Varmo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis vi ender på 7. plass vil vi starte sesongen med EL-kvalikk så tidlig som 29. juli. Dette er under 20 dager etter at VM-finalen spilles i SA. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nok av tid til å samle krefter det. Dessuten har dere jo bare dere selv å takke, UEFA må bare sørge for at sesongen begynner når den skal. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Selvfølgelig, men det er likevel bekymringsverdig med tanke på spillerne våre i VM. Mange vil nok slite med å få en skikkelig grei ferie, noe som kan ha konsekvenser for formen videre utover i sesongen. Men det er jo ikke så mye å gjøre med det, det er baksiden ved EM/VM. Fikk for øvrig drakta i dag. Driiitpen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Selvfølgelig, men det er likevel bekymringsverdig med tanke på spillerne våre i VM. Mange vil nok slite med å få en skikkelig grei ferie, noe som kan ha konsekvenser for formen videre utover i sesongen. Men det er jo ikke så mye å gjøre med det, det er baksiden ved EM/VM. Fikk for øvrig drakta i dag. Driiitpen. Ja så også den nye drakten til LFC igår. Absolutt penere enn de tidligere, mye bra detaljer. Selv om oppdelingen av stripene kunne vært gjort annerledes. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nok av tid til å samle krefter det. Dessuten har dere jo bare dere selv å takke, UEFA må bare sørge for at sesongen begynner når den skal. Klandrer ingen, og vi har helt klart oss selv å takke (vi kan jo fortsatt gå forbi Villa også), men er litt bekymringsverdig med tanke på at spillerne som kommer fra mesterskap også skal ha litt ferie som Hewitt sier. Og dermed få kort tid med resten av laget før første offisielle kamp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Link til hvor du kjøpte, Hewitt? Og pris inkludert frakt/toll? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Kjøper alltid fra offisielle shopen, grei pris og offisielt trykk. Prisen ble £64 inkl. frakt = 575,-. Toll kommer evt. som regning siden, ca. 200,-. Release er i morgen. Fikk også med en gave i form av gymsekk og håndkle, samt at jeg kjøpte en treningsjakke på tilbud i tillegg. ^^ Endret 5. mai 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Møter vel ikke så jævla tøffe lag i kvalikken til EL, så kan jo bare ta det som en del av pre-season. Da kanskje vi kan matche førstelaget litt litt tidligere også. Null stress. Men mtp VM er det jo litt bekymringsverdig at spillerne ikke får så lang ferie. Men det ordnar seeeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tony Barrett lanserer Roy Hodgson og Martin O'Neill som de mest aktuelle for Rafas jobb. Hodgson wtf? Greit at han har gjort det bra i Fulham, men vil da faen ikke ha en trener som for ikke mange sesonger siden var i Viking, det blir helt feil for meg! Har dog mye mer sansen for O'Neill da, har vært inne på tanken tidligere. Har ikke sansen for noen av de to jeg, som Liverpooltrener that is. Men blir spennende å følge Liverpool i sommer. Tony Berrett hevder at Rafa forsvinner, har mer og mer troen på at det faktisk stemmeer. Trist om Torres forlater Liverpool uten en eneste trofe. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Torres forlater ikke Liverpool i sommer. Jeg har han bakpå den nye drakten. Jeg har troa. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Torres forlater ikke Liverpool i sommer. Jeg har han bakpå den nye drakten. Jeg har troa. Kan gå på en smell der... Men for å avlive et par rykter rundt Torres. Når han gikk til Liverpool, så gikk han ikke etter pengene. Så hvorfor skal han gjøre det nå? Han har også uttalt at han ikke kunne tenkt seg å spille for en annen klubb en Liverpool i PL, og har også i det siste sagt at vis han forsetter i PL blir helsa ødelagt(ja, han får kanskje mer hvile i en annen klubb med flere spisser). Så vis han forlater Liverpool, så tror jeg ikke det blir til en annen klubb i PL. Han er såpass sympatisk og grei fyr, at han ikke stikker til Chel$ki eller Shitty, 2 av de største drittklubbene i England. Vis han går til Barcelona så unner jeg han det beste, håper egentlig han kommer i samme klubb som Villa en gang. Så spørs det hvordan han trives i Liverpool nå. Han har jo sagt at han trives veldig godt og vil spille for Liverpool et par år til. Håper ikke han er av den typen som kun går etter trofè, selv om jeg skjønner vis han vil ha et par trofè i lomma før han legger opp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Skal sies at Hewitt var blant dem som kjøpte bortedrakten i fjor med Keane bakpå. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tony Barrett lanserer Roy Hodgson og Martin O'Neill som de mest aktuelle for Rafas jobb. Hodgson wtf? Greit at han har gjort det bra i Fulham, men vil da faen ikke ha en trener som for ikke mange sesonger siden var i Viking, det blir helt feil for meg! Har dog mye mer sansen for O'Neill da, har vært inne på tanken tidligere. Har ikke sansen for noen av de to jeg, som Liverpooltrener that is. Men blir spennende å følge Liverpool i sommer. Tony Berrett hevder at Rafa forsvinner, har mer og mer troen på at det faktisk stemmeer. Trist om Torres forlater Liverpool uten en eneste trofe. Hvem ønsker du deg som ny Liverpool trener hvis Benitez tid er over etter Hull kampen? ser at flere her inne bare avviser den ene etter den andre managerkanidaten. Hvem vil dere egentlig ha? Benitez? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Om Liverpool må selge en spiller på grunn av det økonomiske vil jeg mye heller se Gerrard dra, enn Torres. Men aller helst beholde begge. Ser helst at Benitez trener ut 2010-2011 sesongen jeg. Men om han går så kanskje Frank Rijkaard hadde vært rett mann. Endret 5. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 [quote name='YNWA32' date=' 5. mai 2010 - 19:13' Hvem ønsker du deg som ny Liverpool trener hvis Benitez tid er over etter Hull kampen? ser at flere her inne bare avviser den ene etter den andre managerkanidaten. Hvem vil dere egentlig ha? Benitez? Regner med at jeg er en av de du sikter til. Som sagt tidligere så gir jeg Benitez en sesong til på å bevise at han er rett mann for jobben, jeg har fortsatt tro på at han kan utrette noe, men hvis han blir så må han prestere neste sesong, dvs. være en reel utfordrer i ligaen, samt prestere i cuper. Nå er det derimot mye som tyder på at Rafa går, og hvis vi skal se på alternativer er Klinsmann, Rijkaard og Magath interessante navn i mine øyne. Er mer tvilsom til navn som Hogdson og O'Neil, men dersom det skulle bli en av de vil de ha min støtte og få sjangsen til å bevise at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Torres er sykt god, men han er dessverre for mye skadet. Selg driten og kjøp par nye spisser. Da kan vi også selge Gerrard, Johnson, Agger, Riera. Ellers har vel Benayoun vært litt skadet han også, så da kan vi godt selge han au i samma slengen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror dere skal ta imot Hodgson og O'neil med åpne armer. Er absolutt ikke noe fan av O'neil man han kan lede et lag kynisk opp mot toppen. I tillegg kan han tiltrekke seg spillere som Young m.fl. Hodgson har alltid vært en god trener. Det beste med dem begge er at de er Britiske. Å mye bedre alternativer enn de andre nevnte. folk ser seg blind på store og pene navn isteden for å se på resultater. Det Liverpool trenger er gutsen som Carragher symboliserer når spillermaterialet ikke er der, men dette mangler stort sett alle de andre spillerene. Det får Britiske trener naturlig inn i laget. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Skal sies at Hewitt var blant dem som kjøpte bortedrakten i fjor med Keane bakpå. Hah, kjeft. Velger å se på det som å hedre en Liverpool-supporter. Skulle Torres gå så vil denne drakten være en hyllest av ham de årene han har gjort seg til en mini-legende hos oss, men det var jo litt symbolikk bak da jeg tok ham (ikke bare at han er Gud), og det er at jeg er sikker på at han blir. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kunne tenkt meg å prøvd Bønna på topp jeg, med Gerrard/aquilani like bak. Oh my gooo...*sette tyggisen i halse* Sa du dette i edru tilstand mister? Indeed, riktig nok trøtt. Ikke alene da, men i 4-4-2 når Torres ikke spiller. Bønna er en av få som kan trokle forsvar og lykkes med det. Han er ok avslutter, men sammen med en "in the box" spiss tror jeg det kunne blitt bra. Benitez har bedt han avslutte mer selv, så det spørs om det er noe senario. Det Liverpool trenger er gutsen som Carragher symboliserer når spillermaterialet ikke er der, men dette mangler stort sett alle de andre spillerene. Det får Britiske trener naturlig inn i laget. Ikke sett mye til den gutsen i år, men nettopp Carra viste det sinnsvakt godt mot Everton. Dog skulle det bare mangle. I fjor hadde jeg lyst å kjøpe Steven Irland, vet ikke helt hvordan det har gått med han i city i år, men han ryker nok ut når lommeboka kommer på klem. Tror ikke Torres drar. Gerrard hadde dratt, så hadde jeg tenkt jaja, so long. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kunne tenkt meg å prøvd Bønna på topp jeg, med Gerrard/aquilani like bak. Oh my gooo...*sette tyggisen i halse* Sa du dette i edru tilstand mister? Indeed, riktig nok trøtt. Ikke alene da, men i 4-4-2 når Torres ikke spiller. Bønna er en av få som kan trokle forsvar og lykkes med det. Han er ok avslutter, men sammen med en "in the box" spiss tror jeg det kunne blitt bra. Benitez har bedt han avslutte mer selv, så det spørs om det er noe senario. Det Liverpool trenger er gutsen som Carragher symboliserer når spillermaterialet ikke er der, men dette mangler stort sett alle de andre spillerene. Det får Britiske trener naturlig inn i laget. Ikke sett mye til den gutsen i år, men nettopp Carra viste det sinnsvakt godt mot Everton. Dog skulle det bare mangle. I fjor hadde jeg lyst å kjøpe Steven Irland, vet ikke helt hvordan det har gått med han i city i år, men han ryker nok ut når lommeboka kommer på klem. Tror ikke Torres drar. Gerrard hadde dratt, så hadde jeg tenkt jaja, so long. Benayoun har et rimelig dårlig skuddbein i forhold til resten av de han kan sammenligne seg med i Liverpool. Ligger bak både Kuyt og Babel på de skillsettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå