guttorm Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Med Arsenal seier i dag, og 3 poeng for oss i morgen, så who knows? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Klarer ikke se for meg at Gerrard skulle finne på noe sånt. Man vet jo aldri, men tviler sterkt på det. At han har ekteskapsproblemer er slett ikke umulig, da han virker ganske fjern til tider. Satser på det guttis. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hadde vært jævla digg med Arsenal seier i kveld. Drømmen hadde vært om hakkekyllingen Leiva senket Chelsea om ei uke. Lucas er patetisk dårlig, men han er knalltøff som ikke merkbart lar seg affisere av den berettigete kritikken. Derfor har jeg så smått begynt å like brassen. Må innrømme at jeg trakk på smilebåndet og gav en moderat applaus når han rundet Benfica/Lille keeperen og trillet ballen i mål for litt siden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Applaus? Fact? Sinnsyk mental styrke, enig i den. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Forøvrig, en eller annen som later som at han er Lucas på Twitter. Leste gjennom de fleste kommentarene der, og må si jeg fikk meg en god latter. Fyren liker å disse ponytail (grekeren) og Kuyt. :!: Haha :!: , digget denne: I need a long sleep. Invited Rafa round for tea at mine as I knew the missus would be out. He said no, already going to Dirks for an Amstel. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvem synes dere er det beste og verste kjøpet i årets Premier Leauge? Vi diskuterer det og skal ha kåring i tråden; - Beste & Verste Transfers i PL 09/10 kjør debatt! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Man kan jo med belegg si at Aquilani er et av de verste, om ikke det verste, kjøpet i år. Ikke på grunn av spilleren, men for hva man har fått tilbake i forhold til pengene i år. £17M, og han har spilt fra start i kanskje fem kamper ..? Men som sagt, det er ikke på grunn av spilleren, men skade og Rafa som aldri bruker ham. Jeg er sikker på at Aquilani kommer til neste sesong, så fremt han holder seg skadefri og får fast startplass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Eg tror han mente å diskutere det i tråden han har laget Hewitt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Gratulere til The Kopite for vinneren av årets Medlemsblad. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Stor dag i Liverpool leiren? Endelig et trofe? Ikke bli så grinete nå folkens! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Stor dag i Liverpool leiren? Endelig et trofe? Ikke bli så grinete nå folkens! SNAP! Ja, ser stygt ut at det blir det eneste trofeet iår. ... men neste år er jeg sikker på at Liverpool vinner ligagull. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Stor dag i Liverpool leiren? Endelig et trofe? Ikke bli så grinete nå folkens! SNAP! Ja, ser stygt ut at det blir det eneste trofeet iår. ... men neste år er jeg sikker på at Liverpool vinner ligagull. Det der har jeg hørt hver sesong i de fire årene jeg har vært registrert her. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Stor dag i Liverpool leiren? Endelig et trofe? Ikke bli så grinete nå folkens! SNAP! Ja, ser stygt ut at det blir det eneste trofeet iår. ... men neste år er jeg sikker på at Liverpool vinner ligagull. Det der har jeg hørt hver sesong i de fire årene jeg har vært registrert her. Klikk deg inn her ----> What you missed! Endret 24. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) At du ikke så den Raste var faktisk relativt flaut å lese... Det er ikke akkurat som "verdens beste" og "neste år" bemerkelsene har gått upåpekt hen, da det har nærmest gått sport i å skrive overnevnte i diverse ironiske og sarkastiske sammenhenger. Selv du må ha fått med deg det? No offence Endret 24. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 The times journalist Oliver Kay på twitter ang. Gerrard ryktene. To the many people asking about Steven Gerrard rumours, I'm reliably told it's rubbish. Give the guy and his family a break. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 J\jævig lithftetresnatr ¨sante å leve avhve å shnte og ragne so skrive. sinner man søtre useriøse seronaer? fuickrace Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Fyllaposting er greit det i seg selv. Men når man prøver å skrive med panna går det sjeldent bra. Endret 25. april 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Den var ikke lett å tyde. "søtre useriøse seronaer"? haha Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6114773,00.html Ligner mer og mer på en exit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå