Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ny bortedrakt må jo lages mtp nye sponsorer, men spørs om det blir særlig forandring fra årets (Altså samme drakt, men ny sponsorlogo).

Rafa har denne sesongen bevist at han bør bort (ihvertfall som jeg har oppfattet sesongen). En hel del merkelige taktiske valg gjør at ligatittelen var lenger bort enn noensinne.

For meg hadde det vært en drøm om vi kunne lokket Martin O'Neill bort fra Aston Villa, og han kan gjerne ta med seg et par (engelske) spillere fra Villa til oss. Tror nok han kan gjøre mye ut av Liverpool med nåværende stall + et par forsterkninger, hvertfall mtp det han har gjort med Aston Villa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk drakta i dag, imponerende. 5,5 døgn etter jeg bestilte kom de på døra. Må si den er mye finere i virkeligheten, en av de fineste draktene jeg har. Den nye Standard Chartered-logoen er også pen, forandring fryder synes jeg faktisk.

Ikke hørt noe angående toll, kommer vel ikke til å gjøre det heller da?

Lenke til kommentar

Stemmer det Bolanos. Hadde det vært tollpliktig osv så hadde det nok gått lenger tid. Avh. av hvem som skulle fortollet det ville du da fått et brev der du måtte fylle ut personalia osv osv for førstegangs fortolling.

Nå har den nok gått beint gjennom.

Lenke til kommentar

Joda, toll (eller moms som det er) kan enda skje. I og med at pakken kommer fra DHL, betaler du ikke toll på forhånd (ved henting av pakken) slik du ville gjort om du fikk pakken levert av Posten. Da kommer det regning i etterkant. Men det betyr ikke nødvendigvis at du må betale toll heller, jeg har sluppet unna tidligere. Fikk drakten på onsdag, og har foreløpig hvert fall ikke hørt noe mer fra DHL, men får vente et par uker og se før jeg kan "slippe jubelen løs".

Lenke til kommentar

Åja DHL, da er saken forskjellig ja, sant det Hewitt. Får håpe på det beste, dere da. Hadde jeg vært tollperson så hadde jeg ihvertfall krevet penger for at jeg måtte bruke tiden min på sjekke alt det der med moms/tollbehandling osv på ekle Pool-drakter!

Tuller da, vet jo du har jobb Jotun! Men kanskje du burde ventet til VM før du tok fri? I'm just sayin.

Lenke til kommentar

Tuller da, vet jo du har jobb Jotun! Men kanskje du burde ventet til VM før du tok fri? I'm just sayin.

POKKER! Og det sier du nå???

Vel, får høre med sjefen om eg kan få fire uker fra 17 juni og utover. Får hvertfall med meg en god del av VM da.

I'm lovin it : )

Lenke til kommentar

Håper at de spillerne som reiser fra Liverpool i år går til utenlandske klubber. Da viser de ihvertfall lyst på noe nytt og ikke at det er bare pengene som lokker de bort. Synes ikke City kan tilby noe særlig mer enn penger og et år i CL..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...