Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Trenger ikke ha et bra skuddbein for å lage mål.

Og at Kuyt sitt er bedre? hehe

Så han forventa at Liverpool etter den dårligste sesongen på mange år, uten Torres, uten noe særlig å spille for (utenom et mikroskopisk teoretisk håp om 4.plassen) og med 120 minutter i beina 3 dager i forveien skulle ha varta opp med festfotball og slått sterke Chelsea som har et ligagull å spille for? Morsom skrue. Hvis noen i det hele tatt mener at Liverpool tapte med vilje så blir jeg helt satt ut faktisk. Har snakka med en del United-supportere etter kampen og ingen mener Liverpool tapte med vilje, bare at de er ubrukelige, og det kan jeg til dels være enig i.

Lazio derimot. Huff. Blir faktisk kvalm av at idioten sammenligner Liverpool med den klubben.

This

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det derimot mye som tyder på at Rafa går, og hvis vi skal se på alternativer er Klinsmann, Rijkaard og Magath interessante navn i mine øyne. Er mer tvilsom til navn som Hogdson og O'Neil, men dersom det skulle bli en av de vil de ha min støtte og få sjangsen til å bevise at jeg tar feil.

Klinsmann er sykt å sette i samme "ønskeliste" som disse to. Hva har han utrettet på klubbnivå? NADA!

Rijkaard tror jeg får seg en kulturkrasj hvis han kommer til oss. Han har vært vant til å velte seg i ressurser og stjernespillere siden 2003. Blir en annen hverdag når han kommer til Liverpool der du må selge for å kjøpe. Han har jo kunne "pekt på de han vil" siden han tok over i Barca.

Felix Magath er en jeg tar imot med åpne armer, dog er ikke han en trener som blir veldig lang tid. 3 sesonger er vel hans "personalbest" for periode i en klubb.

Mine favoritter er klart O`Neil, Mourinho og Hiddink.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt tåpelig av deg å sitere andre, men utgi det som om det var meg som sa det.

Skulle tro du var en dust eller noe. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

skrev ikke du det der? virket som du skrev det og slettet det etterpå (redigerte).

uansett, jeg debatterer om sak og ikke person her. Det som står i qouta tekst er det jeg svarer på. Uavhengig av hvem som skrev det.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

skrev ikke du det der? virket som du skrev det og slettet det etterpå (redigerte).

Nope.

Når man siterer noen,lønner det seg å sitere riktig. ;)

Lenke til kommentar

Når man siter noen,lønner det seg å sitere riktig. ;)

Pfff.... Dummeste eg har hørt. Det viktigste er å finne noe skriftlig på nett og fremsette det som en sannhet hevet over enhver tvil. Hvor eller hvem det skriftlige kommer fra betyr ikke en dritt.

Lenke til kommentar

Benayoun har et rimelig dårlig skuddbein i forhold til resten av de han kan sammenligne seg med i Liverpool. Ligger bak både Kuyt og Babel på de skillsettene.

er du HEILT på styr? Benayoun er etter mi meining den einaste i klubben som kan måle seg med plasseringsevnene til Torres. Om det så går på bekostning av kraft i skuddet, så er ofte ei lur plassering betre enn eit kraftskudd.

Lenke til kommentar

Bestiller min første drakt med lange ermer, ser litt fint ut. 23 Carragher på ryggen :love:

EDIT: Ser ut som det er salg på treningsjakker og t-shirts. Må handle litt da. Er ikke noen bakdeler med å handle endel ting sammen?

EDIT2: Har ikke snøring på de engelske størrelsene. 46-48", det største de har, sikkert perfekt :p

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tottenham tok siste CL-plass da, greit nok. Heller Tottenham enn fuckings City og Barry.

Tom Hicks mener at et oppkjøp av Liverpool kan ta opptil 2 freakings år.Mye på grunn av at han forelenger en pris på £800M.

Holy smokes.

Forientina ønsker å kjøpe Aquiliani også, fy fabian så hardt jeg skal le av fortvilelse om han selges.

OG ja, påstanden om at Yossi har elendig skuddfot er nærmest latterlig.

Lenke til kommentar

Bestiller min første drakt med lange ermer, ser litt fint ut. 23 Carragher på ryggen :love:

EDIT: Ser ut som det er salg på treningsjakker og t-shirts. Må handle litt da. Er ikke noen bakdeler med å handle endel ting sammen?

EDIT2: Har ikke snøring på de engelske størrelsene. 46-48", det største de har, sikkert perfekt :p

Ikke noen ulempe med å handle flere ting, annet enn at hvis du må ut med moms og sånn (noe du egentlig må når det er over 200,-, men slipper av og til unna) så blir det jo litt mer siden du handler mer. Men fraktprisen er samme uavhengig av hvor mye du tar med. Jeg kjøpte en stykk av den hvite treningsjakka til £25, men jeg har jævlig mye Liverpool-treningstøy fra før da, ellers hadde jeg handla enda litt mer. ;) Og ikke kjøp 46-48" hvis du ikke allerede har gjort det! Jeg kjøpte 38-40", er ca. 187 høy. Og den er ganske perfekt, om enn kanskje en størrelse mindre hadde vært helt perfekt. Så med mindre du er gigantstor, gå for 38-40 eller mindre hvis de har! :p

Lenke til kommentar

Benayoun har et rimelig dårlig skuddbein i forhold til resten av de han kan sammenligne seg med i Liverpool. Ligger bak både Kuyt og Babel på de skillsettene.

er du HEILT på styr? Benayoun er etter mi meining den einaste i klubben som kan måle seg med plasseringsevnene til Torres. Om det så går på bekostning av kraft i skuddet, så er ofte ei lur plassering betre enn eit kraftskudd.

Støtter faktisk YNWA32 her. Benayoun har ikke noe spesielt bra skuddbein. Er en grunn til at han alltid prøver å drible seg helt frem til keeperen.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting. Bestilte drakt og noe greier på onsdag, står nå som status at jeg kan forvente levering innen 19:31 i dag. Leveres pakka på døra? Og hva om jeg ikke er hjemme? :dontgetit:

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...