Ol'H Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hylekor, er da bare meg. Hvilken spiss eller spiller som var ment for førstelaget har United kjøpt de siste årene som ikke har slått til mer eller mindre? Refererte også til de andre Mancs'a som kommer inn å provoserer. Kleberson, Forlan, Veron, Djemba-Djemba? 8999753[/snapback] Jeg er da ikke mer ute etter og provosere enn dere i vår tråd. Kleberson, Skadet. Var ikke ment for førstelaget uansett. Forlan? Han senket da dere alene og han viste faktisk gode takter før han ble solgt grunnet kjøp av en viss Rooney. Veron storspilte i CL, synd at vi solgte en såpass genial pasningslegger. Men i konkurranse med Scholes og Keane var han nok noe svakere. Djemba-Djemba var vel strengt tatt aldri ment for de første 11. Å med unntak av Veron, hvilken av disse var ment for og gå rett inn på førstelaget? Endret 4. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da popper vi sjampisen! Chelsea og United, here we come! 9001448[/snapback] Not, yet but after some more signings yes... Men vi har Torres! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg følger ikke United så tett at jeg husker om hvem som ble kjøpt for å gå rett i elleveren, men poenget mitt er jo klart og tydelig at dere også har ødelagt nok spillere, tenk litt mer på dem før dere slenger med leppa etter oss hele tiden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg kom selvfølgelig litt seint hjem fra jobb. Er pressekonferansen over? Er den blitt langt ut noe sted? JEG VIL SE! Skal bestille drakta på 9Torres på så snart som mulig! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg følger ikke United så tett at jeg husker om hvem som ble kjøpt for å gå rett i elleveren, men poenget mitt er jo klart og tydelig at dere også har ødelagt nok spillere, tenk litt mer på dem før dere slenger med leppa etter oss hele tiden. 9001528[/snapback] Nå er det forskjell på og la Djemba-Djemba sitte på benken og Cisse/Bellamy/Morientes. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kan vi ikke bare diskutere Liverpool og ikke hva Man Utd fans måte si? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da popper vi sjampisen! Chelsea og United, here we come! 9001448[/snapback] Not, yet but after some more signings yes... Men vi har Torres! 9001525[/snapback] Satt meg ned og tenkte på hvilke spillere vi har og fant ut at det ikke er så krise på vingene som alle skal ha det til. Kewel er på vei tilbake til toppformen og Pennant begynte å storspille på slutten av sesongen. Sier ikke at vi dropppe vingkjøpene, men vi har jo faktisk 2 veldig gode vinger. Trenger en eller to til for å få litt kamp om plassene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Fader jeg hater de stygge politikerne som ikke greier og sette opp tollgrensa, sånn at det faktisk blir billig og kjøpe drakt fra unisport! Edit: Hvor mye koster frakta fra den offisielle siden? Eller, la meg spørre på en annen måte; hvor er det billigst og kjøpe drakta fra? Må ha mulighet til å ha 9 Torres bakpå. Endret 4. juli 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 http://www.dailymotion.com/FootballHeaven/video/4127677 Torres med 9'ern på ryggen. NÅ er jeg spent foran høsten! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En smule tårevåt Link Aero^^ . Når det gjelder å "ødelegge" en spiller så er det jo spilleren selv sitt ansvar. Ferdig diskutert... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Stort at han faktisk ville til Liverpool å spille for oss Endret 4. juli 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Stort at han faktisk ville til Liverpool og spille for oss 9002030[/snapback] Han har jo uttalt at det er en av de største om ikke den største. Men klart at når man har suksess i CL så vises det bedre i europa en om man har suksess i PL... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ytkkK7lb4Xo Jeg er glad i dag! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke nok med at han er ekstremt god langs bakken, med ballen, men gutten er jo god i lufta også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Utrolig deilig og få Torres til Liverpool. Har håpet på og få en klasse spiss nå i en virkelig lang tid. Jeg er så glad Endret 4. juli 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) http://www.dailymotion.com/FootballHeaven/video/4127677 Torres med 9'ern på ryggen. NÅ er jeg spent foran høsten! 9001877[/snapback] 20 Mill £. Ikke verst. De legger lista høyt med 9-ern ja Endret 4. juli 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen som faktisk vet sikkert hvor mye vi ga for han? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen som faktisk vet sikkert hvor mye vi ga for han? 9002397[/snapback] 20 millioner £ iflg liverpool.no http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=11677&zone=1 Lenke til kommentar
mintman Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ganske utrolig at TV2 Sporten ikke nevnte overgangen engang, men at Sven Göran Eriksson var på plass på treningsfeltet til Man City, det var viktig det! Endret 4. juli 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har slutta å se på tv2 sporten. BBC er mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå