ErlendRU Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hva skjer hvis Fulham vinner EL og blir direkte kvalifisert? Mister vi plassen i EL om vi skulle ende på 7.plass da? Edit: Fant på .no at kvoten blir utvidet. Puh. Endret 1. mai 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Det tror jeg ikke. Har pleid å være sånn at det alltid blir en ekstra plass om et lag både kvalifiserer seg gjennom hjemlig liga og vinner CL/EL. I dette tilfellet kvalifiserer ikke Fulham seg gjennom ligaen, og da blir det som vanlig med de andre plassene. EDIT: ja, du fant svar. Endret 1. mai 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Og det har du helt rett i. Problemet er at vi sannsynligvis ikke har penger i sommer til å forsterke benken med klassespillere. Derfor må vi ha spiller som Bønna. Han kan til tider leke med hvilken som helst forsvarspiller i PL. Angående Tropp/ Første 11. Dette er hva jeg mener vi må ha inn for å håpe å kjempe om 4.plass neste år (sett med Benitez og 4-2-3-1): Inn i første ellveren: - Venstreback (= Insua blir backup) - Venstreving (= Babel/Benayoun blir bare backups) Inn i troppen: - Spillende sentral midtbane (backup for Aquiliani) - Backup Høyreback (som gjerne kan vikariere på en annen plass) - Midtstopper (god på hodet, ikke aå treg som Kyrgiakos) - Offensiv midtbane (som kan spille sentralt og på en vingplass) - Spiss, en spiss som gjør N`Gog til 3.valg og som ikke gjør oss så avhengige av Torres. Jeg ønsker meg med andre ord 2-3 klasse spillere og 4-5 backup spillere. Spillere ut: Aurelio (går på Free Transfer) Degen £1M - £0 Kyrgiakos £1M (eventuelt beholde han i sitt siste kontrakts år) Riera £6M Konkrete spillere jeg tror vi kan få: VV: Joe Cole - Free Transfer MS: Kim Kallstrøm - Free Transfer, kan spille VV, SM, OM. HB: V.Torosidis - £5-7M. Kan også spille VB og DM. SM: Mark Noble - £12-15M. Kan spille i de fire offensive rollene mellom Macherano og Torres. SM: Rafael V.Vaart - £12-15M. Samme som Noble. Mange offensive roller. VV/VB: Charles N`Zogbia. Kan spille på begge vingene og som venstreback. A: Milan Jovanovic, Free Transfer. Rask spiss som kan spille HV. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvilke fire roller er det snakk om at du mener Noble kan spille? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ut i fra hva han skriver går jeg ut i fra at han mener enten sentral midtbane eller en av de tre (høyre,venstre,sentral) rollene bak Torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Kamptråd? Kun to igjen denne sesongen. Endret 1. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jepp, få opp kamptråden. Denne kampen bestemmer egentlig hvem som skal vinne serien! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvilke fire roller er det snakk om at du mener Noble kan spille? Siste 10 kampene for West Ham har Noble spilt både venstre ving, høyre ving og sentral midtbane. Han kan spille bak Torres, men primært i "Alonso" rollen. Men kan også brukes på vingene som nødløsning. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Yes, akkurat i det jeg var ferdig med å skulle til å poste kamptråden klikket siden og alt ble borte. Great! Flere enn meg som synes d.no er ekstremt ustabilt om dagen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Flere enn meg som synes d.no er ekstremt ustabilt om dagen? Vært det siden OL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Vært slik siden det nye designet. Lønner seg å copy-save alle innlegg før man trykker på postknappen. Iallefall store og lange innlegg. Endret 1. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Da er kamptråd opprettet. Siden den opprinnelige forsvant så blir denne av det enkle slaget. Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) The glass was half full.... But not anymore. City og Tottenham vant. Et pluss er at Europaleagespill neste år er sikret. Endret 1. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er jo ikke HELT over da. Vi vinner begge våre kamper og ender på 68 poeng. City - Tottenham blir uavgjort. Burnley og West Ham slår Tottenham og City. Vi kommer på 4. plass med 68 poeng foran Tottenham, også med 68 poeng, men dårligere målforskjell. City får 67 poeng. Villa kan maks få 67 poeng. Det kan gå. PS. Er det noen religiøse Liverpool-supportere som kan be for oss, sånn i tilfelle. Takk. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det mest realistiske vi kan håpe på er at vi går forbi Aston Villa og får 6.plassen. Da slipper vi kvalikk til EL virker det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Liker ikke at Gerrard leker Rooney mot Chelsea. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Og der var det lille håpet om 4. plass fullstendig borte. 2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fortsatt sjangs på 6.plass da. Imponerende! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fortsatt sjangs på 6.plass da. Imponerende! får krysse fingra for at Blackburn tar poeng mot Aston Villa og Liverpool gjør jobben mot nedrykksklare Hull. Følgende av 6.plass blir: # Direkte kvalifisert for Europa-League. # Vålerenga - Liverpool på Ullevål stadion. Klarer vi bare 7.plass: # Kortere Pre-season i en VM sesong (KRISE) # Ingen Liverpool kamp i Oslo (beste fall reserver+junior tropp). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nja, 6.plass går vel inn i 4.kvalikkrunde, mens 7.plass går inn i 3. Men uansett er det en fordel å komme på 6. ja, uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå