F.torres Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hvor spiller Quaresma på banen? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hvor spiller Quaresma på banen? 9008151[/snapback] Kan spille begge vinger. Sykt god spiller, ekstremt teknisk. Han er dog en uroskråke. Har tidligere spilt i Barcelona. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 mhm. jeg regna med at han kunne spille begge vinger. viste han var ving. kansje han på venstre og pennant på høyre? hvis pennant fortsatt har formen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ser ikke ut som om Quaresma likevel er aktuell, ei heller Mancini... LINK Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ser ikke ut som om Quaresma likevel er aktuell, ei heller Mancini... LINK 9008408[/snapback] Bare bullshit. Quaresma og Mancini er de beste kjøpene vi kan gjøre på vingene spør du meg. Endelig kom dette ryktet om Quaresma også! Ventet lenge på det, tør jeg håpe på begge karene i Liverpool? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Chelsea have upped their bid for Tottenham defender Pascal Chimbonda to £12m after being priced out of a move for Sevilla's £20m-rated full-back Daniel Alves, who is wanted by Liverpool. (The Sun) Kanskje Alves fremdeles er aktuell. Funker ikke han bra på vingen også da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Se hvem som er kilden du. Alves er hjertelig velkommen, men heller lyst på Quaresma eller Mancini. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ser ikke ut som om Quaresma likevel er aktuell, ei heller Mancini... LINK 9008408[/snapback] Bare bullshit. Quaresma og Mancini er de beste kjøpene vi kan gjøre på vingene spør du meg. Endelig kom dette ryktet om Quaresma også! Ventet lenge på det, tør jeg håpe på begge karene i Liverpool? 9008574[/snapback] He he... Det var da voldsomt til optimisme. :!: Det var Liverpool Echo som meldte dette, og de har vel et litt mer troverdig rykte enn de fleste andre tabloidaviser. Tror ikke skal regne med at noen av disse kommer egentlig. Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Faen, vi kunne trengt en spiller som Quaresma Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Quaresma hadde vært nice i LFC ja Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 håper på joaquin på høyrevingen. forhåpentligvis er hele første-elleveren spansk om 5-6 år. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Får satse på at Parrys korte kommentar ble sagt for å skjule prosessen med å skaffe ham Malouda er ihvertflal fortapt, bittert å se han styrke en allerede sterk rival Skal heller ikke se helt bort fra at Mancini likevel kan ende opp på Anfield. Joaquin er nok drømmetenking dessverre... Endret 5. juli 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Joaquin er nok drømmetenking dessverre... 9009891[/snapback] Det var Torres og :!: Men, nei, tror ikke han kommer.. Men en brasilianer som herjet på kanten hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Joaquin kommer aldri til oss. Han byttet klubb allerede forrige sommer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det var Torres og :!: Men, nei, tror ikke han kommer.. Men en brasilianer som herjet på kanten hadde vært kjekt 9010860[/snapback] Mancini Ja, jeg husker at jeg sa at Torres var en drøm for meg i den helrøde trøya, men nå er han her. Skulle trodd Rafa var blitt julenissen... SKjegg gror han og :!: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen som har handlet fra Official Store og vet ca. hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg handlet CL-finaletrøya fra 2005 der da vi nådde finalen, tok vel 2 uker elns om jeg husker rett, eller så var det bare så lenge det virket som det var :!: Håper det bare tar en uke, for jeg har som deg bestilt ny med Torres på ryggen derfra igår Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Je, kommer vel an på hvor lang tid de bruker på selve trykkingen og pakkingen frem til pakken sendes. Det skal vel ta en drøy uke fra England til Norge, kanskje litt lenger siden det er toll inne i bildet, så regner med en tid på rundt to uker, ja. Men nå står det "Currently Unavailable" på hjemmedrakta da ... håper vi fikk noen av de siste de hadde igjen på lager da. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jippi, det står ikke det på bortedrakta! Da bør jeg ha fått en Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nærmer oss Quaresma nå tror jeg. Meldes at et bud på £15M er avslått i dag. Sies også at Quaresma er i Liverpool for å fullføre overgangen, men dette tror jeg ikke noe på. Håper så inderlig vi får Quaresma altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå