Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mulig, Mulig. Fant ingen streamer for kampen,så ble bare med Vg.live. :p

El Zhar ble nå byttet ut for N'Gog. Ble 0-0 :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gratulerer så meget med en 7ende plass og EL kvalikk!

Gleder meg til neste år.

Gratulerer med Mikke Mus-cupen, to år på rad gitt. Klasse.

Lenke til kommentar

Var i konfirmasjon, men fikk fulgt med litt via internett og Twitter (mobil). 0-0 oppsummerer egentlig bare drittsesongen vår, med to skudd i treverket leste jeg noe om at vi vant statistikken over det også. Moro med Golden Glove til Reina, men er egentlig godt at sesongen er ferdig nå. Håper vi får gjort ting riktig i løpet av sommeren og er tilbake der vi hører hjemme om et år.

YNWA

Lenke til kommentar

Ser frem til flere dype, veltenkte og langfattede meningsutvekslinger oss i mellom neste sesong zu. Det har vært enn ære og ikke minst svært bromantic lesning.

Får håpe forumet lever opp til samspillet vårt og fikser laggen innen neste sesong. Ellers blirre klubbskifte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enig i den ja. Begynner å bli kraftig lei formuet. Massa jalla og tåpeligheter man kunne spare seg for, og så fatalt liten takehøyde da gitt.

Kan ikke kalle duster for dust engang.

OG ja, blir spennede å følge med hva som(om noe) skjer i sommer.

Skal vi forøvrig ha en Årets spiller-kåring?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skal vi forøvrig ha en Årets spiller-kåring?

Er det strengt tatt noen vits? Hvem andre enn Reina kan det være egentlig? Kanskje Torres, men han har jo vært skada halve sesongen, Reina har prestert på et høyt nivå gjennom hele sesongen. Som Super sier på forrige side så hadde vi nok vært på nedre del av tabellen om det ikke hadde vært for Reina og Torres.

Resten av spillerne får faktisk strykkarakter alle sammen omtrent. Denne sesongen gidder jeg egentlig ikke tenke mer på en gang, får bare gå i glemmeboka og fokusere framover. Neste år tar vi PL!

Blir spennende å se hva som skjer framover nå mtp eiere, Rafa, transfers osv. Håper virkelig vi kjapt får en avklaring på hva som skjer med Rafa i det minste. Jævla sjokk om alt blir satt på vent og det ikke skjer en dritt før august og da er alt for seint og vi får en ny fucka sesong, også bare baller det på seg.

Edit: Enig med det om forumet. Mye rart som skjer her for tida. Synes det tekniske er blitt dårlig, treigt og bugga og jævlig. Og takhøyden er lav. Et eget fotballforum uavhengig av diskusjon.no eller noen supportersider eller noe sånt hadde vært ålreit! Delt opp som her i kategorier etter de største lagene og med en litt høyere takhøyde, dog ikke helt db.no og de greiene der.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

For første gang er jeg faktisk glad for at en PL-sesong er slutt. For en fiaskosesong, skal glemmes like fort som vi forsvant ut av teten. Jeg har alltid troen, men kommer det ikke inn betydelige forsterkninger i sommer, har jeg bange anelser om neste sesong også. Vi må for faen greie å prestere bedre enn vi gjør. Å gå fra to til halvpartene av kampene tapt er sykt.

Lenke til kommentar

Føler det samme, ser bare frem mot en spennende sommer med fotball-VM og forhåpentligvis eierskifte, mulig managerskifte og endel nye forsterkninger.

Ellers er pakka med ny drakt pluss litt stæsj på vei hjem nå. Blir spennende! :)

Noen som vet om vi får ny bortedrakt neste år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...