Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag ble altså Voronin presentert som Liverpool-spiller. Før lo jeg litt av dette "kjøpet", men nå som jeg fikk pratet med min onkel her i Tyskland hadde han masse positive ting å si om han. Tror han vil overraske alle, jeg.

9017697[/snapback]

Han spillte jo i Bayern tross alt. Men kan du gi oss litt detaljer om spillet hans, stil, ferdigheter osv?

Quaresma kan nok vise seg å bli en bra spiller, og han og Torres gir laget et bra løft. Men nå trenger vi flere backer, ettersom Riise ikke holder nivå med tanke på fremtiden og Finnan blir eldre og eldre. Arbeloa er god, men det trengs flere. En Heinze i toppform ville jo vært noe..

Lenke til kommentar

Veronin får drakt-nummer 10 :hmm: Hvis han blir en flopp så blir jeg ganske sur når han har fått drakt-nummer 10! En som sitter på benken kan da ikke ha nummer 10 på drakta? Det er liksom den beste angriperen som skal ha nummer 10! Får håpe han ikke blir en flopp da... :dontgetit:

Så det på www.liverpool-support.piczo.com for dem som lurer!

Endret av LFC-Gaute
Lenke til kommentar

Stusset også over at Voronin fikk nr. 10, men er dog ikke like oppskaket som deg. Men man har ganske mye å leve opp til om man bærer trøye nr. 10. Jeg for min del ville nok aller helst sett at Kuyt fikk den trøya om han ønsket å ha den..

Lenke til kommentar

Å selge Zenden er en forsterkning i seg selv. Fin fyr, men slettes ikke god nok for Liverpool. Og la oss for all del håpe at god ving er mer eller mindre på plass, ja. Quaresma hadde ikke gjort meg noe hvert fall, men jeg er skeptisk til om vi har råd til det når vi så vidt greide å betale for Torres.

Lenke til kommentar
Å selge Zenden er en forsterkning i seg selv. Fin fyr, men slettes ikke god nok for Liverpool. Og la oss for all del håpe at god ving er mer eller mindre på plass, ja. Quaresma hadde ikke gjort meg noe hvert fall, men jeg er skeptisk til om vi har råd til det når vi så vidt greide å betale for Torres.

9019610[/snapback]

Det veit vi jo strengt tatt ikke så mye om da. ;) Hvor mye som er igjen av transferbudsjettet altså. Bare det å selge de spillerne vi skal selge vil jo finansiere mesteparten, om ikke alt av de £20M vi ga for Torres. Da burde det pokker meg gå ann å bla opp £15-20M for Quaresma også, ellers er det noe galt.

Lenke til kommentar

Nei, for all del, vi vet jo egentlig ingenting om det, nå tar jeg bare utgangspunkt i de meldingene som har kommet fra diverse steder og det at det tok såpass lang tid å ordne Torres-avtalen. Men som du sier, vi vet ingenting og slike kilder er ikke alltid pålitelige. Mener å ha lest at Rafa har penger nok til å kjøpe en ving uten å være avhengig av å finansiere ved å selge spillere også, så skal ikke si noe. Men som sagt - Quaresma er helt i orden for meg. :D Men tar det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Å selge Zenden er en forsterkning i seg selv. Fin fyr, men slettes ikke god nok for Liverpool.

9019610[/snapback]

Du har ikke lest hva de sier om Bolo eller?? Hva han har gjort for klubben UTENFOR banen? Liker ikke at man sitter å rakker ned på egne jeg.. Å si at det er en forsterkning i seg selv å selge en slik mann :nei: Er enig i at han ikke er god nok for Liverpool MEN :nei:

Lenke til kommentar

Så det du sier da er at du egentlig er enig med meg ..? Haha.

Jeg rakker ikke ned på egne spillere, det ville jeg aldri gjøre, men ja - jeg sier klart ifra hvis jeg mener at de ikke er gode nok for laget. Herregud, selv om vi er supportere så er vi da ikke noen nikkedukker som nødvendigvis liker alt ved Liverpool - "ja, han er kjempegod!", "ja, han er verdens beste!". Sorry mac, men sånn gjør jeg ikke. Zenden er ikke god nok for Liverpool, enkelt og greit. I 90% av kampene han spilte for oss så svekket han laget, men han hadde noen kamper også, det skal han ha. Og som jeg til og med skriver sort på hvitt - fin fyr, men ikke god nok. Og så vidt jeg kan lese ut ifra ditt innlegg så er du helt enig med meg, så skjønner egentlig ikke hva i huleste du snakker til meg om.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Har hört at Zenden har blitt solgt, hva synes dere om det? Höres ut som om dere er sikre paa aa hente Quaresma, naar dere selger en ving.

9019295[/snapback]

Jeg synes det er bra, han var ikke god nok for det Liverpool Rafa bygger opp. Han hadde rutine men han er ikke den rette for oss. Vi hadde et overflod av vinger, og noen må gå ut. Garcia blir nok ersattet av en bedre ving, mens Zenden blir ikke erstattet. Gonzales var vår 5. ving, men nå ser det ut til at kun en ny kommer mens tre går ut. Det er jo greit nok.

Angående Quaresma så har jeg ikke en magefølesen jeg hadde med Torres. Jeg viste hele tiden at Rafa ville hente inn Torres, fra den dagen da jeg leste det i Montenegro. Rafa har £16 millioner til å skaffe en ny ving, hvis vi ser på salgene av Bellamy og Cissé...

Lenke til kommentar
Vet du noe andre ikke vet? Er Quaresma klar eller er dette bare magefølelsen din? Du virket så sikker.

9021454[/snapback]

Hahaha... Dra til Blokksberg...

Han blir nok hentet inn hvis han vil til laget. Penger har vi nok av, men det er opp til Rafa...

9021506[/snapback]

Håper du ikke tok deg nær av spørsmålet, det var bare et spørsmål.

Lenke til kommentar
ca 16 mill pund for garcia, bellamy og cisse nå. har vel også et par slanter igjen fra opprinnelig transfer budsjett. så jeg forventer to vinger! paul anderson er ennå 2-3 år fra å slå gjennom.

9022161[/snapback]

En toppklasse ving, som Quaresma holder. Både Kewell og Pennant holder et høyt nivå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...