Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kommer an på hva slags trener vi evt får igrunn. Liverpool må uannsett bygge om laget, bedre vinger for eksempel. Kuyt kan ikke fortsette som ving og legge innlegg, for det er han rett og slett ikke god nok til. Maxi kan funke, men hadde sett at Liverpool bruker han som backup og at det blir kjøpt inn en høyreving til. Samt om Liverpool vil beholde Torres, så kan man ikke forstette med den formasjonen Rafa bruker nå, Torres alene på topp blir for farlig for spilleren. Ingen har sagt at Rafa bare har elendige kjøp heller,guttorm. Men er ikke å overdrivende å si at han har flere bomkjøp enn godkjøp.(Noe som også går på det økonomiske aspektet selvsagt). Sagt det før og sier igjen, vil ikke sparke Rafa etter denne sesongen, og er villig til å gi han ut 2011. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=4OgTNh4paK4 Endret 30. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er klar over det zu, det er bare lei av at kjøpene i seg selv er årsaken til alt vondt. Det er som du lister opp mange grunner til at sessongen er blitt som den er blitt. Er lei av at supporterene ikke klarer å se the bigger picture som det heter. Ja han har mange dårlige kjøp, og det er helt klart en av hans svakere sider. Usikker på Kuyt gitt, i fjor ville jeg ikke solgt ham for noen sum, mens i år har jeg gått å tenkt på salg stadig vekk. Helt enig i at han ikke kan forsette som ving, innlegga er elendige. En annen formasjon har jeg vert for i åresvis. Noe jeg vil ha inn er mer tekniske spillere, kvalitesvinger samt 1 ny spiss. Muligens en venstreback/venstreving ala Rise/Aurelio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Sa ingenting om å selge Kuyt, bare rokkere han. Men er viktig å ikke tviholde på spillere på bakgrunn av hva de har gjort for klubben,noen ganger er det riktig å selge. Mulig tiden er inne for å la Kuyt gå? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Spesielt om Juve forsatt vil ha ham og betale en del for ham. Tenk deg en en kvalitetsving kontra Kuyt, det er jo himmel på jord i forhold. Dog kan man ikke undervurdere arbeidsinnsatsen hans, og den løpinga betaler av seg noen ganger. Spaceman. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Kuyt's arbeidinnsats er eneste grunnen han fremdeles er på Liverpool, men kontra alle hans mindre gode sider(teknikk,førstetouch,målteft,innlegg,finter,fart) så har Liverpool som klubb mer å tjene på å selge\bytte han for en annen spiller.(kommer selvfølgelig på hvilken spiller også da, ikke snakk om Frank Strandli her). Men selv med såpass mange minusider,så veier arbeidsinnsatsen hans opp for alt, og det sier litt på hvor mye og hvor viktig den fyr'n jobber. Samt han er jo King of Returns også da. ^^ Edit: OM Juve får Rafa, kommer de til å prøve å sikre flere spillere fra Liverpool. Kuyt,Lucas og Torres for å nevne noen. Endret 30. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (kommer selvfølgelig på hvilken spiller også da, ikke snakk om Frank Strandli her). Strandli var jo helt Hvem vil dere ha som trener? Selv er jeg ekstremt usikker, vet bare at jeg ikke vil ha Mourinho. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så bra, ettersom Josè vil trene Liverpool er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så bra, ettersom Josè vil trene Liverpool er heller tvilsomt. Han har vel uttalt det flere ganger? Var jo endel spekulasjoner tidligere. Håper for all del jeg tar feil Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Få høre en god grunn til at Mourinho ikke ville trent Liverpool? Han har uttalt at han vil tilbake til Premier League, Liverpool er et av de største lagene i Premier League, samtidig som vi ligger litt nede for tiden og jeg tror Mourinho ville elsket en slik utfordring mot sine gamle rivaler (og arbeidsgiver). Han har vel aldri uttalt noe selv verken i den ene eller andre retningen, men tusenvis av rapporter/rykter/"kilder nær mannen" som har uttalt at han kunne tenke seg jobben på Anfield om Benitez forsvant. Senest rett etter at det ble offentliggjort at eierne skal selge, kom det rapporter om at Mourinho var interessert om nye eier kom på plass og Benitez gikk. Jeg for min del kan ikke fordra Mourinho som person, så jeg vil helst ikke se ham som Liverpool-trener. Men det er ingen tvil om at han sportslig sett nok hadde vært et bra valg. Kunne nok vendt meg til ham om han fikk klubben på rett kjøl igjen, men ser helst at en litt mer sympatisk trener tar seg av klubben. