Schweigaard Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Mavingas hovedposisjon er jo venstreback. Han kan spille midtstopper også, og har gjort det bra der også på reservelaget, men både McMahon (reservelagstreneren) og Mavinga selv mener at venstreback er hans beste posisjon. Ah, sikkert jeg som rolser. Mener på å ha lest at Mavinga absolutt ikke har klart seg bra på venstrebacken, mens han har storspilt som midstopper. Var vel motsatt da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Han spiller forøvrig godt i midtstopper possisjon også. Markerte seg som en av de beste på slutten av sessongen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Liker når Torres går for litt kortere hår: Men alt kler den smukke e: Appropo Mavinga, har bursdag i dag. 19/20 år? Endret 26. mai 2010 av Smågal 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Skjer en del positive ting nå . Moores ber amerikanerne selge RBS mister tålmodighet Håper på et raskt salg, hadde vært fint med nye eiere på plass før overgangvinduet åpner. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ny mann i det medisinske støtteapperatet, dette liker vi Jeg etterlyste det bla tidligere i sessongen. Endret 26. mai 2010 av guttorm 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Torres er seriøst stygg. Faktisk langt fælere enn Rooney, selv om spnajakken helt sikkert oppnår høyere score hos jenter. Altfor femi for min smak. Skal du ha kjekk fotballpersonlighet (ja, ordvalget var bevisst og ironisk) ? Dette er en kjekkas. Mye mulig jeg er farget av min beundring for spilleren (ikke personen som strengt talt er en cunt t.dd), men Keane er kjekk med det skjegget. Eller hva med dette stykket kjøtt! Hunkylicous. Jamfør med Torres: Helt seriøst, jeg kunne pult det der i grøftefylla. Ser jo ut som ei krøkete 2'er. (1-10 bitchesskala) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 ikke personen som strengt talt er en cunt t.dd Kunne ikke sagt meg mer enig, men rart å høre fra den kanten. Skrekkelig opptatt dere er av utseende til Torres? C.R feks var da mye mye verre, så femi at selv Elton ble småkvalm. Verre en Shrek, seriøst? Han ser jo ut som han er dratt opp fra 1000 meter. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Roy Keane vinner ingen hjerter med sin personlighet utenfor banen, men den driter jeg også i. Hans enorme kjærlighet (nå bitterhet dessverre) for klubben mens han var her står mitt hjerte nært. Det vet vel alle by now. Selvsagt er vi opptatt av utseende til Torres. Han er faktisk enda litt mer femi enn Ronaldo og det skal litt til. Jeg syntes begge er fæle, men Fernando er hakket værre. Rooney er i det minste 100% mann. Personlig syntes jeg han ser helt normal ut. Hverken stygg eller pen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kanskje vi burde holde tråden til seriøs prat om fotball og ikke la United gutta forsøple tråden med så mye vurderinger av kjekke og ikke kjekke fotballspillere. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Mens vi er igang med ønsketenkning: Kanskje du kan logge deg på en nettside hvor du er velkommen? Mitt usaklige søppel slår ditt idioti anyday. --- No offence. 3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hadde det ikke vert for øyne, nese osv så hadde han jo lignet mest på en rusta vingemutter? Rooney altså. Jau, Keane ser ok ut. Når det gjelder Torres så er han ikke av den med mest europeisk utseende kansje. Jentene forguder ham ivertfall, og det er vell strengt tatt dem han skal appelere til? Men vi er inne på det, Solskjær er jo babyface of all times. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hehe, vittig Rooney kommentar. Ang Sunny: Trodde det samme selv, helt til jeg så vår nysignering Javier Hernandez. Fyren er tidenes bleie. "Hei, jeg er 12 år og har signert for Manu". Midstopperne i PL kommer til å bli greit flaue om denne erten bøtter inn. Approspo støgge fotballspillere, så har dere en fæl en selv. Nøff nøff. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Naturlig forklaring i at båe 2 er scousere Jepp, han der manglet bare noen diamanter i ørene. Endret 26. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 ...men Ribery er styggare enn alle uansett. Alonso. Der har du kjekkas! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Belletti. Der har du faenmeg heit mann. Og Ballack. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Wayne Rooney VAR veldig stygg, ser mye bedre ut nå som han har blitt eldre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Belletti. Der har du faenmeg heit mann. ??????????? ?? ? ??? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kanskje vi burde holde tråden til seriøs prat om fotball og ikke la United gutta forsøple tråden med så mye vurderinger av kjekke og ikke kjekke fotballspillere. Alle andre enn deg diskuterer de kjekke spillerne nå :!: I'm lovin it! Torres er litt for femi til å være så opptatt av utseendet. Han grenser til å bikke over til den andre siden. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Samma faen hvordan de ser ut så lenge de gjør det de er betalt for. Endret 26. mai 2010 av Eulogy 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Enig med Smågal, Belletti ser ut som en spaghettibolle. Fysj. Hargy er en kjekkere utgave av Ballack United klart kjekkeste spiller. På Liverpool er det utvilsom denne mannen: mmmm, mils. (sorry daniel, ikke meninga å erte jøden din, men hey - han ser ut som en bøtte med dritt) Må nesten slenge ut en like lite sjarmerende United spiller også, bare for å opprettholde godstemninga. Fyren ser ut som han har downs. Ehurg, jeg vil ha to is! (vedder på at kjakan ser likedan ut!) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå