaver hver gang du har et poeng får du sikkert snart et svar. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Men er langt fra å få svar til å bli tatt seriøst.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvorfor nevnte han ikke PL tittelen med Blackburn eller 2.plassen til Newcastle? For meg virker det veldig rart å ikke ta med disse bragdene når man nevner Kenny Dalglish. Forsåvidt enig der, men det er da ingenting å hoppe i taket for? Men nå var poenget noe helt annet enn hva du antok. Hvis det er slik at for å trene Liverpool så må man ha vært med i toppstriden i PL de siste 10 årene så kan man jo telle antall mulige kanidater på en hånd med god margin. Hvem sier at han må ha bevist noe i toppstriden i Premier League? Du nyanserer ting til din fordel, men det blir helt feil i det store bildet Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvorfor nevnte han ikke PL tittelen med Blackburn eller 2.plassen til Newcastle? For meg virker det veldig rart å ikke ta med disse bragdene når man nevner Kenny Dalglish. Forsåvidt enig der, men det er da ingenting å hoppe i taket for? Men nå var poenget noe helt annet enn hva du antok. Poenget er vel at Kenny Dalglish var en suksessrik manager med Liverpool samt senere med Blackburn. Det er vel ikke slik at av kanidatene til sjefsjobben på Anfield så kryr det av Managere som har vunnet Englands toppserie med 2 forskjellige lag? Ergo han er en kanidat man ikke skal se bort fra. Slik det ble skrevet av Cmyrland så virket det som Kenny Dalglish bare har presert som manager med Liverpool. Dette er en grov feiltolkning. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Derfor; Forsåvidt enig. Men nå var ikke det selve poenget til CMyrland, heller at det begynnyer å bli lenge siden. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Greit, han vant PL med Blackburn i 93/94. Altså 16 år siden. Det utgjør jo den heeeelt store forskjellen, ikke sant YNWA? Den siste triumfen hans var den skotske ligacupen i 99/00. Det er nå ti år siden. Fotballen har forandret seg en liten smule på de ti åra. Igjen, jeg skal ikke avskrive Kenny, og håper så abolsutt at han løfter klubben opp igjen om han får tilliten nå i sommer. Jeg sier bare at jeg ville foretrukket en manager som har prestert noe i dette årtiet. Og jeg har ikke sagt noe om at denne manageren må ha prestert i PL. Om han har erfaring fra britisk fotball er det selvfølgelig en fordel, men ikke et must. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Derfor; Forsåvidt enig. Men nå var ikke det selve poenget til CMyrland, heller at det begynnyer å bli lenge siden. Hvorfor skal man fokusere på poenget når man kan gå all out stråmann? @Hewitt. Jeg tror likevel en periode med Hodgson er et godt alternativ om man tenker på den økonomiske situasjonen. Endret 6. juni 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Reina ble stemt frem til årets spiller av supporterne. Definitivt fortjent, fikk rundt 80% av stemmene.(Torres på andreplass med 4,5%) Gratulerer. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Helt enig, en helt i mine øyne denne sessongen, eller en god trøst. Slik at dere kan mobbe den kjedelige stilen vår Hyrlen? Hvorfor skulle det hjelpe økonomisk egentlig, jeg ser ikke helt den. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Helt enig, en helt i mine øyne denne sessongen, eller en god trøst. Slik at dere kan mobbe den kjedelige stilen vår Hyrlen? Hvorfor skulle det hjelpe økonomisk egentlig, jeg ser ikke helt den. Nei 2+2 er heavyshit. At det går greit sportslig er ikke akkurat negativt for det økonomiske. Og med tanke på hvilke forsterkninger dere kan hente de neste årene så er vel "greit" det dere bør håpe på. Da er gamle trauste Hodgson sammen med Boring O'neil deres beste valg, de kan gjøre mye ut av lite. I tillegg har alle deres lag vært gode kontringslag, og med spillere som Aqua, Gerrard og Torres til sin disposisjon så er jeg ikke i tvil om at dere kan bli farligere enn dere var i år med dem bak roret. At City og Tottenham spilte skjorta av dere i år var ikke en tilfeldighet. Skal dere klare fjerdeplassen til neste år er stabilitet og et tett forsvar stikkord som gjelder. Begge delene står Hodgson for, det er ikke som at han skal sitte i årevis heller. Mannen er 62år, så jeg ser på han som en god midlertidig løsning i en vanskelig tid, ikke som messias. Endret 7. juni 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå