Latias Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sky melder i hvert fall at han får £6m i sluttpakke. En meget god deal, mtp. at prisen kunne ha vært så høy som £16m. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer Liverpool fans. Bra for dere og klubben. Synd for oss andre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da var det slutt for Rafa, og en æra er slutt i LFC. Kommer alltid til å huske finalen i Istanbul, og mange av de flotte øyeblikkene Rafa ga oss. Mannen hadde sine mangler, men jeg likte ham alltid. Håper den neste treneren kan bidra med mange gode kamper, og forhåpentligvis en PL-tittel. Situasjonen nå er langt fra ideell, men jeg har troa . PS: Betyr dette at Lucas endelig skal spille mindre? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Synd. Rafa burde fått forsette. YNWA Rafa 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hmsk. Kanskje ikke uvanta, men veldig skuffende likevel. Når det er sagt håper jeg vi får inn en som har erfaring med å bygge klubber fra bunnen av og kan overta der Benitez slapp slik at vi slipper en helt ny omvelting. Må si jeg føler meg merkelig tom innvendig, og er jævlig usikker på hvem jeg vil ha inn til å overta. Hadde ikke hatt noe i mot en som foretrekker ballbesittende, men direkte angrepsfotball á la Barca. Vi har raske spisser i Ngog, Babel og Torres, så det burde være mulig å få til et gjennombruddshissig lag. Bruttern nevnte Jönsson... Hadde ikke vært meg i mot Eller Jonevret Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takk for alt du har gjort Benitez! Du vil bli dypt savnet. Håper du kan fortsette det gode arbeidet i en annen klubb, f.eks. City eller lignende. YNWA! 5 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Med de store økonomiske musklene vi har, så blir vel Sammy Lee manager nå. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takk til Benitez for alle gode minnene - spessielt finalen i 05 som aldri vil glemmes. http://www.youtube.com/watch?v=fQp_OqsDqDU&playnext_from=TL&videos=w7FZJXFtzeQ 2 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva skjer nå? Jeg har mine tvil om at dette var det rette valget, jeg ser ikke at vi skal klar å få inn en trener som kan klare noe mer en Benitez med de midlene vi har tilgjengelig. Men det kan jo være et tegn på at en eventuell kjøper har blitt funnet, og de ikke ville ha Rafa ved roret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette var idiotisk. Med mindre styret har en sikker kandidat til å ta over. Har ikke troa. Vel vel, vi mister nok ikke Gerrard. Kapteinen går tross alt alltid ned med skipet. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Klubbdirektør Christian Purslow skal sammen med Kenny Dalglish lede jakten på ny manager. Ifølge britiske medier er nettopp Dalglish en aktuell for et comeback som sjef på Anfield. Tror neppe det blir Dalglish. Uansett så har de tid til å finne en god erstatter. O`neil hadde vært interessant. Kunne tatt med seg et par av gutta sine fra Aston Villa. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan trur dere Gerrard og Torres ser på dette? som en åpning til å forlate klubben eller ser vi dem i Liverpool neste sessong? Blir spennende å følge dette vidre. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ganske sikker på at begge to blir, og ifølge rapportene så styrker jo Benitez' avgang faktisk deres fremtid på Anfield, ettersom begge to, spesielt Gerrard, skal ha vært misfornøyd med sjefens avgjørelser og mistet tillit. Jeg håper dette er riktig valg, mye avhenger av hvem som kommer inn døra. Men får vi inn et bra trenernavn, så gir det absolutt en større optimisme for at vi får en ny giv under en ny manager. La oss håpe managerbyttet blir fulgt av noe snarlig løsning av eiersituasjonen også, og at en ny manager kan få forsterket laget og har en litt mer offensiv tankegang enn Benitez. Edit: Men jeg vil uansett få takke Benitez for sin jobb, og selv om vi har slitt nå, så er det langt ifra Benitez sin feil egentlig. Han har fått mye kritikk, noe av det absolutt berettiget, men det er ingen tvil om at vi har et bedre lag nå enn da han overtok. Og ikke minst CL-bragden - mirakelet i Istanbul. Takk, Rafa. Endret 3. juni 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg synes dette var en trist slutt på sesongen, Rafa har gjort en god jobb med klubben, men å miste Gerrard osv hadde vært ennå værre. Gutta trenger nå en som kan gi dem gløden tilbake, det er ikke noe tvil om at det er en god klubb med mange gode spillere, men de må få se "lyset" igjen. En slik stor klubb burde ikke ha noe problemer med å finne en god leder, vi krysser fingrene på at de bruker god tid slik at de kan finne den rette. Takker for all glede du har gitt klubben Rafa, og lykke til videre! 1 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 ettersom begge to, spesielt Gerrard, skal ha vært misfornøyd med sjefens avgjørelser og mistet tillit. Vet vi at dette er tilfellet? Jeg har sett veldig motstridende rykter på akkurat dette. Det kan også være motsatt, at nå som Rafa er borte, så øker sannsynligheten for at Gerrard eller Torres drar. Rafa hadde tross alt makt til å kunne holde tilbake overganger etter sportslig interesse. Nå som han er borte, så kan eierne nærmest gjøre det de vil og selge spillere for økomisk vinning. Allerede har Marca en artikkel om at Rafas bortgang kan sørge for at Gerrard havner i Real. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takk for alt Rafa - YNWA Tror vi går en usikker fremtid i møte nå, som mange andre stiller jeg store tvil til om vi har ett nytt navn klart. Og med dagens situasjon blir det vanskelig, både med tanke på midler til å hente en manager mtp. kontrakt osv. samt at vi kan friste lite med penger til transfers osv. Vi går hvertfall en spennende fremtid i møte, og jeg håper for all del at vi får en permanent (langsiktig) løsning på plass før pre-season (som forøvrig virker veldig usikker for øyeblikket). Walk on! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg vet ikke om dette var riktig avgjørelse. Vi trenger først og fremst nye eiere og spillere. Med det på plass kunne nok Rafa ha fått det sportslige på beina igjen. Har enda dårligere tro på neste sesong nå dessverre, men det blir spennende å se hva som skjer. Likevel, stemmer det at flertallet av spillerne ville ha han bort må jo dette være bra. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 ettersom begge to, spesielt Gerrard, skal ha vært misfornøyd med sjefens avgjørelser og mistet tillit. Vet vi at dette er tilfellet? Jeg har sett veldig motstridende rykter på akkurat dette. Det kan også være motsatt, at nå som Rafa er borte, så øker sannsynligheten for at Gerrard eller Torres drar. Rafa hadde tross alt makt til å kunne holde tilbake overganger etter sportslig interesse. Nå som han er borte, så kan eierne nærmest gjøre det de vil og selge spillere for økomisk vinning. Allerede har Marca en artikkel om at Rafas bortgang kan sørge for at Gerrard havner i Real. Ingen vet noe sikkert utenfor styrerommet. At Marca og andre tabloidpresser nå fråtser i Torres og Gerrard er ingenting å henge seg opp i, noe annet ville jo vært verdens dommedag. Vi får se hva som skjer, men jeg tror og håper begge blir i Liverpool. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ønsker Rafa lykke til videre. Takk for mange episke europacupkvelder, spesielt en kveld i Istanbul! Synd det ikke holdt i ligaen, selv om man hadde en del høydepunkter der også! Håper ikke Lucas hopper på pikken til den nye treneren vi får inn med en gang. Jeg har en liten følelse av at Kenny eller Sammy trener laget neste sesong, som en midlertidig løsning. Jeg skal innrømme at jeg er litt svak for O'Neill jeg da. Men jeg har vært inne på dette 100 ganger før, så nå venter jeg bare i spenning og ser. Også blir det spennende med transferpenger nå, ble alt brukt opp til å sparke Rafa, eller var det en liten sidepot? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Også blir det spennende med transferpenger nå, ble alt brukt opp til å sparke Rafa, eller var det en liten sidepot? Hihihi... Det ville jo blitt det perfekte "siste stikk" fra Rafa på overgangsmarkedet. Først handler han mye søppel for tilsammen mange penger, for så å "handle seg selv" for mange penger :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå