Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corey skulle kjøpe LFC drakt om dere gjør jobben, jeg det samme og da med Lucas på trykk som en økonomisk og ironisk takk for jobben.

Oh yeah. Its on!

Bildebevis vil bli lagt ut på diskusjon.no in case.

Gruer meg til å se et så smakfullt stykke sørlending (innbiller meg at du er fra Bryne elns grunnet den drakt-snutten som lå på nett for en tid tilbake, stemmer det?) i den stygge drakta. Kapteinmateriale er vi lagd av, vi to som tar en for laget. Svir i lommeboka, etser på huden og viten om at det finnes doku av oss i LFC-drakt ødelegger nattesøvnen. Det kalles offer!

Tc: Selvsagt gjelder ikke lovnadden om Sunderland tar United. Bilder kommer på kveldstid om ting går veien, noe jeg ikke har trua på uansett. Drakt må kjøpes, så det kommer senere, men skjerf-bilde skal jeg laste opp.

Edit @ Kjakan, jeg kan ikke lese hva du skriver fra nå av, så du trenger ikke svare på mine innlegg med mindre det er av "felles" interesse. Danke schøn

Endret av Game
Lenke til kommentar

Gruer meg til å se et så smakfullt stykke sørlending (innbiller meg at du er fra Bryne elns grunnet den drakt-snutten som lå på nett for en tid tilbake, stemmer det?)

LOL! geografi opplæringen i norske skoler må det for alvor bevilges mer ressurser til!

-flau

Lenke til kommentar

Nå er jeg absolutt ingen språkforsker på noe som helst vis, men her i stavangår seie me "eg" å på bryne seie di "æg" istedenfor "jeg".

Drakten kommer til å gi meg en fornemmelse av konstant solbrenthet, men jeg er villig til å ofre det. For et gull kan jeg ofre alt!! Går det i dass så er jeg uansett i Dubai når Liverpool spiller så jeg kan drukne mine sorger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er jeg absolutt ingen språkforsker på noe som helst vis, men her i stavangår seie me "eg" å på bryne seie di "æg" istedenfor "jeg".

Drakten kommer til å gi meg en fornemmelse av konstant solbrenthet, men jeg er villig til å ofre det. For et gull kan jeg ofre alt!! Går det i dass så er jeg uansett i Dubai når Liverpool spiller så jeg kan drukne mine sorger..

Drukne dine sorger med brus da eller?

Dubai er temmelig tørrlagt skal jeg tro.

Lenke til kommentar

Drukne dine sorger med brus da eller?

Dubai er temmelig tørrlagt skal jeg tro.

Det er det mange tror ja, noe som er forståelig da det er et über-muslimsk land, men inne på hotellene/noen hoteller har di alle rettigheter....... Bare du holder deg inne på hotellet. Blir jo Jihad og blasfemi og hele pakken hvis du beveger deg beruset utenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da får du holde deg innendørs da. :)

Evt satse på at du ikke trenger å drukne dine sorger.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

For meg er en flopp en relativt nyannskaffet spiller som spiller helt ræva. Enten han er gratis eller koster 30mill£.

Jeg syns Aquilani har spilt helt greit de kampene han har vert på banen, av de jeg har sett.

Man må ta høyde for langtids skaden.

Eneste som har floppa er Rafa i disponeringen av ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...