Teitgutt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ringte meg, og kom opp på jobb med trøya sidan eg ikkje var heime. service:) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Nytrøya er jo faktisk ganske så nydelig med #20 Mascherano på ryggen! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Når ble den sendt? Det går via DHL så det går veldig kjapt og pakken kommer på døra ja. Min kom vel dagen etter den ble sendt fra Liverpool, og kom på døra i 16-tiden. Hm, ok. Bestilte på onsdag, synes det hadde gått utrolig fort om pakka hadde kommet i går. "Your Liverpool FC order has been despatched" Hva betyr despatched? Finner det ingen steder. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Betyr at den har blitt sendt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) *Scratch that* Endret 8. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du får vel en link i mailen fra Liverpool hvor du kan se akkurat hvor pakken er til enhver tid. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ganske morsomt å få trøya i posten 2 dager før den ble sluppet i UK Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Carragher gjør comeback på landslaget Artig for han, og han blir jo aldri skadet heller så det burde ikke være negativt for klubben. Nå gleder jeg meg bare ENDA mer til VM. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Han blir med som backup. Jaja, greit med en gratis ferie. Satser på at han danker ut en skral Rio Ferdinand, som er enda skralere enn 90år gamle damer. Helt utrolig at Owen Hargreaves er aktuell for troppen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kan fort bli en gratis ferie ja. Stusset også på Hargreaves. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er vel fordi de fleste med to øyner ser hvor verdifull Owen Hargreaves er skadefri. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Mens vi er inne på temaet. Er Aquilani med i troppen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er vel fordi de fleste med to øyner ser hvor verdifull Owen Hargreaves er skadefri. Så verdifull at han ordner seriegull til United imorgen. England er vel ikke eneste land som har tatt med en spiller som har vært ute med skade i lang tid. Leste at Ghana har satt opp en spiller i bruttotroppen som ikke har spilt på 2 år. Mens vi er inne på temaet. Er Aquilani med i troppen? Til VM mener du? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Han er ikke med i den foreløpige troppen. Så da blir det ikke noe VM på Aquilani. http://liverpool.no/newspg.aspx?id=24534&zone=1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Så skal det da endelig avgjøres hvilken plassering Liverpool får denne sesongen. Jeg tippet 5. plass før sesongen startet, og ble betegnet som pessimistisk. De fleste trodde jo på dette tidspunktet at Liverpool denne sesongen ville være med å kjempe om tittelen, selv media med sine såkalte eksperter trodde dette. Alt var basert på hva som skjedde forrige sesong, uten å ta i betraktning alt det fatale som skjedde før sesongstart. Men i dag spiller vi altså for en 6. eller 7. plass, så i virkeligheten var også jeg for optimistisk for denne sesongen. Likevel skal vi være glade for at vi tross alt ligger såpass høyt oppe. Jeg vil påstå at det er takket være to spillere – eller nøkkelpersoner kan vi kanskje kalle dem – som er direkte årsak til at skuta har holdt seg sånn noenlunde flytende. Hadde det ikke vært for disse to, kunne sesongen fort ha blitt en kamp for å overleve! Høres brutalt ut, kanskje er det noe overdrevet også, men vi ville fort vært godt nede på den nedre halvdel i alle fall. Hvilke spillere er det jeg så snakker om? Gerrard? Benayoun? Johnson? Mascherano? Carragher? Nei, selv om alle disse er spillere som i utgangspunktet burde utgjøre en forskjell, har de alle hatt en skuffende sesong i forhold til hva vi kunne forventet. Derimot har vi hatt to matchvinnere på laget, én i hver ende; Torres og Reina. Til tross for at Torres har vært skadet halve sesongen, er han likevel vår suverene toppscorer! Det er virkelig en tankevekker. Hvem skulle puttet målene hvis han ikke kunnet spille disse kampene? Og tenk på alle de viktige redningene Reina har hatt som har gjort at vi har klart og karre til oss poeng jevnt og trutt. At Reina nå har mulighet til vinne Golden Glove til tross for så mange baklengsmål vi har måtte oppleve denne sesongen, sier litt om hvor viktig Reina tross alt har vært. Forsvaret vårt har vært lekk, Gerrard har bare glimtvis vist seg som den store spilleren vi er vant til å se, og angrepet vårt uten Torres er til å grine av. Midtbanen har vært blottet for selvtillit, og manageren har virket helt handlingslammet. Det har virkelig vært en trist sesong for oss røde. Hvordan framtiden ser ut vil i stor grad avhenge av hva som skjer i sommer. 4 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Bra oppsummert Superparanoid. Jeg var også svært pessimistisk før denne sesongen, noe jeg egentlig alltid blir når vi selger viktige spillere. Langtsiktig tror jeg Johnson kommer til å bli mye viktigere for oss enn Arbeloa var, og han viste jo i første del av sesongen hvor god han er, men skadene ødela mye for han. Det er så typisk at nesten alle våre beste spillere er de som har slitt mest med skader denne sesongen (Torres, Gerrard, Johnson og til en viss grad Benayoun). Vi er utvilsomt det "topplaget" i PL som sliter mest når vi har skader på nøkkelspillere. Alt for tynn tropp. Neste sesong kommer til å avhenge svært mye av hvordan Benitez velger å bruke Gerrard/Lucas/Aquilani. Jeg ser for meg en ny begredelig sesong hvis han velger å bruke Lucas og Masche sammen på midten. Edit: Noen som ser kampen? Løp rundt i hele Bergen for å finne en pub som viste den, men fant ingen. :S Endret 9. mai 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hvorfor valgte Rafa å sette El Zhar alene på topp og N'Gog på benken i dagens kamp? N'Gog har vært småskadet da,sikkert derfor,men heller Kuyt eller Babel alene på topp enn marokkaneren. Endret 9. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hadde jo et ærlig skuddforsøk i det minste. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hvorfor valgte Rafa å sette El Zhar alene på topp og N'Gog på benken i dagens kamp? N'Gog har vært småskadet da,sikkert derfor,men heller Kuyt eller Babel alene på topp enn marokkaneren. Er vel Kuyt som har spilt alene på topp, med El'Zhar og Babel på vingene? (Hvertfall i andre omgang, fikk ikke sett første) Endret 9. mai 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå