Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet selvsagt ikke mer en noen annen.

:ohmy:

Problemet med folk her inne er at de ikke takler at folk kommer med sterke meninger basert på fakta og logisk tankegang.

2-4-6-8-10-??-14-16.... , virker som folk synes det er jævlig at noen prøver å komme med en klar mening om at bak ?? sjuler det seg "12". Det er jo ikke 100% og langt fra sikkert.

Alt skal linkes til med sikre kilder. Går det rykter kan ikke disse nevnes uten at det er signert kontrakt. Alle rykter = tull. Alle empiriske slutninger = tull.

Selv Jovanvich er vel for mange her inne bare rykter, aldri på vei til Liverpool.

Lenke til kommentar

Haha, Priceless! :!:

Velger å ikke kommentere det første sitat i den posten.

Når det gjelder kilder og slikt, så går det mer på hvordan du bruker dem. Du spikrer ofte opp rykter som knallhard fakta, ihvertfall ordlegger du deg slik. Jeg har flere ganger sagt ting uten å kunne vise til kilder (Italiensk Radio/Videosnutter/Aviser er vanskelig å vise til for å si det mildt).

Lenke til kommentar

Jeg vet selvsagt ikke mer en noen annen.

:ohmy:

Problemet med folk her inne er at de ikke takler at folk kommer med sterke meninger basert på fakta og logisk tankegang.

2-4-6-8-10-??-14-16.... , virker som folk synes det er jævlig at noen prøver å komme med en klar mening om at bak ?? sjuler det seg "12". Det er jo ikke 100% og langt fra sikkert.

Alt skal linkes til med sikre kilder. Går det rykter kan ikke disse nevnes uten at det er signert kontrakt. Alle rykter = tull. Alle empiriske slutninger = tull.

Selv Jovanvich er vel for mange her inne bare rykter, aldri på vei til Liverpool.

Når du skriver "Torres på vei til Barcelona!" (f. eks.) uten å linke til kilder, eller noe som helst, så reagerer folk. Du ordlegger deg helt usedvanlig bastant, hele tiden. Og oppgir ofte ikke kilder i det hele tatt. Begge de delene gjør at det er vanskelig å ta deg mere seriøst enn jeg tar Adriwen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dagens ord er tydeligvis Empiri/empirisk. :)

Dårlig gjort å si akkurat det samme som jeg skulle si'a.

Hører rykter(altså rykter, ikke fremvist fakta) om at Rafa har avlyst møte med Broughton to ganger.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det folk ikke takler er når folk kommer med sterke meninger, kaller det fakta og logisk tankegang, mens det kun er løse rykter fisket opp fra et obskurt søk på google eller diverse løsaviser rundt om på den vide web.

Endret av Alastor
Du klarer å poste innlegg uten hersketeknikk :)
Lenke til kommentar

Relativ lav vil jeg tro.

Han har jo tidligere avslørt at Real Madrid har vert på ham flere ganger,

med fet lønning, og et budsjett som en våt drøm. (4 ganger tror jeg)

Hvem skriver dette Erlend?

Senario: Barca selger Zlatan og ønsker å kjøpe Torres?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

En klubb full av usypmatiske grisespillere, skorter ikke på dem ;) United feks. - Giggs da, og Park, happy? :innocent:

Ja så det nå, hadde gått meg husforbi den der. Skulle ikke forundre meg om Barca kunne tenkt seg Torres i spann med Villa, hvem villle ikke det liksom? Hva kjøpte de Zlatan for?

Lenke til kommentar

Ja du sier jo noe. Torres + Villa på topp for Barca hadde vært fryktinngytende. Zlatan gikk vel for Eto'o + relativt mye cash. Syke greier. Men tviler vel på at Barca gidder å gå for Torres nå som de mest sannsynlig får Villa. Klarer ikke å se noen andre enn Real utenfor England som kan hente Torres, men dit tror jeg ikke Torres går av respekt for AM, måtte jo evt. vært en av de italienske da, men veit ikke helt hvordan den økonomiske ståa der er nå jeg? :hmm:

Edit: Det beste hadde jo strengt tatt vært om VI hadde henta Villa, så kunne vi hatt de på topp. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Så han forventa at Liverpool etter den dårligste sesongen på mange år, uten Torres, uten noe særlig å spille for (utenom et mikroskopisk teoretisk håp om 4.plassen) og med 120 minutter i beina 3 dager i forveien skulle ha varta opp med festfotball og slått sterke Chelsea som har et ligagull å spille for? Morsom skrue. Hvis noen i det hele tatt mener at Liverpool tapte med vilje så blir jeg helt satt ut faktisk. Har snakka med en del United-supportere etter kampen og ingen mener Liverpool tapte med vilje, bare at de er ubrukelige, og det kan jeg til dels være enig i.

Lazio derimot. Huff. Blir faktisk kvalm av at idioten sammenligner Liverpool med den klubben.

Lenke til kommentar

Tony Barrett lanserer Roy Hodgson og Martin O'Neill som de mest aktuelle for Rafas jobb. Hodgson wtf? Greit at han har gjort det bra i Fulham, men vil da faen ikke ha en trener som for ikke mange sesonger siden var i Viking, det blir helt feil for meg! :p Har dog mye mer sansen for O'Neill da, har vært inne på tanken tidligere.

Chelsea vil visst slenge seg inn i kampen om Torres. Liker ikke veien dette går. Kan jo føre til en budkrig og et tilbud som klubben rett og slett ikke kan si nei til. :hmm: Men enn så lenge får vi stole på at Torres mener det han sier om at hvis han skal bort så blir det bort fra øya.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hvis 70 millioner pund blir lagt på bordet så tror jeg ikke at ledelsen er sen med å godta det. Klubben er til salgs, sikkert som en bit hvis mulig eller i deler. Det er også mye rødt i boka, eneste som kan stoppe det er vel torres selv. Hvis de byr da.

Lenke til kommentar

La oss si at Torres går for 70mill pund da, til enten Chelsea, City eller noen andre. Hvor mye tror dere Rafa vil få av de pengene å kjøpe nye spillere for? Jeg tviler på at han får alt, og jeg tviler på at han får så mye som 50mill pund. Leste tidligere et eller annet sted at Rafa har fått beskjed om at budsjettet for spillerkjøp til sommeren er på lusne 15mill pund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...