Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Om Gerrard går til City, har han mistet respekten for seg selv. Forøvrig blir det spennende hvordan transfersesongen utarter seg. Spesielt med tanke på Liverpool,United,City og Tottenham.(Chelsea tror jeg ikke gjør så veldig mange storkjøp i sommer) er dette ironi? Hva legger du i mange? Chelsea skal kjøpe 3-4 spillertyper i sommer. Tror 2-3 av disse blir kvalitetspillere/storkjøp. Ok, Ka typer var det nå de skulle kjøpe igjen? Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Dette spørsmålet har dere sikkert svart på for lenge siden, men hva var det Liverpool reklamerte på i stedet for Carlsberg de siste kampene? De kinategnene eller hva det var. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=24478&zone=1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Om Gerrard går til City, har han mistet respekten for seg selv. Forøvrig blir det spennende hvordan transfersesongen utarter seg. Spesielt med tanke på Liverpool,United,City og Tottenham.(Chelsea tror jeg ikke gjør så veldig mange storkjøp i sommer) Hva legger du i mange? Chelsea skal kjøpe 3-4 spillertyper i sommer. Tror 2-3 av disse blir kvalitetspillere/storkjøp. Storkjøp som i superstjerner al.a Zlatan,Ronaldo osv. Chelsea har ikke til vane med å kjøpe såkalte superstjerner(Deco er vel den siste de kjøpte som passer den katogorien). Blir nok kjøpt 3-4 ja, men ingen store navn blir kjøpt tror jeg. Vi får bare vente å se hvem av oss som tipper riktig, Kjakan. Endret 11. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Om Gerrard går til City, har han mistet respekten for seg selv. Forøvrig blir det spennende hvordan transfersesongen utarter seg. Spesielt med tanke på Liverpool,United,City og Tottenham.(Chelsea tror jeg ikke gjør så veldig mange storkjøp i sommer) Hva legger du i mange? Chelsea skal kjøpe 3-4 spillertyper i sommer. Tror 2-3 av disse blir kvalitetspillere/storkjøp. Storkjøp som i superstjerner al.a Zlatan,Ronaldo osv. Chelsea har ikke til vane med å kjøpe såkalte superstjerner(Deco er vel den siste de kjøpte som passer den katogorien). Blir nok kjøpt 3-4 ja, men ingen store navn blir kjøpt tror jeg. Vi får bare vente å se hvem av oss som tipper riktig, Kjakan. Vi skal bare finne på nick til hverandre? Hvordan kan du sette Zlatan, Ronaldo i samme kategori som når Deco ble kjøpt? For meg blir det sykt. Deco var veldig god, men aldri sammen med topp 10-15 spillere i verden. Min honest opinion. Vi får se hvem som tipper riktig da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hva har du hatt til middag da Kjakan? Surkål? 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fotball har blitt ekkel. Er ikke samme greien lenger. Jævlig nasty. Hva er det som har forandret seg bortsett fra at det har kommet en ny klubb med penger? Merkelig at folkr reagerer nå først da sky-4 klubbene viser svakhetstegn. Jeg er enig i at det er for jævlig at lag kan kjøpe seg til suksess, men det er hyklersk å påstå at ting er annerledes nå enn det har vært siden PL kom på banen. Er det f.eks forskjell på Liverpool/Arsenal/Chelsea kontra City annet enn summen av penger de bruker på enkeltspillere? Er det verre å fylle opp laget med dyre utlendinger enn billige? <Sitat> Flytter svaret til generell fotballdiskusjon. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Er dette ironi? Hva legger du i mange? Chelsea skal kjøpe 3-4 spillertyper i sommer. Tror 2-3 av disse blir kvalitetspillere/storkjøp. Vær så snill, dette blir for dumt. Carlo er kjent for å være meget nøktern på overgangsmarkedet, får han ikke sitt ønskede førstevalg så lar han heller være å kjøpe. Tror Chelsea på ingen måte vil kjøpe 2-3 storspillere. Angående denne nick/hvem-du-var-tidligere diskusjonen så kunne jeg ikke brydd meg mindre, om jeg skriver med Kjakan, YNWA eller fru Johansen er ett fett. Endret 11. mai 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vi skal bare finne på nick til hverandre? Hvordan kan du sette Zlatan, Ronaldo i samme kategori som når Deco ble kjøpt? For meg blir det sykt. Deco var veldig god, men aldri sammen med topp 10-15 spillere i verden. Min honest opinion. Vi får se hvem som tipper riktig da. Si meg, prøver du å fremstå som en idiot? Er det målet ditt? At det blir sykt for deg bryr meg temmelig langt i ræva. Min honest opinion. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kallenavnet til Daniel bør ihvertfall bli Pedozuuu, det er mer relevant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Aaaah. Nå såg eg at Kjakan kaller Daniel for en pedo. Pedo altså. Er det lov å gjøre på forumet her? Pedo faktisk.... Eg tror nok Chelsea kommer til å snope litt, men ikke i mengder, de har jo roet forbruket kraftig den siste tiden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Dette er grov sjikanering og jeg regner med Danielzu føler seg forulempet! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 G: Ingen fare, YNWA er kjapt ute med rapporteringsknappen til vanlig, så regner med at inlegget hans har han allerede rapportert. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kallenavnet til Daniel bør ihvertfall bli Pedozuuu, det er mer relevant. Pedozoo er jo en karakter i fantasy serien Hatliz eller hva den nå heter. Pedozuu aner jeg ikke hva er for noe. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen som har peiling på om Insua er tatt ut i Argentinas VM-tropp? Degen er ikke med for Sveits. Fantastisk kjøp av Rafa :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Degen kom strengt tatt gratis (ja, jeg måtte rette på ham). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Noen som har peiling på om Insua er tatt ut i Argentinas VM-tropp? Er ikke det, gitt. Vet ikke om den er helt oppdatert da. Målvakter: Sergio Romero, Mariano Andújar, Adrián Gabbarini eller Diego Pozo. Forsvar: Nicolás Otamendi, Martín Demichelis, Walter Samuel, Gabriel Heinze, Javier Zanetti, Clemente Rodríguez, Gabriel Milito, Nicolás Burdisso, Marcos Angeleri. Midtbane: Jonás Gutiérrez, Javier Mascherano, Juan Sebastián Verón, Angel Di María, Mario Bolatti, Javier Pastore, Juan Mercier, Maximiliano Rodríguez, José Sosa, y Fernando Gago, Jesús Dátolo eller Ever Banega. Angripere: Lionel Messi, Gonzalo Higuaín, Carlos Tevez, Diego Milito, Martín Palermo, Sergio Agüero, Ezequiel Lavezzi. Endret 11. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Degen har vel stort sett vært skada eller sugd i år, så det er ikke så rart han ikke er tatt ut.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Skuffende. Litt moro at vi har flere i Englands tropp enn det United har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå