Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hvis han selv vil forlate England pga helsa, så burde vi respektere og godta det, men det er faen ikke snakk om at han skal til City eller andre klubber i England. Det tror jeg også han mener, han har såpass respekt for oss supporterne og klubben at han ikek gjør sånt, hvertfall ikke om han vil forlate øya pga helsa. Jævlig synd om det skjer, allerede legende i klubben! For alt i verden vil jeg se at han spiller i Liverpool livet ut og pisser på alt som er av rekorder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

J\jævig lithftetresnatr ¨sante å leve avhve å shnte og ragne so skrive. sinner man søtre useriøse seronaer? fuickrace

Vært på Tryvann du også?

Angående Torres så aner jeg ikke hva jeg skal si, jeg er glad i fyren og vil ikke at karrieren hans skal ryke pga LFC. Så lenge han forlater oss for Atletico eller en klubb i Italia eller Tyskland, så kan jeg leve med det. Ingen vits i å beholde en spiller som er skada 50% av tida, fordi spillestilen i England kverker ham. Jeg har ikke lyst til å miste Torres, for jeg aner ikke hvem som kan erstatte El Niño...

Lenke til kommentar

Jeg håper det bare et et depresjonsutbrudd fra Torres nå som han er på bunn psykisk etter operasjonen. Han har jo sagt før at han vil bli i Liverpool en del år til, så å si nå at han vil bort er jo egentlig å motsi seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nok en seier med Aquiliani fra start i troppen, hva skal man si?

Samt han var aktiv i 3 av målene(derav noen assist) i dagens kamp.

Mulig du kan bruke han litt oftere fra nå av Rafa?

Lucas hadde også en fin assist idag, just for the record..

Lenke til kommentar

Nå var vel strengt talt Aquilani relativt dårlig mot Burnley, så ville ikke korsfestet manageren for å vrake italieneren. Jeg har tilgode å se noe som helst som tilsier at mannen blir noe annet enn en flopp.

Men for all del, han er bedre enn Lucas offensivt. Men det skal ikke så mye til heller...

Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke problemet er Lucas i seg selv, Masche er like elendig offensivt, problemet er at Rafa er så gjengrodd i huet at han absolutt skal bruke de to defensive spillerne sammen gang på gang på gang. Veldig veldig enkel logikk tilsier dermed at slagkraften offensivt blir tilnærma lik null fra den sentrale midtbanen. Aquilani har hvertfall en god pasningsfot og er relativt god offensivt.

Er enig i at Aqui er et av årets dårligste kjøp, men at han er flopp basert på spill er bare bs, han har jo absolutt ikke spilt nok til at det kan sies. Han er flopp fordi han har vært skada og fordi Rafa er helt tosk som ikke bruker han når han er frisk. Da kan han betegnes som flopp når han kosta oss £20M. Spillemessig blir det jo ikke noe kontuinitet når han blir benka med en gang han spiller bra (Keane anyone?), så jeg vil fortsatt beholde han neste sesong og jeg har fortsatt stor tro på han, bare Rafa drar hodet ut av rævva og innser det som ALLE andre ser, Masche og Lucas sammen = FAIL.

Edit: Første bud er vel kanskje at Lucas slutter å sutte på tissen til Rafa.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Aqui hadde noen veldig fine pasninger i går, blant annet gjennomspillet til Maxi på hans mål. Er sikker på at hvis han får spille fast og får en god og skadefri pre-season, er han med for fullt neste år. Han har bra blikk, bra ballkontroll og kan gjøre andre ting enn Masche/Lucas. Klart han må få spille! Ellers, før vi begynner å betegne ham som en flopp; han har vært skadet et halvt år etter at han kom hit, han har knapt startet kamper (5-6?) og det er i tillegg hans aller første sesong i ny klubb og i Premier League, en liga helt annerledes enn Serie A. Give the kid a break.

Lenke til kommentar

Hva med alle hans femtitusen ballmist og feilpassninger? Fyren er så temposvak at han får Ballack til å se ut som en sprinter... Om Aquilani ser lovende ut, er Carrick verdens beste midtbanespiller...

Greit å hause opp sine egne til en viss grad, men behold bakkekontakt. Står på mitt: flopp. (basert på skader og det han har bevist, nemlig nada)

Lenke til kommentar

Du har lov til å mene hva du vil, Game, men jeg synes det blir helt feil å stemple en spiller som er ny i PL, skadet så lenge og attpåtil spilt så lite, som en flopp. Skal man snart begynne å skrike flopp etter to kamper?

Aqui har mye å jobbe med, så klart, men jeg tror nok mye av de feilene hans skyldes at han er ny i PL. Tempoet, som du nevner, er noe som kommer etter hvert. Fyren har tross alt ikke spilt mange PL-kamper. Uten at jeg har tellinga, tipper jeg han har vært involvert i rundt 10 kamper totalt? Det blir så totalt feil å forvente at han skal ta ligaen med storm ved første spark etter et skadeopphold. Svært få spillere er som for eksempel Torres, som kommer fra utlandet, spesielt ligaene fra sør, og tar Premier League som om de skulle spilt her hele livet. De fleste må jobbe en stund for å komme inn i fysikken og tempoet som ligger i denne ligaen.

Og så er det jo også greit å ikke se seg blind etter feil, men også se potensialet som ligger der og hva han faktisk presterer. Har du tre målgivende i en kamp, kan du egentlig ikke klage på at det er for dårlig. Svært få gjør det. Ja, det er mye å jobbe med, men det er også mye å ta av og mye som kan komme frem her. Jeg tar hvert fall ikke frem flopp-skiltet mitt, og står på at jeg tror Aquilani blir en kvalitetsspiller for oss så lenge han holder seg skadefri og får en kontinuitet i laget av Rafa. Om man ikke behøver å være overbegeistret så langt, er det bare tull å stemple ham som en flopp etter ti kamper.

Lenke til kommentar

Selvfølelig kan man stemple en spiller som en flopp etter en sesong, det er et mediautrykk som uansett ikke betyr noe som helst frem eller tilbake. Aqua har svart langt under forventningene, ergo kan man si at han nok er en flopp. At han kan få verdi for Liverpool iløpet av slutten av denne og neste sesong, ja helt uavhengig av at han er en flopp nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...