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 1 god grunn: Økonomien... Tviler på Mourinho gidder hvis han ikke får noen kronasjer å handle for. Men det er jo mulig å gjøre noe med da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Med nye eiere så vil nok også kronene til transfermidler øke, eller er det ingen vits for en ny eier å gå inn i klubben. Dette blir selvfølgelig bare spekulasjoner, og jeg tviler sterkt på at Mourinho noensinne vil bli Liverpool-manager, men jeg tviler også sterkt på at Mourinho utelukker å trene laget om muligheten byr seg og ting stemmer. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Enig med Jotun. En trener av Mourinhos kaliber vil aldri trene et lag som ikke har det økonomiske i orden. For Liverpools del så betyr det at de ikke har råd til å kjøpe flere spillere av god kvalitet, noe de trenger. Rafa sa det etter kampen at de trenger 5 nye spillere. Jeg tror det ikke før jeg får se det! Det blir uansett ingen David Villa til Liverpool, og heldigvis ikke til United, City eller Chelsea heller. Bra at han valgte Barca. Kanskje vi kan hente Zlatan? :!: Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tror nok at Mourino velger United om han kommer tilbake til England, siden det han har gått ut og sagt i media. Men, med den mannen så vet man jo aldri. Blir spennende kamp og se på søndag, er N'gog klar til søndag? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Får avsmak i kjeften bare ved tanke på Musslin..rinho. Ikke bare er han en uspiselig, han er en nomade og en illojal cunt. Når United med tiden ansetter en erstatter for Sir Alex vil jeg ha en som a) ønsker og kan b) har forutsettninger for å sitte lenge. Mourinho sier han vil trene klubbe(r!) BÅDE i England og Spania før han gir seg. Ergo, uintressant. Dessuten står han for en destruktiv og kjedelig fotball, resultatgivende eller ei. Jeg er sikker på kritieriene er like blant Liverpool fansen og at portugiserens personlige egenskaper derfor ikke imøtekommer fansens krav. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jo, forresten, hvem tar kamptråden? Helgens kamp er vel så spennende og interessant for oss United supportere, som for hjemmefansen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg følger ikke alle som sier at stallen er så dårlig. Jo, klart at vi mangler bredde, men jeg mener at vi har gode spillere i veldig mange posisjoner. Slik jeg ser det trenger vi en skikkelig stjerneving, spesielt på venstresiden. En helt ok venstreback (på Aurelios nivå, bare mindre skadet) er også etterlengtet. Videre trengs det selvfølgelig andre, la oss kalle det squadspillere, som holder et høyere nivå. Vi må være realistiske, det er ikke snakk om at Liverpool har penger til mange stjernespillere. La meg sette opp hvilke posisjoner jeg mener at vi har veldig gode spillere, og jeg tror disse vil kunne spille en viktig rolle i neste sesong. Reina Johnson - Agger - Skrtel/Carra - ? Masche Aquilani - Gerrard Maxi - Torres - ? Synes ikke det ser så verst ut altså. Hvis vi da klarer å stable på beina en bedre benk, og ikke bare har spillere som El Zhar, Degen og Pacheco, ja da jeg tror vi kan gjøre en bedre sesong neste år enn 7. plass. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Insua er jo en helt okei venstreback. Så det laget der med Insua på venstreback og f. eks. Angel di Maria, Ashley Young, Diego Capel eller David Silva på venstrevingen er et veldig godt lag. Gerrard og Torres har det lille ekstra som skiller et godt lag fra et svært godt et. Problemet er jo at dere ikke har god nok stall. Det er ikke den beste 11eren som vinner, det er om å ha de beste 18 eller 20. Vi har hatt Bosingwa skadet hele sesongen, Ivanovic i perioder, Ashley Cole veldig lenge, Mikel i perioder, Deco har vært mye skadet, Carvalho har vært mye skadet, Essien har vært ute halve sesongen, Joe Cole var ikke 100% før langt utpå høsten, og vi sendte Drogba, Essien, Mikel og Kalou til Afrika. United hadde et helt forsvar ute med skade, de har hatt Hargreaves ute i to evigheter, Giggs har vært mye skadet, Rooney har nå vært ute en del, Owen er kjeks, Anderson har vært ute lenge etc. For å kunne vinne ligaen må laget tåle den slags. Det kan jeg ikke se at Liverpool-stallen gjør per i dag. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Og det har du helt rett i. Problemet er at vi sannsynligvis ikke har penger i sommer til å forsterke benken med klassespillere. Derfor må vi ha spiller som Bønna. Han kan til tider leke med hvilken som helst forsvarspiller i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå