Liddell Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lucas årets unge spiller.. Javell ja Hahaha. Sier litt om hvor gode ungdommer vi har for tida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 God has spoken: http://www.dagbladet.no/2010/05/12/sport/liverpool/rafa_benitez/premier_league/robbie_fowler/11695677/ Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Litt rar rolle for Chelsea supporteren Martin Broughton? - Chelsea har forhørt seg om Torres! Liverpools midlertidige styreformann er jo Chelsea supporter på sin hals. Han sitter nå og får henvendelser fra klubben i sitt hjerte om verdens mest ettertraktede spiss, Fernando Torres. Må være en meget merkelig situasjon å være midt oppi. Synes dog det er rart at alle summene i det siste med Torres vekk fra Liverpool har vært i størrelsesorden på £35-45M. Hvis Ronaldo gikk for £80M så skal vi ha minst det samme for Fernando Torres. Som sagt før mener jeg vi burde selge til utlandet hvis vi kan få £75M for han. Hadde gjerne sett et bud på £50M + Zlatan fra Barcelona. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Synes dog det er rart at alle summene i det siste med Torres vekk fra Liverpool har vært i størrelsesorden på £35-45M. Hvis Ronaldo gikk for £80M så skal vi ha minst det samme for Fernando Torres. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det værste er; Det føyer seg bare inn i rekken... Som jeg stilte spørsmål om tidligere, hvilken klubb er det som kan være villig til å kjøpe Torres for slike vanvittige summer? Dere kalte og kaller fortsatt Aqui en kjeks, hva vil dere karakterisere Spanjolen som? Det er ikke rart den spekulerte overgangssummen ligger i £35-45 millioners-sjiktet. Dog er jeg overbevist om at han ikke går for under £40 millioner, men neppe over £60 millioner med mindre det er City som kun er den akutelle klubben. Skulle vært artig å høre hva du ville anslå markedsverdien til Zlatan? Iforhold til det du viser til i det innlegget høres den skrekkelig lav ut. Endret 16. mai 2010 av Giallorossi 2 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 50mill pluss Zlatan? Aldri i verden om det skjer, men det er lov å drømme. Tror ikke vi kan kreve 80mill pund for Torres bare fordi Ronaldo gikk for den summen. Når det gjelder verdi på Zlatan så ville jeg sagt at han er verdt mer enn hva vi ga for Aquilani. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Torres' skader gjør nok at vi ikke kan kreve den summen Ronaldo gikk for, tror jeg... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er ikke du russ Bolanos? Hva gjør du her? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er ikke du russ Bolanos? Hva gjør du her? Diskuterer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ikke bare skadene. Torres er en god spiss, men Ronaldo er på et annet nivå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er ikke du russ Bolanos? Hva gjør du her? Må ikke glemme at han tilhører 90-generasjonen. De skuffer uannsett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ikke bare skadene. Torres er en god spiss, men Ronaldo er på et annet nivå. I tillegg selger han ikke halvparten av draktene Ronaldo gjør. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Men for å se på det fra en annen vinkel: Hvis Berbatov er verdt £30M, er jo Torres minst verdt fire ganger så mye. Men selges skal han ikke. Ancelotti, russere og arabere kan dra sæ. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Men for å se på det fra en annen vinkel: Hvis Berbatov er verdt £30M, er jo Torres minst verdt fire ganger så mye. Men selges skal han ikke. Ancelotti, russere og arabere kan dra sæ. Det er isåfall en vinkel med relativt liten fotballforståelse, eventuelt en på spissen som jeg lar falle din vei siden det er du Hvorfor ikke selge? Om skadeplagene fortsetter vil han om få år være den nye Saha. Dere ender opp med å selge han til en middelmådig klubb for en middelmådig penge. For 50mill kan dere kjøpe dere to spisser. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tror ikke han vil dra da, så det er noe annet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det kan godt være at det i bunn og grunn er verdt å selge med tanke på hvor mye penger som kommer inn (dette kommer igjen an på hvilke spillere som eventuelt vil være tilgjengelige til å erstatte Torres med), men Torres er blitt mer enn bare en av spillerne. Han er på mange måter symbolet på håpet i Liverpool. Forsvinner han, forsvinner også alt håp og tro om å kunne løfte seg igjen. Det gjelder Gerrard også, men ingen tvil om at Torres de siste årene har prestert jevnere enn Gerrard, tross mer skader. Han er blitt en legende omtrent allerede, og jeg tror laget trenger ham for å ha troen nå. Hvert fall kommende sesong. Men igjen, det kommer jo an på hvilke spillere som evt. er tilgjengelige. Skal jo ikke legges skjul på at det nok sportslig sett kunne vært bedre med for eksempel Silva+Villa isteden for Torres. Men det blir spekulasjoner. Jeg tror Torres vil bli, og jeg tror ikke klubben faller for fristelsen å selge ham. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Siste ryktene er at Torres og Gerrard drar til City. Tilbake får vi Adebayor, Ireland, og 400 mill. Kunne vært interessant hvis klubben kunne brukt hele summen på spillerkjøp, og da kunne vi fått til et par interessante spillerkjøp. Dessuten er Ireland en god midtbanespiller som fortsatt har alderen på sin side, og er kapabel til å score mange mål fra sin posisjon. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Uaktuelt. Ireland er grei nok, men et stort tap i forhold til Gerrard, Adebayor skal jeg aldri se i min klubb. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Med den formen Gerrard har vært i så er det ikke noe stort tap. Det beste ville nok vært å beholdt Torres og Gerrard, og kanskje fått Ireland for en billig penge. Vi har uansett ikke penger til å gjøre store innkjøp, og uten CL til høsten så blir det vanskelig å tiltrekke seg gode spillere. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Flere fans virker å ha et veldig snevert syn når det gjelder Gerrard/Torres salg. Gerrard har ikke vært topp 10 midtbanespillere i PL denne sesongen. Neste sesong fyller han 31 år! Torres er skadet mer en 35% av sesongen, vært slik siste 2 sesongene. Er han nå på vei til VM for å spille for fullt? NEI, han er SKADET! Tror dere virkelig at en skadet Torres er så god at han dekker opp for 3 kvalitetspillere som ikke har skadehistorikk? Tror dere det er verdi i å beholde Gerrard hvis vi kan få en kvalitetsspiller og 2-3 gode backups for han? Når det kommer til hvilke klubber vi kunne solgt til så vil man selvsagt ikke selge til en engelsk klubb. Det er mer verdt for Liverpool å selge Torres til utlandet for £50M en å selge til Man City for £65M. Vil dog ikke selge 2 av våre 3 stjerner, Torres, Gerrard, Macherano. Men kan leve med å selge en av de for å få et bedre lag og en sterkere stall. Håper dog at vi kan få på plass nye eiere som kan spytte inn £25-35M i transfermidler som gjør at vi kan beholde alle tre og kjøpe inn 3-4 nye spillere. Endret 16. mai 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå