Smågal Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ser for meg et enda større venstrebackproblem nå. Får håpe Mavinga kan være en god tilvekst. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ny look: Nice! Det var en helt annen look, gir meg litt FBI-vibe... og det liker jeg. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Til dere som fortsatt tror at Aurelio skal beholdes: Den brasilianske venstrebacken har fullført sin fireårskontrakt i Liverpool og partene er ikke blitt enige om en forlengelse. Dermed forlater 30-åringen klubben. - Han har gjort en absolutt fantastisk jobb. Det ene problemet vi hadde med Fabio var at han var for mye skadet, og det var synd, sier Liverpool-manager Rafael Benítez til klubbens nettside. Aurelio spilte bare 14 seriekamper sist sesong. Han gikk glipp av begynnelsen av sesongen pågrunn av skade. -nettavisen + et titalls andre kilder på nettet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke noe sjokk det, men hvor drar han nå? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke noe sjokk det, men hvor drar han nå? 30% Spania/Portugal, 50% Tyrkia/Hellas (utifra ryktene) de siste % er 15% Brasil & 5% andre ligaer. PS! Kom som et sjokk for flere her inne, mange har jo regnet med Aurelio som sikker i neste års tropp mtp transferønsker osv osv. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Spørsmålet er heller hva Liverpool gjør med tanke på å erstatte Aurelio og ha en god backup på høyreback. Ikke fult så intressant å se hvor Aurelio ender opp for å spille 30% av kampene. Hva gjør Liverpool med Agger & Insua skadet? Da blir det Johnson inn på venstreback, Carragher på høyreback og Skrtel / Kyro i midten. Får vi så enda en skade så må Macherano ned på høyreback og Carragher inn i midten igjen. DETTE BLIR FOR SVAKT! Personlig mener jeg Liverpool ligger bak minst 8-10 av lagene i PL når det kommer til bredde i forsvaret. G.Johnson - S.Darby D.Agger - M.Skrtel - D.Ayala J.Carragher - S.Kyrgiakos E.Insua - M.Kelly - C.Mavinga Disse 6 (A-lag) + 4 (reserver) er altfor dårlig. Vi må få inn 1-2 nye forsvarere i sommer. Endret 25. mai 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke noe sjokk det, men hvor drar han nå? PS! Kom som et sjokk for flere her inne, mange har jo regnet med Aurelio som sikker i neste års tropp mtp transferønsker osv osv. Du kødder nå? Kan ikke komme på å se noen som regnet med at Aurelio forstatte jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har jo ligget i kortene i snart et år, så ikke akkurat noe sjokk nei. Alle fornyet kontrakt, mens Aurelio ikke fornyet, legge 2 og 2 sammen, så får de fleste 4. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har jo ligget i kortene i snart et år, så ikke akkurat noe sjokk nei. Alle fornyet kontrakt, mens Aurelio ikke fornyet, legge 2 og 2 sammen, så får de fleste 4. IKKE alle her inne som har skjønnt dette, utifra hva jeg har lest her i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Og jeg spør igjen: Hvor har du sett dette? Håper for din egen skyld at du ikke tenker på Adriwen. Endret 25. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Adriwen er jo en god kilde til det man liker å kalle fakta. Tror ikke så mange hadde forventa at Aurelio skulle bli nei. Synes det er litt synd, kunne hatt bruk for han om han ikke hadde vært skada 24/7. Kommer til å savne skuddfoten hans. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ny look: Så søt han/hun er i konfirmasjonsdressen sin Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Torres er nå mer mann enn alle her inne til sammen. ^^ Var så vidt jeg kunne se at det var han, men nå ligner han mer som han gjorde i Euro 2004 (var det vel) med kortere hår. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Driter i Torres utseende, bare han kan komme seg på banen og bøtte inn mål for oss. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ser for meg et enda større venstrebackproblem nå. Får håpe Mavinga kan være en god tilvekst. Mavinga har imponert som midstopper, men noen venstreback er han (desverre) ikke. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Mavingas hovedposisjon er jo venstreback. Han kan spille midtstopper også, og har gjort det bra der også på reservelaget, men både McMahon (reservelagstreneren) og Mavinga selv mener at venstreback er hans beste posisjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Torres er nå mer mann enn alle her inne til sammen. ^^ Hmmm... Vel, det sier igrunn mer om oss her inne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå