Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hylekor, er da bare meg. 

Hvilken spiss eller spiller som var ment for førstelaget har United kjøpt de siste årene som ikke har slått til mer eller mindre?

Refererte også til de andre Mancs'a som kommer inn å provoserer.

Kleberson, Forlan, Veron, Djemba-Djemba?

8999753[/snapback]

Jeg er da ikke mer ute etter og provosere enn dere i vår tråd.

Kleberson, Skadet. Var ikke ment for førstelaget uansett. Forlan? Han senket da dere alene og han viste faktisk gode takter før han ble solgt grunnet kjøp av en viss Rooney. Veron storspilte i CL, synd at vi solgte en såpass genial pasningslegger. Men i konkurranse med Scholes og Keane var han nok noe svakere. Djemba-Djemba var vel strengt tatt aldri ment for de første 11.

Å med unntak av Veron, hvilken av disse var ment for og gå rett inn på førstelaget?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg følger ikke United så tett at jeg husker om hvem som ble kjøpt for å gå rett i elleveren, men poenget mitt er jo klart og tydelig at dere også har ødelagt nok spillere, tenk litt mer på dem før dere slenger med leppa etter oss hele tiden.

Lenke til kommentar
Jeg følger ikke United så tett at jeg husker om hvem som ble kjøpt for å gå rett i elleveren, men poenget mitt er jo klart og tydelig at dere også har ødelagt nok spillere, tenk litt mer på dem før dere slenger med leppa etter oss hele tiden.

9001528[/snapback]

Nå er det forskjell på og la Djemba-Djemba sitte på benken og Cisse/Bellamy/Morientes.

Lenke til kommentar
Da popper vi sjampisen!  :w00t:

Chelsea og United, here we come!

9001448[/snapback]

Not, yet but after some more signings yes...

Men vi har Torres!

9001525[/snapback]

Satt meg ned og tenkte på hvilke spillere vi har og fant ut at det ikke er så krise på vingene som alle skal ha det til. Kewel er på vei tilbake til toppformen og Pennant begynte å storspille på slutten av sesongen.

Sier ikke at vi dropppe vingkjøpene, men vi har jo faktisk 2 veldig gode vinger. Trenger en eller to til for å få litt kamp om plassene.

Lenke til kommentar

Fader jeg hater de stygge politikerne som ikke greier og sette opp tollgrensa, sånn at det faktisk blir billig og kjøpe drakt fra unisport! :realmad:

Edit: Hvor mye koster frakta fra den offisielle siden? Eller, la meg spørre på en annen måte; hvor er det billigst og kjøpe drakta fra? Må ha mulighet til å ha 9 Torres bakpå.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...