Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mye rykter ute og går nå ja, Redknapp linkes. Tviler meget sterkt på at det ender med at han tar managerstolen. Silly season er ikke lett, rykter meg her og rykter meg der. Tar all info som kommer ut med en klype salt, eneste siden jeg stoler på nå er den offsielle hjemmesiden til liverpool.

Lenke til kommentar

Helt ærlig; YNWA har rett her. Det blir nesten litt for dumt å kritisere Svennis når det gjelder pokaler. Her har han overbevist gang på gang. Dog er det lov å skille nyere tid og det forhistoriske. Som en tidligere medspiller av meg sa, som var fra Degersfors og spilte der; He's change'd'.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Legg vekk hersketeknikkene, Kjakan. Det kler deg ikke.

--------------

Du bør også fokusere mer på hva SGE har gjort de seneste årene kontra hva han utrettet på 80-90-tallet.

Herkertekniker? lol, bare en undring utifra et kjent sitat du har som signatur.

Hva SGE har gjort de seneste årene? Vel siden 2001 så har han vært landslagsjef i 7 av 9 år.

For England klarte han å gjøre de til en internasjonal trussel igjen. 3 kvartfinaler på 3 mesterskap beviser dette.

Men jo, hvis man ser på negative sider ved SGE så er det mangel på klubbtrener erfaringer de siste årene. Skal dog legges til at som sportsdirektør for Notts County og landslagsjef så er det veldig begrenset med hvilke trofeer han kan vinne.

Alderen er jo også en issue, men bookiens favoritt Roy Hodgson er jo like gammel som svensken.

Lenke til kommentar

No offense, men Harry Redknapp må være steike dum om han går fra Tottenham som nå er i Champions League og har et tålelig transferbudjett til en klubb som må spille Europa League med noen eiere som gir ordet retards et dårlig rykte og som er så og si raka fant.

Lenke til kommentar

Defensiv gørrkjedelig fotball.

Han har vel samme ideologi som som Benitez/josè m.fl "taktiske" trenere. De spiller på stallen sine premisser. Ikke ser jeg at fotballen dere har spilt de to siste tiårene med unntak av fjoråret har vært særlig underholdende heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan vi har spilt de siste årene har heller lite med hvilken trener vi bør ansette nå.

For all del, med de midlene dere har til rådighet kan dere virkelig revolusjonere fotballen. Hodgson er et klokt valg med tanke på hvilke premisser som vil være gjeldende på Anfield de neste årene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dalglish hadde vel tidenes beste LFC-lag da han var sjæf sist... Men da var forutsetningen en ganske annen siden laget hadde dominert i europeisk fotball i et par tiår allerede. Jeg er mest skeptisk til at han overtar nå med så godt som null erfaring med tetstriden siden sist han satt i godstolen på Anfield. Men ikke for det, det kan godt være at han er mannen som kan løfte laget med sitt hjerte for Liverpool og røtter til "gamle dager" med Paisley & co. Det jeg håper på i sommer er primært et par solide BRITISKE forsterkninger som "kan" spillet allerede og ikke trenger minst én full sesong før det begynner å ligne på noe. Det har det vært for mye av under Benitez, selv om årsaken er åpenbar.

Lenke til kommentar

Skal vi løfte oss, trenger vi en bra trener. Jeg ser ikke at Hodgson er god nok til å trene Liverpool, selv om han har gjort det bra med Fulham ut ifra forutsetningene. Men det er en gigantisk forskjell på å trener Viking, Finland og Fulham, og å trene Liverpool. Jeg synes rett og slett at han er et for risikabelt valg til at jeg vil gå god for det. Spillestilen hans er også drittkjedelig, men det kan jo ha noe med hva han har til rådighet i Fulham, og ikke nødvendigvis slik han hadde kjørt på i Liverpool. Men det er ikke det som bekymrer meg.

Lenke til kommentar

Skal vi løfte oss, trenger vi en bra trener. Jeg ser ikke at Hodgson er god nok til å trene Liverpool, selv om han har gjort det bra med Fulham ut ifra forutsetningene. Men det er en gigantisk forskjell på å trener Viking, Finland og Fulham, og å trene Liverpool. Jeg synes rett og slett at han er et for risikabelt valg til at jeg vil gå god for det. Spillestilen hans er også drittkjedelig, men det kan jo ha noe med hva han har til rådighet i Fulham, og ikke nødvendigvis slik han hadde kjørt på i Liverpool. Men det er ikke det som bekymrer meg.

Med et slikt utgangspunkt så fjerner du jo også Redknapp og tildels O'neil. Uansett hvem dere ansetter er erfaring viktig, i tillegg bør han være hentet eksternt. Sammy Lee har jeg ingen tro på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...