Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksklusivt intervju med Hicks på Sky Sports. Noe av det han sa:

- Torres/Gerrard skal ikke bort.

- Lover å gi Rafa mer penger i sommer.

- De skal prøve å selge eierskapet i løpet av året, men de venter til den rette kjøperen dukker opp.

- Det viktigste er å selge til en som kommer til å bygge ny stadium, samtidig som han bryr seg om klubben.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det aller værste United har å by på(hvordan kan han ikke være nevnt enda?):

gary-neville_1803241.jpg

T-Bag--sinister.jpg

Hell yeah! Hver gang jeg ser Neville tenker jeg på denne vidunderfulle sjelen :cry:

Angående det Sky nevner så er jeg skeptisk til eierene, hadde vært bra hvis Rafa får penger... men jeg ser ingen løsning før nye eiere er på plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool har Skrtel,så taper nok uglyness-skalan uannsett.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er vel det motsatte av homofakte å snakke om de ''styggeste'' på laget.

At Game sliter med gay-tildenser ekke vår feil. :)

(sorry,ble litt defensiv pga hva du sa om The Jew)

------------------------------------------------

Men nok usakligheter, godt å lese hva Hicks sier, selv om hans ord føler temmelig tomme.

Forøvrig godt å lese hva Moores uttaler seg om saken også.

PS: Styggeste spilleren i PL er El Hadji Diouf. Og da snakker vi både innvendig og utvendig.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, den var litt slu, men siden jeg anser Diuof-greia som straight up fakta så går det greit.

Lenke til kommentar

Bønna må gjerne forlate oss mens vi fremdeles kan få penger for han. Han drar vel inn rundt £60,000 i uka som er alt for mye for en squad player. Men er redd han vil blomstre noe voldsomt om det blir Chelsea som får tak i han, da Ancelotti i motsetning til Rafa ikke komponerer lag med spillere i feil posisjon.

Lenke til kommentar

Skulle tro dere var det kjekkeste verden har sett etter å ha lest disse innleggene.

http://www.youtube.com/watch?v=Qw9oX-kZ_9k

Når det er snakk om mann så kan man ikke se bort ifra Ryan Giggs.

076giggs_468x604.jpg

Angående Hicks så håper jeg faktisk at dere kan få litt penger og være med å kjempe om 4. og 3. plassen igjen. Misforstå meg rett, jeg hater dere som pesten, men ønsker ikke at det skal gå rett i dass med dere heller. Benayoun er for øvrig en av de få spillerene i Liverpool jeg virkelig har sansen for.

Lenke til kommentar

Angående Hicks så håper jeg faktisk at dere kan få litt penger og være med å kjempe om 4. og 3. plassen igjen. Misforstå meg rett, jeg hater dere som pesten, men ønsker ikke at det skal gå rett i dass med dere heller. Benayoun er for øvrig en av de få spillerene i Liverpool jeg virkelig har sansen for.

Der fikk du ei stjerne i mi bok:) Eg føler det samme om United. Eg håpar at Glazer drar seg til Svelgen ut av engelsk fotball, og fotball generelt.

Lenke til kommentar

Virker som de fleste supportere i begge klubber er enige om dette, men de færreste innrømmer det. Satt å pratet med en på fest i helgen som jeg aldri hadde møtt før, vi satt å så Cl finalen uten lyd. Kom jo frem etterhvert at jeg var liverpool og han var United, han håpet liverpool kom tilbake for fullt og at eierene kunne dra seg rett vest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...