Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

:!:

Jaja, vi har vel forskjellig definering av flopp. Skal man gå etter deres definisjon av flopp, vil jo spillere være flopp av og på i perioder hvis de spiller noen dårlige kamper. For meg er en flopp en spiller som ikke presterer i det hele tatt i forhold til forventningene, og da over tid. Jeg gir alltid utlendinger to sesonger på seg før jeg dømmer dem. Man har sett så ufattelig mange tilfeller på spillere som trenger tid til å venne seg til Premier League. Og jeg slenger heller ikke ut flopp til enhver tid en spiller ikke presterer som forventet, i min mening skal man gjøre mye dårlig for å være en flopp. For å ta et eksempel synes jeg ikke Berbatov har vært verdt de £30M dere betalte overhodet, men han har ikke vært så dårlig at jeg vil kalle ham en flopp. Men jeg merker meg at det er mange på forumet her som bruker ordet flopp veldig løst og ofte, så jeg bør kanskje ikke legge så mye i den betegnelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det uforståelig med tanke på at han har spilt ca. 10 kamper etter skade, men greit. Vi får vel heller legge oss der hvor vi ikke legger så stor vekt på betegnelsen. Så får vi se hvordan Alberto gjør det etter en forhåpentligvis god pre-season (hvis han får spille da).

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med å se at folk kaller Aqui for flopp, men synes det er feil å basere det på spillet når han faen ikke har spilt noen ting. Som sagt er flopp et veldig løst ord i mediene og her. Jeg vil heller kalle det et ganske dårlig kjøp fra Rafa mtp skader osv, det er jeg helt enig i. Forventningene til han var høye siden han skulle erstatte Xabi, men når han da er skada halve sesongen og Rafa ikke bruker han ellers så blir det fort sånn. Men når han bare får et innhopp de ti siste minuttene her og der og har starta 7 kamper i ligaen så sier det seg selv at det i aller høyeste grad faller på sin egen urimelighet og kalle han flopp basert på spill. Hadde han fått spilt fast fra han ble kvitt skaden er jeg helt sikkert på at han hadde eid Liverpools midtbane nå. For å sammenligne så har Maxi starta 13 kamper fra start siden han kom i januar.

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvorfor Rafa kjøpte Aquilani når han visste at spilleren var skadet og kom til å være ute ganske lenge. Han kunne fått en rimelig grei midtbanespiller for den summen og som kunne gått rett inn på laget. Han kunne også kjøpt en brukbar spiss til den summen. Hva skal han med Aquilani når han ikke gidder å bruke han? Aquilani var på gang tidligere i år, men plutselig så får han nesten ikke spille. Tror ikke det hjelper på psyken hans heller når Rafa kaller han for kjeks.

Lenke til kommentar

Få opp kamptråden til cfc-kampen tidlig i uka da guttor.

Skal låne Liverpool skjerf til å tre over United drakta, for å vise min respekt dersom de røde vinner. I den kampen er jeg mer LFC supporter enn Hewitt har vært hele livet sitt.

Corey skulle kjøpe LFC drakt om dere gjør jobben, jeg det samme og da med Lucas på trykk som en økonomisk og ironisk takk for jobben.

Lenke til kommentar

Da skal jeg faen ha bilde (både foran og bak) her ASAP! Ellers forhekser jeg gutta! :D

Vi har jo hvert fall et sportslig håp å spille for, ikke bare supporterne og æren. Men med Torres ute og Chelsea on fire så er jeg ikke overoptimistisk, men vi har slått Chelsea mange ganger også de siste årene så skal ikke se bort ifra at dere får drahjelp heller. Må være en av de mer bittersøte seierene vi har hatt i så fall. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool har ikke tapt på Anfield siden Readingkampen icupen, i ligaen har Liverpool ikke tapt siden Arsenalkampen i desember. Men er ikke overdrevent confident på seier på søndag.

Tipper Unitedfansen ender opp å føle like sviket som Liverpoolfansen gjorde mot Arsenal i fjor.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så "forlanger" jeg bare at Liverpool spillerne gir alt for å vinne. Om det ikke går, så går det ikke. No hard feelings.

Gainer stor respekt for Benitez og hans mannskap om de virkelig gir Chelsea en fight.

Lover å laste opp bilde på kveldstid om Liverpool klarer uavgjort eller bedre.

83174512.jpg

Oh, the looovvee

Endret av Game
Lenke til kommentar

Nå var vel strengt talt Aquilani relativt dårlig mot Burnley, så ville ikke korsfestet manageren for å vrake italieneren. Jeg har tilgode å se noe som helst som tilsier at mannen blir noe annet enn en flopp.

Men for all del, han er bedre enn Lucas offensivt. Men det skal ikke så mye til heller...

Nå skal man se på hele matchbilde, men med 3 assist i Burnley kampen så sier det seg selv at han er skapende og gjør mye mer en Lucas offensivt. i EL må vi score 2-3 mål for å gå videre uten extra omganger. Men skjønner det hvis Aquaman benkes, men ikke til fordel for Lucas.

På 7 starter i PL har Aquiliani 1 mål + 6 assists. Til sammenligning har Lucas 30 starter i PL og har 0 mål + 2 assist.

HALLLLO! (til Benitez altså), når skal man se at det faktisk er klasseforskjell mellom disse to spillerne når det kommer til kreativitet og det å skape noe offensivt. Dessuten kommer Gerrard mer til rette med Aquiliani rundt seg en Lucas/Macherano.

Holder virkelig ikke med Macheran+Lucas fra start når man må vinne med 2!

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Konge at kampen er før vår kamp, for da trenger vi ikke feire mål mot Sunderland hvis ikke det har noe å si en gang.

Blir ekkelt når Chelsea vinner 4-1 etter alt dette håpet.

Edit:

Men vent Game, skal du gjøre alt dette selv om vi evt. spiller uavgjort/taper mot Sunderland rett etter Pool evt. klarer uavgjort/slår Chelsea??..

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hva med alle hans femtitusen ballmist og feilpassninger? Fyren er så temposvak at han får Ballack til å se ut som en sprinter... Om Aquilani ser lovende ut, er Carrick verdens beste midtbanespiller...

Greit å hause opp sine egne til en viss grad, men behold bakkekontakt. Står på mitt: flopp. (basert på skader og det han har bevist, nemlig nada)

Nå har han jo ikke fått blitt varm i trøya.

Fakta: Aquiliani har flere assist pr spilte minutt en noen annen midtbanespiller i Premier League. Inkludert alle United sine midtbanespillere.

Det at han må få venne seg til Premier League sier seg jo selv, og han har ikke fått spilt nok til å bli "varm i trøya".

Burde man få spille flere kamper etterhverandre for å bli trygg og "varm i trøya" ? JA, vil de fleste svare.

SPM til alle Aquaman hatere:

Hvor mange ganger har Aquaman startet 3 PL kamper på rad i år?

Hvor mange ganger har han startet 2 PL kamper på rad?

Finner dere svaret på de sammen med fakta om 7 starter, 1+7 målpoeng så skjønner dere at han har gjort en ok jobb.

NB! Fletcher var ELENDIG i starten når han fikk spille ganske mye på a-laget til United. Se på han idag? Kom på årets lag i PL.

PS! jeg mener fortsatt at Aquliani er det dårligste kjøpet i årets Premier Leauge. Men det er ikke hans skyld, men skader og Benitez sin mangel på vilje til å bruke han. Dessuten mangler jo Benitez hjerneceller når han mener Aqua kun kan spille de mindre tøffe kampene. Hjemme mot West Ham blir for tøft, men borte mot hardkjempende gampefotball laget Burnley er Green Light???

Fortsetter Aquiliani med det han viser på sitt beste så blir han en meget god spiller i PL.

Lenke til kommentar

Selvfølelig kan man stemple en spiller som en flopp etter en sesong, det er et mediautrykk som uansett ikke betyr noe som helst frem eller tilbake. Aqua har svart langt under forventningene, ergo kan man si at han nok er en flopp. At han kan få verdi for Liverpool iløpet av slutten av denne og neste sesong, ja helt uavhengig av at han er en flopp nå.

Da vil jeg spørre deg, hvem av disse mener du er/var en flop?

Massimo Taibi (£4.5m)

Owen Hargreaves (£17m)

Eric Djemba-Djemba (£3.5m)

Jose Kleberson (£6.5m)

Juan S.Veron (£28m)

- overganger til Man Utd.

Vil bare se hvor du legger "flopp" lista.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Well posted, my friend. Jeg liker dine facts!

At Aquilani har mye å jobbe med er jo definitivt, men man kan virkelig ikke kreve så mye av en ny italineren i PL som har startet syv kamper. Ut ifra forutsetningene (ny liga, skade i over et halvt år, får spille i ny og ne) har han gjort det bra. De tørre fakta (1+6) er fantastisk bra prestasjon ut ifra forutsetningene. Jeg ser også mye ved spillet hans som må forberedes og irriterer meg over forskjellige ting når han spiller, men jeg ser også potensialet han har. Får han pre-season på seg og fast spilletid så får han tilvendt seg Premier League fort og kan bli en veldig verdifull spiller for oss. Basta-boom.

Lenke til kommentar

Selvfølelig kan man stemple en spiller som en flopp etter en sesong, det er et mediautrykk som uansett ikke betyr noe som helst frem eller tilbake. Aqua har svart langt under forventningene, ergo kan man si at han nok er en flopp. At han kan få verdi for Liverpool iløpet av slutten av denne og neste sesong, ja helt uavhengig av at han er en flopp nå.

Massimo Taibi (£4.5m)

Owen Hargreaves (£17m)

Jose Kleberson (£6.5m)

Juan S.Veron (£28m)

Hvorfor angriper du egentlig meg her? Forsvarer jo Aqua.

Men jeg ser hvor du vil hen. Du vil at jeg skal si at spillere som ikke svarte til supporteres enorme forventinger (les: alle ovenfor) ikke er en flopp. Dermed kan du snu mitt innlegg mot meg. Så lurt.

Lenke til kommentar

Massimo Taibi (£4.5m)

Owen Hargreaves (£17m)

Jose Kleberson (£6.5m)

Juan S.Veron (£28m)

Hvorfor angriper du egentlig meg her? Forsvarer jo Aqua.

Men jeg ser hvor du vil hen. Du vil at jeg skal si at spillere som ikke svarte til supporteres enorme forventinger (les: alle ovenfor) ikke er en flopp. Dermed kan du snu mitt innlegg mot meg. Så lurt.

Snu innlegget mot deg? Nei, det jeg lurte på er hvor du setter lista for "flopp" i fotball. Du skriver jo; Aqua har svart langt under forventningene, ergo kan man si at han nok er en flopp.

Da håpet jeg å få litt mer å gå på når det kommer til hva du ser på som flopper. Er de nevnte spillerne over flopper? Anyone out there?

PS! hvis du følte det svaret jeg kom med var et "ANGREP" så tror jeg du må begynne med kabal og ikke vanke på DISKUSJON.NO. Et angrep hadde fortonet seg noe anderledes kan jeg berolige deg med. Nei! det var ikke et angrep på deg eller ditt innlegg.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Snu innlegget mot deg? Nei, det jeg lurte på er hvor du setter lista for "flopp" i fotball. Du skriver jo; Aqua har svart langt under forventningene, ergo kan man si at han nok er en flopp.

Da håpet jeg å få litt mer å gå på når det kommer til hva du ser på som flopper. Er de nevnte spillerne over flopper? Anyone out there?

PS! hvis du følte det svaret jeg kom med var et "ANGREP" så tror jeg du må begynne med kabal og ikke vanke på DISKUSJON.NO. Et angrep hadde fortonet seg noe anderledes kan jeg berolige deg med. Nei! det var ikke et angrep på deg eller ditt innlegg.

Jeg sier hvorfor det er forståelig at han kalles en flopp, noe Hewitt også sier.

Ja jeg er kjent som en veldig tander sjel som ikke tåler slikt. Det jeg mente var at sett da også Hewitt til veggs som argumenterer for det samme. Om min fotballfaglige kompetanse var det som var av interesse. Vel ingen av de nevnte kan sies å ha svart til forventningene. Veron var vel den jeg likte best, å han spilte godt men ikke 30mill godt. Hargreaves god, men for mange skader. De øvrige er helt klart uten tvil flopper.

Slik, nå kan du sove godt Kjakan :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...