Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Et spørsmål til Liverpool-gutta(dvs ikke du Jotun.): Om Liverpool ikke makter å ta 4.plassen(Har ikke mistet håpet helt,men mye må klaffe for at Liverpool skal vinne hvem håper vi tar CL-plassen? City, Villa eller Tottenham? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tottenham, Villa på en 2 . City må hvertfall ikke få den! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Slenger meg på Tottenham der. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hva i all verdens farger er det de har fått på .no?! Det var flaut. Men liker selve oppsettet på sida mye bedre da, den forrige var jævla utdatert. Bra med oppdatering, men de skulle ha valgt en annen bakgrunnsfarge. En nyanse av grå f.eks. Er slitsomt å se på den helt hvite bakgrunnen. Bildet av Jonjo Shelvey som er på forsiden nå forsvinner jo også ut i bakgrunnen. Ser jævlig ut. Ingen fan av fonten heller. Veldig amatørmessig. Det er ikke mye de trenger å gjøre for at siden skulle sett 1000 ganger bedre ut. EDIT: Siste resultat, neste kamp osv. burde også skilt jeg litt mer ut. Eksempel på relativt pen supporterside. United.no er også bedre. Selv om dagens .no-design har nærmet seg dette designet. Der ser du at neste kamper og siste kamper er mye enklere å lese og penere å se på. Endret 28. april 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Et spørsmål til Liverpool-gutta(dvs ikke du Jotun.): Om Liverpool ikke makter å ta 4.plassen(Har ikke mistet håpet helt,men mye må klaffe for at Liverpool skal vinne hvem håper vi tar CL-plassen? City, Villa eller Tottenham? Det skumle med at City havner på 4. er at de plutselig har noe å tilby spillere de har tenkt til å handle til sommeren. Det kan bety at de kan få kjøpt flere gode spillere som de vanligvis ikke ville ha fått tak i. Hvis ikke dere klarer det håper jeg på Tottenham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 City er nederst på rangstigen, om Barry kommer til CL med det laget blir jeg rett og slett lei meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Uten tvil Tottenham > Villa > City! Helt enig MagnusW! Det første jeg la merke til dog var den utrolig grelle fargen på fonten og menyen under. Ser jo mer ut som supportersida til Villa eller West Ham enn Liverpool. Hjelp. La oss håpe det ikke er det endelige designet mtp farger/kontraster. Edit: Siste gang med Carlsberg på draktene på søndag. Og da på kinesisk, noe jeg synes er litt kult. Faen det blir trist! Sinnsykt uvant neste sesong. En ting er å skifte drakt titt og ofte, men det er noe annet å skifte sponsor i tillegg, hadde det ikke vært for Liverpool-logoen kunne det like gjerne vært et annet lag sin drakt. Hvertfall i starten. Men blir vel vant med det også. Synes hvertfall ikke den nye logoen er stygg. Endret 29. april 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er jo litt kjipt at et Liverpool-symbol som Carlsberg forsvinner, men jeg er allerede blitt godt vant til den nye drakten og liker den veldig godt, synes det ser ut som en klassisk Liverpool-drakt. Sponsoren er litt uvant i begynnelsen, men etter noen kamper har man vendt seg til den. Håper vi beholder sponsoren lenge, da jeg liker en kontinuitet på sponsorsiden også, slik at man blir vant til drakten og sponsoren blir et symbol. Kjipt med drakter som har ny sponsor annenhvert år. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Enig med de fleste her, vil aller helst se Spurs i CL. Alltid likt dem. Men også Villa kommer foran City, vil helst ikke ha to Manchesterlag der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Et spørsmål til Liverpool-gutta(dvs ikke du Jotun.): Den er roger Daniel. Eg skal ikke svare. 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kan vi ikke bare satse på at uefa tar fra england en plass neste år? Så blir alle fornøyde. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Då får 4. plassen europa league og vi(7.plass) ingenting Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Forøvrig: Charlton sier at klubbenea, noe friskt blod. vil ha samtaler for å utvikle et samarbeid, som kan bety at flere spillere vil gå motsatt vei for spill framover. Da begynner Liverpool å få noen kontakter rundt og kring, har jo også samarbeid med det belgiske klubben Genk. Positivt om vi inngår samarbeid med en Engelsk klubb da vi trenger flere engelskmenn i troppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Diego Cavalieri kan spille resten av kampene. La Reina få slappe av. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvis Rafa blir så kommer talentet til de unggutta til å råtne bort i Liverpool. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Uff, eneste vi hadde å kjempe for røyk der. På søndag så ryker alle sjangsene for noe 4 plass for de som ennå tror på den. Chelsea er i storform og vi er ganske langt nede så det blir en hard match. Må mye forandringer til om vi skal kjempe for noe Premiere league tittel Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 NESTE ÅR:) ..men målet til Forlan var eit realt balleslag Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) mulig jeg er overdrevent negativ her, men jeg har en følelse av at liverpool er på vei inn i en mørk era uten særlig håp om å vinne noen titler eller champions league spill. Benitez er har virkelig kjørt oss i grøfta føler jeg, er for mange svake spillere for øyeblikket noe kampen i kveld viste ganske tydelig. ja økonomien har også litt og si men i bunn og grunn er det at han ikke klarer å kjøpe riktige spillere. Det er virkelig viktig å finne en veldig god trener som kan få mye ut av lite skal vi ha noe håp om greatness framover. fælt å si det men mourinho hadde nok passet bra nå, hvis vi har råd da YNWA Endret 29. april 2010 av El'Nino Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Denne sesongen er klart et setback, der alt som kunne gå galt, gikk galt. *Dårlige og urettferdige resultater *skader på verst mulig tidspunkt *elendig preseason *Skuffende dommeravgjørelser(deriblandt badeball) *Dårlig bruk av transfer, både i sommer og januar. Idioti å kun hente en gratisspiller når det er tydlig at Liverpool trenger større bredde. *osv Men tror denne ekstreme ræva sesongen er et engangstilfeldet. Neste år blir ting bedre,med nye spillere(og muligens ny trener) nye eiere, og (desverre) et avbrekk fra CL-spill slik at Liverpool kan sette hovedfokus på PL og engelske cuper for once. Og jotun: Når jeg sier at neste år blir bedre, så mener jeg ikke at Liverpool vinner PL og Miss Universe. (Ja, jeg har begynt å avverge Jotun-kommentarer på forhånd.) Endret 30. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Det jeg frytker med å bytte trener er nok en gang å bygge nytt lag, det er så fucked up. Maxi har vert bra da, Johnsen er meget bra forover, Kyrre har overasket, Aquilani er god når han først får spille, og beviser stadig mer overfor Benitez. Kan jo strengt tatt diskuteres hvor håpløse disse kjøpene er. Ja, det kunne sikkert vert bedre og billigere, gamle erik og mor hans. Men det er ikke så jævli galt så alle vil ha det til. Fy faen jeg kjenner at jeg begynner å¨få nok av den jævla suttringa. I fjor hadde vi den beste sessongen på 20 fuckings år, husk det! Jeg tror ikke Benitez lost his marbles i sommerferien. Endret 30. april 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå