guttorm Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Det regner gule strikkepinner i Alaska Endret 17. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hvor mange defensive-midtbaner trenger egentlig et lag samtidig på banen? Minst 2, hvorav begger er ubrukelige framover og begge suger max på skudd. I tillegg skaper frispark ved enhver nærhet av ballen og skaffer laget minst 3 røde og ørten gule kort i løpet av en sessong. The Liverpool way. Endret 17. mai 2010 av guttorm 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ryktes at Inter har kontaktet Rafa. Managerswap på gang? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ryktes at Inter har kontaktet Rafa. Managerswap på gang? dette er bare rykter. Benitez blir ikke Inter trener, ihvertfall ikke denne sommeren. Et managerswap er selvsagt bare oppspinn, The Special One blir ikke å se i PL i 2010/2011 sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hva? Er rykter bare rykter?? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hva i all verden tjener Inter på det? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hva i all verden tjener Inter på det? Inter vil i såfall ha en manager som ikke mistrives. Mourhinho har jo uttalt flere ganger at han ikke liker diverse aspekter ved det å være manager i italiensk fotball. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) nvm Endret 18. mai 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hva i all verden tjener Inter på det? Inter vil i såfall ha en manager som ikke mistrives. Mourhinho har jo uttalt flere ganger at han ikke liker diverse aspekter ved det å være manager i italiensk fotball. Mou har også sagt at han elsker Inter, så at han "mistrives" blir litt feil å si. Benitez har blitt nevnt, ja - blant hundrevis av andre trenere. Endret 18. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Mourinho havner i Real Madrid, det er jeg overbevist om. At Benitez så blir aktuell til den ledige stillingen i Inter, har jeg ingen formening om, men hadde vel ikke akkurat vært noen krise det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hva? Er rykter bare rykter?? Hvem ville du sett inn da Super? Ser vi har mottsatt bud på Reina og at Masche vil reise, går for seg nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Mourinho havner i Real Madrid, det er jeg overbevist om. Det tror eg også. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvem ville du sett inn da Super? Hvis klubben kan matche mine lønnskrav, tar jeg jobben på dagen... Neeei, vet ikke hvem det skulle bli. Behøver ikke være en veldig kjent trener med lang erfaring, men må være en som har litt pondus og som tør satse litt mer offensivt. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kor mykje mener folk vi bør få for Torres om vi skal selge han? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 No rykter om hvem som kan erstatte Benitez, hvis han skulle gå/ få sparken? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tror 45-48 mill passer best når det gjelder Torres-salg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Håper på at verken Rafa,Torres eller Gerrard drar jeg. Riera derimot, oy vey. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Ok. Kjekt å seg EDIT: DEG poste igjenn super Mange snakker om offansiv satsning når Benitez skal ut, det kan jeg være noe enig i. Dog matchet få Liverpool når vi var i form og skadefrie, det var slettes ikke det offansive det stod på (fra Benitez side). Jeg ville si det var mer kreativitet og teknisk kvalitet på vinger/backer for å løse opp når vi spilte/spiller mot lag som ligger med 11 man i forsvar. Samt spillere med bedre hodestyrke fremfor kassen på innlegg og cornere. Det jeg derimot syns er viktig om Benitez skal ut, er at man får inn en trener som er en luring på overgangsmarkedet. Tror ikke Torres går, og han går ikke for under £55M. Simply cause he`s Torres. Dersom han blir frisk til VM kommer han nok til å herje, og verdien vil stige etter fallet den har hatt etter siste sessong i England. Er så kjedelig i tråden her, la os ta en Jefe: <!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('a2c5d01330bfbcad065dbfdce40a8354')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</div><div class="spoilermain" id="a2c5d01330bfbcad065dbfdce40a8354" style="display:none"><!--SPOILER END--> <!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV--> :!: Endret 19. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jøss, to dager uten en post. Regner med at de fleste har lest hva dagens The Daily Mail har prompet ut. Gerrard er DRITTLEI Rafa, ifølge TDM. Så det er ikke bare enkelte her i tråden altså. (ikke inkludert meg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå