Schweigaard Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hadde jaggu glemt vi hadde signert Jovanovic jeg. Kjempekjøp, sikkert Hvor mange av Rafa's free transfer-signeringer har slått til egentlig? Degen? Voronin? Maxi kan slå til da, han har spilt greit. Aurelio? Var brilliant i 08/09 sesongen. Han har vel strengt tatt ikke hentet så mange på free transfer? Har uansett mer tro på Jovanovic (som t.o.m United-supportere på redcafe snakket bra om) enn på Voronin. Ikke at det skal så mye til.. Pirja - Laget Benitez overtok var ødelagt. (Traore, Biscan, Cheyrou, Diouf, Diao, latterlig dårlig ungdomssatsing med franske "supertalenter" osv..). Vi ble rundtspilt av Milan i 05, men i 07 var vi det beste laget på banen. At Benitez ødela laget til Houllier er et ganske latterlig utsagn hvis du faktisk husker de to siste sesongene til Houllier. Endret 22. mai 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Stor fan av Aurelio, men for mye skaderfravær(desverre,for jeg liker virkelig når han spiller) for å kalle det han en hit. Spilt to solide sesonger siden 06, ikke mye. Rafa har hentet følgende på free transer *Aurelio *Maxi *Degen *Jovanovic *Zenden *Fowler Er et par. Liverpool under Houiller var grørrkjedlig, og den stilen gutta fulgte,jeeeesh. Så ut som nynazister hele gjengen. Endret 22. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kan vel trekke et par paralleller fra datidens Houllier lag til nåtidens Benitez lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Yossi har ifølge en jødisk nettside sagt følgende ''Liverpool midfielder Yossi Benayoun has told friends in the Israel national team that he expects to move to Chelsea over the summer. Benayoun said:, "(Carlo) Ancelotti wants me for next season and now everything depends on Liverpool. Chelsea will have to pay £6 million but I believe that in the end I'll be moving there." Han sa også dette: ''Benayoun, who turned 30 earlier this month, is said to have fallen out with Liverpool manager Rafa Benitez in the closing weeks of the season for being kept on the bench too much.'' Hvor mange av spillerne misliker Rafa egentlig? Om ryktene stemmer så er ikke Rafa den mest populære i Liverpool. Hørt rykter at Riera,Gerrard,Pennant,Riera og nå Yossi ikke liker\er lei Rafa. Noe sannhet må det jo være i det. For min del så ser jeg heller at Rafa drar, enn at halve Liverpool drar. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ikke glem Babel. Han er vel den som er mest lei Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Når det gjelder akkurat Babel forstår jeg godt at han er lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det kan vi vel egentlig si om Yossi,Gerrard,Riera osv minus Reina, Kuyt og mothersucking Lucas også. Kan forstå de også i grunn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har en spesiell sympati for Babel og Aquilani som har måttet se N'Gog og Lucas faile i deres posisjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vil ikke si at N'Gog har feilet, han har gjort sitt beste. Mer Rafa's feil at han bruker N'Gog alene(gutten er fersk, hadde ikke mange kamper på toppnivå før denne sesongen) på topp. Ikke N'Gog sin feil. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Sa aldri at det var N'Gog sin feil. Jeg mener Rafa burde se at Babel overgår N'Gog. Når det gjelder Lucas/Aquilani så blir ord fattig. Aquilani har jo mange assists i forhold til spilletid og der er Rafa så buttfucked at det er ikke sant. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Babel har potensiale han, men han er fortsatt altfor ustabil i prestasjonene. Blir han litt mer stabil og presterer på et høyt nivå over lengre tid så kan han bli veldig god. Han må også bli litt tøffere. Ofte er det sånn at han trekker seg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Kan vel trekke et par paralleller fra datidens Houllier lag til nåtidens Benitez lag. How? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Pent mål av Johnson i kveld. http://www.youtube.com/watch?v=vJwrzK2ChUc Og litt av en sjanse til Gerrard. http://www.youtube.com/watch?v=PTIIh3e8Hhk England - Mexico 3-1. Maxi har foreløpig scoret to mål mot Canada. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Så det live, sa til fruen: vet du hvilket lag han spiller på? Også POW right in the kisser! (ikke voldelig) Endret 24. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Sette Kuyt på back og Johnson på ving kanskje? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 5 år siden Istanbul i dag. Den beste og mest minnerike dagen i mitt liv. En fantastisk kveld. http://www.youtube.com/watch?v=mDLSu8VZ8G8 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Fantastisk dag, tidenes finale. Torres blir, ifølge agenten hans, mens Aurelio forlater Liverpool. Kanskje greit med tanke på skadeproblemene hans, men det gjør ikke venstrebackproblemene våre mindre heller. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 5 år siden Istanbul i dag. Den beste og mest minnerike dagen i mitt liv. En fantastisk kveld. http://www.youtube.com/watch?v=mDLSu8VZ8G8 Flott video. Uten tvil det beste "liverpool- minnet" jeg har. Husker det som om det var i går! Deilig å mimre litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå