Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hmmm... Midlertidig tropp er et stikkord, pluss et spm: Hvem har de forskjellige med Bolanos? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har ingen som helst anelse. Hvordan klarer i så fall Beckham å tjene så vilt mye? Mulig satsene er svært høye i USA, men Soccer er jo ikke akkurat super-populært. Vet i alle fall at NBA har en noe "flytende" salary cap (finnes en del smutthull), mens NFL har en absolutt en. Denne er lik for alle lagene. Det er regler for minimumslønn og maksimumslønn for spillere (minimumlønn er i dollar, maksimumlønnen i andel av total lønn) og maksimumlønn for laget samlet. I NBA er det smutthull som at du alltid kan signere ny kontrakt med egne spillere som har vært i klubben så og så lenge til samme lønn eller noe i den duren. I NFL er det ingen nåde. Poenget er uansett at det funker med lønnstak! Personlige sponsoravtaler. Sånn som jeg har forstått det får han ekstremt godt betalt av LA galaxy, pluss personlige sponsoravtaler. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hmmm... Midlertidig tropp er et stikkord, pluss et spm: Hvem har de forskjellige med Bolanos? Begge har 3, overså Carrick. Liverpool har Johnson, Carra og Gerrard. MU har Ferdinand, Carrick og Rooney. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Carra blir utelatt fra den endelige troppen, Johnson og Rio vil melde forfall pga. skade og Carrick kommer ikke til å få spilletid. Da vil vi stå igjen med 1-1 (Gerrard og Rooney), men Spurs vil ha 5-6 spillere i laget. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvorfor tror du Carra blir utelatt? Han er utrolig god backup for alle de fire bakre posisjonene, og Capello hadde vel ikke overtalt han til å gjøre comeback for landslaget om han ikke ville ha han med til VM? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du sier det selv da, han er bare backup. Greit, jeg var kanskje litt for slem mot han, så jeg setter han på benken. Men dette gjør jeg bare for at Carrick skal ha en scouser til å snakke med. Egentlig hadde United hatt dobbelt så mange spillere som Liverpool på laget. Hazza er klasse, og han var jo aktuell til tross for skader. Neville og Brown var også mulige spillere på laget, og jeg leste faktisk at Scholes også var aktuell. Så med litt mer flaks hadde vi hatt flere spillere enn dere på laget. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg er ganske overbevist om at vi får se Jamie endel på banen i årets VM. Han gav seg fordi han ikke ville sitte på benken, hvorfor skulle han plutselig returnere og gjøre det samme igjen? Mener også at om Ferdinand ikke blir klar, er han et klart valg sammen med Terry i midtforsvaret. Det hadde vært perfekt, betyr vel at Gerrard blir kaptein i samme slengen. Hadde vært moro å se Stevie løfte bøtta i sommer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har England virkelig ikke en bedre backup i midtforsvaret enn Carragher? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jo, men av en eller annen grunn overtaler de en stopper som har vært langt fra like god til å gjøre comeback. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Mr.King på tottenham da? Trodde han var soleklart valget om de to første ble ute. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Han er vel en stor skaderisiko, og selv om han fortjener en plass i troppen, så kreves det mest en til som backup når han er med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, nå tenkte eg mest på rekkefølgen. Terry og Ferdinand >> King >> Carragher. Såfremt King ikke er skadet da selvsagt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Carra burde vel være bak Dawson også, om han er med i troppen(?) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dawson er med, men jeg synes Carra er bedre, mer rutinert og et herlig engasjement. King trener jo ikke pga risiko for skade, så han er skummel å ta med. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Carra blir utelatt fra den endelige troppen, Johnson og Rio vil melde forfall pga. skade og Carrick kommer ikke til å få spilletid. Da vil vi stå igjen med 1-1 (Gerrard og Rooney), men Spurs vil ha 5-6 spillere i laget. Cappello overtalte Carragher til å gjøre comeback på landslaget for VM. Tror du virkelig Cappello gjør dette for å utelate han fra den endelige VM troppen? Jeg vil tro at Carragher er 100% med i den endelige troppen. Han skal selvsagt ikke spille noen kamper fra start, men er backup. Han er tiltenkt som backup på midtstopperplass og høyreback. Men han kan ved kriseløsning også vikariere venstreback. Folk må huske på at en VM tropp ikke er det samme som en klubbtropp. Her har man ikke ubegrenset med spillere. Dessuten er man nesten "tvunget" til å ta med seg 3 keepere. Det betyr igjen at desto flere backup spillere som kan spille på 2-3 plasser, dessto bedre. King/Dawson kan spille på 1 plass, Carragher på 3. Ergo er Carragher en mye bedre spiller å ha med i en VM squad en Dawson. I en PL tropp kan svaret bli noe annet selvsagt. Endret 12. mai 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 PS! synes dog all VM uttak diskusjon burde fått en egen tråd. Blir mye offtopic i flere tråder nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lucas årets unge spiller.. Javell ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så lenge man diskuterer Liverpool spillerne i uttakene så ser eg ikke off topic problematikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Kunne nok ha vært verre ja, kunne diskutert eksamener på en fotballtråd. Haha, tatt seg ut. Endret 12. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå